کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

عرضه اچ تی سی وان M8 با شش رنگ مختلف در بازار ایران

شرکت اچ تی سی ازآغاز عرضه آخرین پرچمدار خود آج تی سی وان M8 در 8 رنگ مختلف در بازار ایران خبر داد.


M8_Colourway_Landscape

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ معمولاً رنگ‌ها نقطه تفاوت اصلی در میان سلایق مختلف خریداران تلفن همراه هوشمند به‌حساب می‌آیند مخصوصاً وقتی پای یک طراحی متفاوت و تمام فلزی در میان باشد مطمئناً خبر خوبی خواهد بود که می‌توانید از میان دسته‌ای از رنگ‌های چشمگیر از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخین و خاکستری مفرغین رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

HTC-One-M8-red-pink

البته ابن تنها مزیت این روزهای خرید آخرین پرچمدار اچ تی سی در بازار ایران نیست! این شرکت این روزها (تا آخر مهرماه ۱۳۹۳) به خریداران این گوشی، با خرید هر دستگاه یک قاب گوشی DOT View رایگان نیز اهدا می‌کند.

اچ‌تی‌سی از چیپست اسنپ‌دراگون 801 استفاده کرده که شامل چهار هسته پردازشی Krait 400 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 با فرکانس 550 مگاهرتز می‌شود. این پردازنده توسط دو گیگابایت رم همراهی می‌شود و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای گوشی در نظر گرفتهشده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری وان M8 می‌توان به GPS، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE، پشتیبانی از USB on the Go، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی، NFC و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. به ادعای اچ‌تی‌سی باتری وان جدید می‌تواند 40 درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی عمر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22656 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/25 تعداد مشاهده: 1258
سافت گذر