کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی صفحه‌کلید بازی استرایک 7 از کمپانی مد کتس

به گزارش سافت‌گذر ؛ صفحه‌کلیدهای چندتکه مخصوص بازی علاوه بر ظاهر فضایی و شیکی که دارند، قابلیت‌های بسیار زیادی هم پیش روی کاربران می‌گذارند و علاوه بر گیمرها، کاربران عادی هم ممکن است هوادار این صفحه‌کلیدها شوند.

 

امروز می‌خواهیم صفحه‌کلید بازی شرکت «مد کتس» (= گربه‌های دیوانه) Mad Catz با عنوان «استرایک 7» (= ضربه 7)S.T.R.I.K.E. 7  را بررسی کنیم. استرایک 7 مانند دیگر محصولات مد کتس نظیر ماوس «رت» (= موش صحرایی) R.A.T. بی‌نهایت قابل سفارشی‌شدن است. در این محصول یک صفحه‌نمایش لمسی تعبیه‌شده که می‌تواند روی صفحه‌کلید QWERTY سوار شود.

بسته‌بندی و جعبه

 

مدلی که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفت در یک جعبه مقوایی بزرگ ارسال شده بود. مد کتس عادت دارد گوشه‌های بسته‌بندی را تیز بسازد تا متمایز باشد. روی جعبه عکس بزرگی از محصول داخلش می‌بینید که در عادی‌ترین حالت سوار شده است.

 

با باز کردن در جعبه می‌بینیم تمامی اجزا به‌خوبی با مقوا و پلاستیک چیده و محافظت ‌شده‌اند. این کار به خاطر خطراتی است که ممکن است در عمل انتقال و ترانزیت متوجه کالا شود. هر کدام از اجزا، جداگانه در پلاستیک قرار داده شده است. در دفترچه راهنما نیز چیدمان‌های گوناگونی که می‌توان روی صفحه‌کلید پیاده کرد، تشریح شده است.

 

در بین اجزای مختلف که نگاه می‌کردیم، متوجه شدیم که همه کابل‌ها بافته شده هستند تا دوام بیش‌تری داشته باشند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ مد کتس کلیدهای WASD و جهات را قابل تعویض کرده است. دراین‌بین کلید تعویضی وجود دارد که به موجب آن بیش‌تر می‌توان صفحه‌کلید را مطابق با سلیقه و ذائقه سفارشی کرد. برای تامین برق صفحه‌نمایش لمسی دستگاه، سه شاخه‌ای تعبیه‌شده که برق را مستقیماً از طریق شبکه کابل‌ها به دستگاه انتقال می‌دهد.

استرایک 7 از نمای نزدیک

 

 

این صفحه‌کلید، چندتکه بوده و به شیوه‌های مختلف می‌توان آن‌را سر هم کرد. بخش اصلی صفحه‌کلید QWERTY است. استرایک 7 نمونه یک صفحه‌کلید «فشاری» است. صفحه‌کلیدهای فشاری بدین صورت هستند که کلیدها از هم جدا نبوده و درعوض از «پدهای فشاری» در آن‌ها استفاده می‌شود. این صفحه‌کلید اختصاصاً طوری طراحی شده که احساس صفحه‌کلیدهای مکانیکی قدیمی را داشته باشد. شاسی کاملاً فلزی، به دستگاه حس ثبات و سنگینی می‌بخشد. پشت صفحه‌کلید را که نگاه می‌کنیم قاعده فلزی را می‌بینیم. پایه‌هایی نیز دیده می‌شوند، که از آن‌ها می‌توان در تنظیم زاویه دست هنگام تایپ بهره برد.

 

 

در بخش اعداد صفحه‌کلید نیز از همین شاسی استفاده شده است. بخش اعداد را می‌توان مانند صفحه‌کلیدهای قدیمی به سمت راست دستگاه اضافه کرد و یا به صورت مستقل و جداگانه از آن استفاده کرد.

