کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جاناتان نسخه اینترنتی احوالپرسی اینترنتی را راه اندازی کرد

تا حالا شده است از خواب بیدار بشوی و دلت بخواهد بدانی توی دنیا امروز حال چند نفر خوب و حال چند نفر بد است؟ چند نفر همزمان با تو امروز دلشان گرفته است؟ چند نفر امروز تنها شده اند؟ چند نفر امروز برای اولین بار رفته اند سر کار جدیدشان و استرس دارند؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ جاناتان به این رویای خودش، حقیقت بخشیده است. او به محض بیدار شدن از خواب، احوال دنیا را چک می کند تا ببیند امروز حال بیشتر مردم دنیا خوب است یا بد. جاناتان یک «آرتیست اینترنت» است، واژه جدیدی که کم کم باید به شنیدنش عادت کنیم. بین فهرست بلندبالای فعالیت ها و جایزه های او، آخرین فعالیتش، اپلیکیشنی به نام «ما حس می کنیم خوبیم» موضوع گزارش ماست.

janatan

اول از همه می شود بگویی اینکه تو یک آرتیست اینترنت هستی، یعنی دقیقا شغلت چیست؟

- من در اصل مهندسی کامپیوتر خوانده ام اما اینکه به من آرتیست اینترنت بودن را نسبت می دهند، برای این است که با استفاده از تکنولوژی چیزی ایجاد می کنم که جنبه هنری دارد. من خودم را یک قصه گو می دانم. در ابتدا که به قصه زندگی آدم ها در سرتاسر دنیا کنجکاو است. این کنجکاوی باعث شد که بخواهم با استفاده از تکنولوژی همه این قصه ها را به هم گره بزنم. آرتیست اینترنت بودن چیز پیچیده ای نیست. وقتی که تمام جزییات زندگی روی اینترنت پیاده شده است و مواد خامی برای هنر روی اینترنت وجود دارد؛ پس می شد حدس زد که به زودی این همه احساسات و نوشته، این همه عکس، توجه هنرمندان را جلب می کند و آنها را ترغیب می کند تا حالا دیگر تکنولوژی را به هر نحوی توی هنرشان دخیل کنند و چه بسا به مرور «تکنولوژی» خودش به تنهایی ماده اصلی کارشان شود. مثل اپلیکیشن آخری که من درست کرد.

درباره این آخرین برنامه ای که به عنوان آرتیست اینترنتی ساخته ای، بیشتر توضیح بده.

- اسم برنامه «ما حس می کنیم خوبیم» است. این اپلیکیشن هر روز اطلاعات آپلود شده روی اینترنت را بررسی می کند و به من آماری می دهد که چند نفر امروز خوب هستند، چند نفر امروز کسل هستند و چند نفر امروز تنها هستند و … روی این اپلیکیشن هزارها احساسات مختلف برای آزمایش هست. می توان فهمید چند نفر امروز خوابالو هستند یا هر حس دیگری که مد نظرت باشد. استاتوس ها و عکس های سرتاسر دنیا را در یک لحظه بررسی می کند و اگر بخواهی می تواند به تو بگوید که همین حالا چند درصد از مردان و چند درصد از زنان خوشحال هستند.

احساسات را در کشورهای مختلف با توجه به آب و هوا هم دسته بندی می کنم؛ اینکه مردم در روز بارانی چه احساساتی داشتند و در روز آفتابی چطور و هر جزییات دیگری که بخواهی از طریق این برنامه در اختیارات می گذارم. برنامه از نظر ظاهر گرافیکی از هزاران هزار نقطه تشکیل شده است که این نقطه ها هر کدام نماینده فردی روی زمین است و تراکمشان روی نمودارهای مختلف، وسیله سنجش حال خوب دنیاست. علاوه بر این، در این اپلیکیشن می توانی آخرین پست ها و عکس های روی اینترنت را با احساساتی که به اشتراک گذاشته شده بخوانی و آخرین اخبار از حال مردم دنیا را یک جا داشته باشی.

app

ایده اصلی تو برای این اپلیکیشن از کجا شروع شده است؟

- همانطور که گفتم، به عنوان یک اینترنت آرتیست سعی دارم تکنولوژی را با مفهوم و هنر گره بزنم و از طرف دیگر همیشه دلم می خواسته مردم کشورهای مختلف را با هم توی یک چرخه مرتبطشان کنم، همانطور که در دنیای واقعی بر هم تاثیر می گذارند. بین همه آدم های روی این کره خاکی اختلاف ها و فاصله های زیادی وجود دارد؛ از تفاوت در واحد پول گرفته تا رنگ پوست و نحوه لباس پوشیدن، اما همه ما تحت پوشش وسیع تری هستیم و آن انسان بودن ماست. برای همین هر چقدر هم که مرزهایمان از هم فاصله داشته باشد، باز هم احساسات یکسانی داریم، باز هم همه مان از تنها ماندن می ترسیم، از جا ماندن متنفریم و دوست نداریم عزیزانمان از دستمان برنجند و هزار مورد مشابه دیگر. من با این اپلیکیشن به صورت تقریبا نمادین خواستم این ذهنیت خودم را به نمایش بگذارم.

پیش آمده برایت که این اپلیکیشن احساساتی ات بکند؟

- راستش وقتی می بینم که حس و حال دو نفر توی دنیا چقدر یک لحظه در یک سمت است، با خودم فکر می کنم چه می شد اگر می توانستم مثلا فلانی از بنگلادش را که پدرش را از دست داده بگذارم کنار دست کس دیگری که دقیقا توی رم در سوگ پدرش چند وقتی است که افسرده است.

تو با استفاده از این اپلیکیشن در واقع اطلاعات آماری در دست داری و می توانی بگویی مثلا غمگین ترین منطقه کره زمین کجاست؟ یا تنهاترین شهر روی زمین، منظورم شهری که بیشتر از بقیه جاها آدم ها احساس تنهایی می کنند، کجا قرار دارد؟

- بله، طبق آماری که من دارم، که البته برمی گردد به چند سال پیش، سنگاپور غمگین ترین شهر بود و «بولدر»، شهری در نزدیکی لاس وگاس آمریکا هم شهر آدم های تنهاست!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22641 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1450
سافت گذر