کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت رکورد‌ طول عمر باتری را شکستند

سایت فون آرنا آزمایشاتی از گوشی‌‌های هوشمند پرچم‌دار به عمل آورده که در ادامه قصد داریم این آزمایشات بر روی اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت را بررسی کنیم. این دو گوشی جدید از شرکت سونی، توانسته‌اند نتایج خیره کننده‌ای را کسب کنند. در ادامه بیشتر درباره عمر باتری دستگاه‌های زد ۳ و زد ۳ کامپکت صحبت خواهیم کرد.

این طور که پیدا است شرکت سونی امسال تمرکز زیادی بر روی طول عمر باتری گوشی‌های پرچم‌دار و رده بالای خود گذاشته و خواسته هر دو دستگاه جدید خود را با عمر باتری بسیار عالی روانه بازار کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ باتری اکسپریا Z3 با اسکریپت در حال اجرا که طراحی شده برای اینکه مصرف واقعی باتری را بسنجد و با صفحه نمایش روشن و میزان روشنایی یکنواخت، توانسته تا ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه را طاقت بیاورد! این میزان عمر باتری بیشتر از هر پرچم‌داری است که تاکنون آزمایش شده است (گوشی و فبلت). این عمر باتری در اکسپریا Z3، حتی اسند میت ۷ هواوی، مجهز به باتری پر ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت را همراه با یک لبخند پشت سر می‌گذارد. این در حالی است که Z3 سونی تنها یک باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌ آمپر بر ساعت و بدنه‌ای ۷.۳ میلی‌متری ضد آب دارد.

از طرف دیگر Z3 کامپکت با فاصله‌ای زیاد تمام رکورد‌های قبل را می‌شکند و باتری این دستگاه در این آزمایش می‌تواند تا ۱۴ ساعت و ۴۴ دقیقه دوام بیاورد. زد ۳ کامپکت از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچ HD و تنها ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری بهره می‌برد. این طاقت زیاد در باتری زد ۳ کامپکت با استفاده معمولی روزانه می‌تواند به راحتی تا سه روز شما را همراهی کند و بهترین عمر باتری در بین گوشی‌های هوشمند در اختیار شما بگذارد.

خوب می‌دانیم که Z3 کامپکت مشخصات سخت‌افزاری یک پرچم‌دار را دارد با این حال توانسته نتایجی بسیار خیره کننده را در زمینه عمر باتری نشان دهد. سایت فون‌آرنا قصد دارد برای محکم کاری دوباره از زد ۳ کامپکت آزمایش طول عمر باتری بگیرد اما گزارش‌های دیگر نیز همین نتایج و امتیاز را برای این گوشی هوشمند به ثبت رسانده‌اند. شرکت سونی می‌گوید Z3 کامپکت می‌تواند تا ۳۸ روز در حالت آماده‌باش شاٰرژ باتری داشته باشد.

Z3-battery-life

دلایل زیادی می‌توانند باعث افزایش طول باتری دستگاه‌های جدید سونی باشد اما احتمالا راز اصلی آن تکنولوژی استفاده شده در صفحه نمایش‌های این دو دستگاه است. صفحه نمایش این دو دستگاه با وجود آن که روشنایی آنها ۳۰ درصد نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته و هم رزولوشن بسیار خوب و هم کنتراست و زاویه دید مناسبی دارند و دقت نمایش رنگ‌های نیز در آنها بسیار خوب است، از تکنولوژی بسیار کم‌مصرفی استفاده می‌کنند  تا پر مصرف‌ترین بخش شارژ باتری در گوشی‌های هوشمند کنونی کم مصرف شود و کاربر تا مدت طولانی‌تری بر روی دستگاه خود شارژ باتری داشته باشد.

Xperia Z3 Compact

نکته جالب این است که سونی توانسته بدون آن که بر روی کیفیت نمایشگر یا هر بخش دیگری از تلفن تاثیری بگذارد، به این مصرف بهینه دست یابد که قابل تحسین است. به طور حتم با این آزمایشات می‌توان این دو تلفن پرچمدار کوچک و بزرگ سونی را بهینه‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار از نظر مصرف انرژی و عمر باتری قلمداد کرد. حالا می‌فهمیم که چرا سونی Z3 را با ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت کمتر نسبت به Z2 ارائه کرده است!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22776 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/01 تعداد مشاهده: 1626
سافت گذر