کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این اپلیکیشن می‌توانید با آیفون 5S فیلمبرداری 4K کنید

این اصلا یک شوخی نیست! اپل به تازگی اپلیکیشنی را با نام Vizzywig 4K برای گوشی آیفون 5S به اپ‌استور خود اضافه کرده که می‌تواند قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی 4K را به این گوشی بیفزاید!


Vizzywig-4K

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این اپلیکیشن 999.99 دلاری که تنها با گوشی آیفون 5S با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت کار می‌کند قادر به ضبط تصاویر با سرعت 24 فریم در ثانیه و با رزولوشن 4K و ترکیب انها در یک تصویر ویدئویی است. این بدان معناست که شما در هر ثانیه از این ویدئو، 72 مگابایت از حجم داخلی گوشی خود را از دست خواهید داد و این دقیقا همان دلیل کار کردن این اپلیکیشن با آیفون‌های 5S بالاتر از 32 گیگابایت است.

اگر فکر می‌کنید که این اپلیکیشن اصطلاحا به قیمت خون شما تمام شده استمی‌توانید سراغ اپلیکیشن دیگری بروید که تنها 4.99 دلار قیمت‌گذاری شده و می‌تواند تصاویری با رزولوشن 3K را برای شما تصویربرداری کند. در این اپلیکیشن شما می‌توانید تنظیمات دیگری از جمله انتخاب bitrate پیش‌فرض، اندازه تعداد فریم‌ها در ثانیه و دیگر تنظیمات پیشرفته و حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن به خوبی با آیفون 5S سازگار است و کیفیت تصویر خوبی را تحویل شما می‌دهد.

اما در عین حال با توجه به قیمت اپلیکیشن اول یعنی همان Vizzywig 4K به قیمت 999.99 دلار نمی‌توان بدون آزمایش آن به کیفیت تصاویر پی برد اما سازنده این اپلیکیشن تصاویری ویدئویی را از کیفیت ان تهیه کرده است.

در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که ضبط یک دقیقه ویدئو 4K با این اپلیکیشن، علاوه بر آن یک هزار دلار هزینه اپلیکیشن، چیزی در حدود 4.3 گیگابایت حجم گوشی شما را اشغال خواهد کرد. در عین حال باید در نظر داشته باشید که سنسور دوربین آیفون 5S به طور معمول نمی‌تواند تصاویر واقعا 4Kرا برای شما ضبط کند و تنها قادر به ضبط تصاویری با پهنای 3264 پیکسل در قیاس با رزولوشن 3860 پیکسلی تصاویر 4K است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22677 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/26 تعداد مشاهده: 1756
سافت گذر