کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10

مایکروسافت روز گذشته از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و وعده‌ی ارا‌‌ئه نسخه‌ی پیش‌نمایش آن را در امروز داد. حال اولین نسخه‌ی رسمی اما آزمایشی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پیش از دانلود این نسخه از ویندوز به این نکته توجه داشته باشید که ویندوز ۱۰ در حال توسعه است و این نسخه از ویندوز که ساعتی قبل برای دانلود ارائه شده، ممکن است پر از مشکلات ریز و درشت باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود از این نسخه از ویندوز به عنوان سیستم‌عامل اصلی خود استفاده نکنید یا آن را در کنار سیستم‌عامل فعلی خود مورد استفاده قرار دهید یا از طریق ماشین‌های مجازی نسبت به نصب و آزمایش آن اقدام کنید.

نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ برای افرادی که مایل هستند به مایکروسافت کمک کنند تا زودتر مشکلات ویندوز را رفع کند یا بازخوردهای خود را از امکانات جدید آن به گوش ردموندی‌ها برسانند مناسب است. توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای تحت ویندوز نیز می‌توانند از آن استفاده کنند تا هر چه سریع‌تر اپلیکیشن‌های خود را با آن سازگار نمایند.

جالب است بدانید که مایکروسافت برنامه‌ی ویژه‌ای را ترتیب داده تا مرتبا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را براساس بازخوردهایی که از کاربران دریافت می‌کند بروز کند تا در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل شاهد مجموعه‌ای غنی و بی‌نقص باشیم.

مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش از ویندوز ۱۰ را با عنوان Windows 10 Technical Preview در قالب یک فایل ISO برای دانلود آماده کرده است تا به راحتی بتوانید آن را روی دیسک DVD رایت کرده یا Mount نموده و به عنوان یک ماشین مجازی نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22944 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/10 تعداد مشاهده: 2603
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

saman 1393/07/10 16:45
زنده باد ویندوز ...