 

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ این تکه‌ها با استفاده از سوکت‌های یواس‌بی به‌هم اتصال پیدا می‌کنند. مد کتس برای راحتی کار، شیوه‌های اتصال مختلف را A و B و C نام‌گذاری کرده است.

 

 

یکی از تکه‌های اصلی، بخش کنترل است که از ال‌سی‌دی لمسی TFT مدل «ونوم» (= زهر) V.E.N.O.M بهره می‌برد. این تکه را می‌توان روی سر صفحه‌کلید یا روی بخش اعداد متصل نمود. به منظور اتصال می‌بایست از پیچ‌های کوچک موجود در جعبه دستگاه استفاده کرد. بخش کنترل نیز دو ورودی یواس‌بی 2 دارد.

 

 

آخرین جزئی که در استرایک 7 به آن می‌پردازیم «نوار کاربردها»ست. توسط این نوار 4 دکمه قابل برنامه‌ریزی، دکمه‌های ماکرو به سیستم اضافه می‌شود. در کل که در نظر بگیریم، 24 دکمه قابل برنامه‌ریزی و تغییر داریم، این‌ها را می‌توان به وسیله نرم‌افزار ویرایش پروفایل موسوم به «اسمارت» SMART تنظیم نمود. محل قرار گرفتن کف دست نیز سه‌تکه بوده و چرخانک و دکمه «عمل» Action دارد. محل‌های قرارگیری کف و مچ دست را می‌توان بسته به‌راحتی خود به دستگاه اضافه کرد.

نور و صفحه‌نمایش
 

همه کلیدهای استرایک 7 دارای نور پس‌زمینه‌اند. این نور را می‌توان از بین 16 میلیون رنگ مختلف انتخاب کرد. حروف نیز توسط لیزر، روی دکمه‌ها حک‌شده است.

 

 

یکی از شاخصه‌های کلیدی استرایک 7 داشتن ال‌سی‌دی لمسی تی‌اف‌تی ونوم است. با صفحه‌نمایش لمسی، بسیاری از قسمت‌های رایانه به‌سرعت تحت کنترل ما درمی‌آیند. در صفحه اصلی به چند کارکرد استاندارد دسترسی داریم، به عنوان نمونه: صدا، ساعت و زمان‌سنج. هم‌چنین می‌توان برنامه اجراکننده‌ای را باز کرد که به موجب آن نرم‌افزارهای مختلف از درون رایانه اجرا می‌شود. این نرم‌افزارها را می‌توان قبلاً از طریق مجموعه نرم‌افزاری اسمارت انتخاب کرد.

 

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ در تصاویر بالا نمونه‌هایی از تنظیمات صدا می‌بینیم که با انتخاب این کاربرد به نمایش درمی‌آید. نمونه‌ای نیز از کنترل نور وجود دارد که «نوردهی» صفحه‌کلید را کنترل می‌کند. از دو طریق می‌توان رنگ موردنظر را برگزید: اولاً از میان موارد پیش‌فرض و دوماً از میان 16 میلیون رنگ RGB.

نرم‌افزار
 

 

نرم‌افزاری که در صفحه‌کلید استرایک 7 به‌کاررفته، کاربری آسانی دارد. این نرم‌افزار از سایت مد کتس قابل دانلود است. بعد از نصب، تنها در عرض چند دقیقه می‌توان نرم‌افزار اسمارت و درایورها را تنظیم نمود.

 

 

در قسمت ویرایش پروفایل، دو بخش اصلی را می‌توان کنترل کرد: دکمه‌هایی که برنامه می‌خورند و برنامه‌ای که نرم‌افزارهای درون رایانه را اجرا می‌کند.

تب «برنامه‌دهی» Programming هم می‌توان به صورت دستی فرامین را تعیین کرد و یا بسته‌های مخصوص بازی را مستقیماً از سایت مد کتس گرفت. در این بسته‌ها، پروفایل‌های مربوط به غالب بازی‌های محبوب و معروف قرار داده شده است، از تیراندازی اول‌شخص گرفته تا نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره MMORPG.

