کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: تنها راه اپل برای حل بحران خم‌شدن آیفون 6

به گزارش سافت‌گذر ؛ بهترین راه برای حل مشکلی که در طراحی آی‌فون 6 وجود دارد، رها کردن آلومینیوم مورد علاقه اپل است.

 

آی‌فون 6 باریک‌ترین گوشی بوده که اپل بیرون داده است. اما همان‌طورکه کاربران پی برده‌اند، این مدل خم‌شدنی‌ترین مدل هم هست. بسیاری از مشتریان گلایه می‌کنند که تنها با یک‌بار نشستن روی گوشی ممکن است قاب آن برای همیشه خم شود. این خطر زمانی‌که دستگاه در جیب عقب یا جلوی شلوار است، بیش‌تر خود را نشان می‌دهد.

البته آن‌چه باورکردنی نیست این‌که برخی می‌گویند این اصلاً نقص در طراحی محسوب نمی‌شود. یکی از کارشناسان برجسته اپل به نام «جان گروبر» می‌گوید ما باید از این‌که آی‌فون 6 زیر فشار دو نصف نمی‌شود خرسند باشیم. وی در رد انتقادات به اپل می‌گوید: «اگر گوشی، داخل جیبتان تحت فشار است، خب باید شلوار گشادتری بپوشید. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که با گوشی در جیب پشتی می‌نشینید، من دیگر حرفی ندارم به شما بزنم.» اما این استدلال گروبر مسخره است! زیاد به آن توجه نکنید.

«اندرو دنت» معاون بخش تحقیقات «اتصالات ماده‌ای Material ConneXions» می‌گوید گوشی‌هایی که تحت فشار دچار خمیدگی دائمی می‌شوند قطعاً در بخش طراحی می‌لنگند. ازاین‌روست‌که اپل بایستی در آینده کل طراحی را دستخوش تغییر نماید.

آقای دنت در مصاحبه با پایگاه «طراحی جمعی» Co.Design این‌گونه عنوان می‌کند: "وقتی یک محصول را طراحی می‌کنید، نکته اصلی در گزینش مواد مورد استفاده، پیدا کردن جنسی است که در کاربری‌های روزانه دوام بیاورد. اپل از آلومینیومی برای ساخت آی‌فون استفاده می‌کند که در ضخامت‌های خاصی مقاومتش را از دست می‌دهد. مطمئناً اپل حواسش به ماجرا بوده، اما اگر شنیده‌ها درست باشد و آی‌فون 6 در جیب انحنا بیابد، این نشان می‌دهد مهندسان این شرکت بخشی از مواد سازنده را حذف کرده‌اند که نباید حذف می‌شده است.»

 

دنت می‌گوید: «آی‌فونی که خم بشود ولی نشکند نشان‌گر مهندسی پیچیده نیست. هیچ‌کس نباید به آن دل خوش کند. آلومینیوم مانند پلاستیک یا حتی شیشه این قابلیت را دارد که انعطاف یافته و پس از مدتی به حالت اولیه درآید. البته این مواد نباید از «نقطه شکست» فیزیکی گذشته باشند. نکته متفاوت این است که پلاستیک خرد می‌شود، شیشه می‌شکند، اما فلزات خم می‌شوند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ از عینک یک مهندس طراح که به قضیه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که یک آی‌فون خم‌شده با یک آی‌فون تکه‌تکه‌شده یا شکسته فرقی ندارد. قطعاً انتظار طراحان این نبوده که قاب آن خم‌شدنی باشد، آن هم بدون آن‌که به حال اول بازگردد. حتی اگر سعی کنید با خم کردن در جهت مخالف آن‌را درست کنید، باز هم چروک‌هایی روی دستگاه می‌افتد. بااین‌کار، بعداً، آی‌فون بیش‌تر در معرض خم‌شدن قرار می‌گیرد. دنت می‌گوید: «حتی اگر با وجود خم‌شدن باز هم مثل روز اول کار کند، یک آی‌فون 6 خمیده یعنی یک آی‌فون 6 خراب.»

ازاین‌رو تعجبی ندارد که اپل، آی‌فون‌های خم‌شده را با گارانتی عوض می‌کند. بااین‌حال، طبق گفته‌های دنت این مسئله‌ای نیست که به همین راحتی انتظار داشته باشیم یک‌باره محو شود: «اپل دیگر نمی‌تواند محصولاتش را باریک و باریک‌تر کند و در عین حال بازهم از آلومینیوم استفاده نماید.»

