کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار در مورد تصاویر خصوصی توسط وب کم رایانه ها

رئيس پليس فتا ايلام در مورد انتشار تصاوير شخصي افراد از طريق وب کم رايانه ها هشدار داد .
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا :سرگرد "کسانی" در این خصوص گفت:با وارد شدن به محیط های چت و اتاق های گفتگوت ممکن است این فرصت را در اختیار افراد فرصت طلب که تبحر و مهارت کافی در خصوص اغفال و یا سرقت فنی اطلاعات دارند قرار دهیم.

وی گفت: نا آگاهی کاربران از تهدیدات فضای مجازی یکی از علل مهمی‌‌ است که کلاهبرداران می‌‌توانند اطلاعات شخصی کاربران را سرقت و در مرحله بعد به قصد اخاذی تهدید به انتشار آنها نمایند
سرگرد کسانی افزود:با توجه به اینکه بیشتر کاربران در اینترنت از سطح اگاهی کمتری نسبت به خطرات سوء استفاده از طریق وب کم های رایانه های شخصی و لپ تاپ ها برخوردارند با این وجود، امروزه دنیای اینترنت بستر مناسبی است برای کسانیکه مقاصد سوء و قصد خرابکاری را در فضای مجازی دارند در همی‌‌ن راستا کاربرانیکه رایانه انها به اینترنت متصل است خطرات بیشتری انها را تهدید می‌‌کند.
وی در ادامه بیان داشت :در این رابطه هشدار لازم رابه کاربرانی که در محیط چت روم های مختلف اقدام به چت با دوستان و افرادی که نمی‌‌ شناسند می‌‌کنند احتمال سرقت و انتشار تصاویر شخصی افراد که فقط با هدف چت و بدون اینکه از خطرات این اتاق های روم اطلاع داشته باشند اقدام به ورود به محیط این نرم افزار ها می‌‌کنند در حالیکه غافل از ان که با انجام چند کلیک و انجام تنظیماتی ساده در روم وب کم فرد مورد نظر باز شده و تصویر فرد مورد نظر قابل رویت و مشاهده می‌‌ باشد.
رئیس پلیس فتا استان ایلام در ادامه راههای جلوگیری از سرقت وانتشار تصاویر از طریق وب کم را عنوان داشت و افزود: به هیج کدام از نرم افزار های اینترنتی اطمی‌‌نان نکنید - در هنگام اتصال به اینترنت برای کامپیوتر های شخصی کابل اتصال وب کم را خارج و وب کم را خاموش کنید - از عدم اتصال وب کم به رایانه شخصی در هنگام اتصال به رایانه به اینترنت مطمئن شوید - در هنگام اتصال لپ تاپ به اینترنت از یک برچسب پوششی بر روب وبکم لپ تاپ استفاده کنید -مطمئن شوید که چراغ وب کم لپ تاپ خاموش می‌‌ باشد.
سرگرد کسانی درپایان گفت: با توجه به افزایش این گونه کلاهبرداری‌ها پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌‌‌کند در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌‌ گزارش نمایند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22662 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1393/06/25 تعداد مشاهده: 1665
سافت گذر