وی در ادامه اظهار داشت: «سایر شرکت‌هایی که به دنبال باریک و سبک کردن محصولات خود هستند از مواد کامپوزیتی و تیتانیوم بهره می‌برند. اما منظر زیباشناسی اپل چیز دیگری می‌طلبد. دلیلش این است که تیتانیوم و غالب مواد کامپوزیتی نظیر فیبر کربن و فیبر شیشه پیش از رسیدن محصول دست مشتری نیاز به رنگ‌آمیزی دارند. اما اپل تجربه بدی در این زمینه دارد: به هنگام عرضه «تیتانیوم پاوربوک جی4» در سال 2001، اپل متوجه شد رنگ و پوشش دستگاه باد می‌کند و شکسته‌شکسته می‌شود و دیگر آن یکپارچگی مواد را ندارد.»

 

تنها یک راه‌حل پیش پای اپل وجود دارد: فلز مایع liquidmetal. فلز مایع نام تجاری آلیاژ پیشرفته‌ای است که بی‌نهایت دوام‌پذیر بوده و دستگاه را در عین حال سبک می‌کند. از‌طرفی هرچند اپل طی 4 سال گذشته حق انحصاری استفاده از این ماده را داشته، اما تنها یک محصول از این جنس به تولید رسانده است: خارج‌کننده سیم‌کارت در آی‌فون 3جی. این موضوع که اپل نتوانسته تاکنون محصولات بزرگ‌تری از جنس فلز مایع درست کند نشان می‌دهد تولید کالا با این جنس هنوز برایشان به‌صرفه اقتصادی نیست.

چنانچه اپل در مقیاس‌های بزرگ نتواند از این ماده استفاده نماید، چند راه دیگر بیش‌تر جلویش نیست. می‌توانند از آلومینیوم ضخیم و سنگین‌تر استفاده کنند و این بدین معنی است که آی‌فون‌های آینده لزوماً باریک‌تر و سبک‌تر نیستند. راه دیگر این است که در طراحی تجدید نظر کرده و به تیتانیوم و فیبرهای کامپوزیتی رنگ‌پذیر تن در دهد. اما انتخاب مورد دوم یعنی اپل سابقه استفاده از ماده‌ای که همواره در محصولاتش مورد استفاده بوده را بشکند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ظاهراً اپل مدعی است که این مسئله هر چه باشد، همه‌گیر نیست. آن‌ها می‌گویند تا کنون تنها 9 نفر این مشکل را گزارش داده‌اند. شاید راست بگویند، اما با این ترفندها نمی‌توان مردم را فریب داد. اگر خاطرتان باشد در مورد رسوایی مشکل آنتن آی‌فون 4 هم می‌خواستند به همین شکل قضیه را حل و فصل کنند: با این ادعا که مسئله را بزرگ کرده‌اند و هیچ‌کس به ما گزارش نداده و قطع آنتن اتفاق نمی‌افتد. لازم‌به‌ذکر است «استیو جابز» روی این هیاهوها نام «آنتن‌گیت» گذاشت، که اشاره‌ای بود به حادثه «رسوایی واترگیت» که موجب استعفای نیکسون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا شد. به هر تقدیر، آن مشکل وجود داشت و واقعی هم بود، همین شد که در آی‌فون 4اس و دیگر دستگاه‌های بعدی این مشکل برطرف گردید.

هر حرفی را که اپل می‌زند باور نکنید، مسئله خمیدگی آی‌فون خودبه‌خود از بین نمی‌رود. این مسئله را تنها می‌توان با به‌کارگیری مواد پیشرفته یا رویکردی تازه برای اپل حل کرد. اما تا آن زمان چه کنید؟ بهتر است یک قاب محافظ مطمئن و محکم برای گوشی‌تان بخرید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22917 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/07/08 تعداد مشاهده: 1411
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1393/07/09 12:17
مجبورت نکردن وقتی پول نداری بری همچین گوشی بخری!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
رضا 1393/07/08 09:11
3-4 میلیون پول بی زبون بدی و گوشیت خم بشه !