 

با استفاده از تب «اجراکننده» Launcher، 12 برنامه خاصی مشخص می‌گردد که می‌خواهیم روی صفحه‌لمسی نمایش داده شود. به واسطه این تنظیمات می‌توانید هر برنامه‌ای که روی رایانه نصب‌شده و این سیستم آن‌را پیدا می‌کند، باز کنید.

 

در نهایت به تب «پشتیبانی» Support می‌رسیم. در این قسمت می‌توان به منابعی از سایت مد کتس دسترسی داشت: نکته‌هایی در خصوص صفحه‌کلید، دانلود جدیدترین درایورها و نرم‌افزار یا گرفتن پروفایل‌های جدید بازی‌ها.

تجربه کاربری و جمع‌بندی
استرایک 7 به‌دلیل ساختار چندتکه‌ای که دارد، تجربه خوبی به کاربر القا می‌کند. می‌توان صفحه‌کلید را با پیکره‌بندی معمولی بست یا از بین چیدمان‌های دیگر یکی را انتخاب کرد، مثلاً می‌توان بخش اعداد را جدا کرده و روی سر آن ال‌سی‌دی گذاشت. هرچند این راه‌وروش و انتخاب پیکره‌بندی در نوع خود منحصربه‌فرد است، اما کیفیت آن همان کیفیت بالایی است که از مد کتس انتظار می‌رود. تکه‌ها به‌راحتی کنار هم قرار گرفته و با استفاده از پیچ‌های موجود سوار می‌شوند.

دکمه‌های صفحه‌کلید زیر انگشتان راحتند و سطح مقاومتی خوبی دارند. درست است که استرایک 7 یک صفحه‌کلید مکانیکی نیست، اما فناوری «فشاری» به‌کاررفته در آن به گونه‌ای بوده که احساس یک صفحه‌کلید مکانیکی را دارد. یکی از شاخصه‌هایی که این دستگاه را بی‌نظیر کرده، صفحه‌نمایش لمسی آن است. از این طریق به‌راحتی می‌توان به برنامه‌های نصب‌شده روی رایانه دسترسی داشت و دکمه‌های ماکرو را برنامه‌خور کرد. دیگر به جای استفاده از دکمه‌های ترکیبی alt و tab جهت رفتن به دسک‌تاپ از همین صفحه‌نمایش استفاده می‌کنیم. ویژگی بسیار عالی این صفحه‌کلید، وضوح بالای صفحه‌نمایش است که رنگ‌های پویا و غنی دارد. استفاده از نرم‌افزار اسمارت نیز آسان است. این مسئله تعجب‌برانگیز نیست، زیرا در سایر محصولات مد کتس نیز از این نرم‌افزار استفاده شده است.

برویم سراغ قیمت؛ با درنظر داشتن چنین صفحه‌کلید پیشرفته‌ای با پیکره‌بندی‌های گوناگون و صفحه‌نمایش لمسی، قیمت نسبتاً بالایی نیز انتظار کاربران را می‌کشد. قیمت محصول 300 دلار است و از لحاظ قیمتی، گران محسوب می‌شود. البته دوام و قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دستگاه ارائه می‌دهد باعث می‌شود از خرید خود پشیمان نشوید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ به‌طور خلاصه می‌توان گفت که این صفحه‌کلید بسیار قابل سفارشی‌شدن است، جنس و بدنه محکمی داشته و ال‌سی‌دی لمسی نیز دارد. درست است که در زمره صفحه‌کلیدهای گران‌قیمت به حساب می‌آید، اما کیفیت و عملکردش مثال‌زدنی است و ارزش مبلغی را دارد که برای آن می‌پردازید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22959 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/07/10 تعداد مشاهده: 2295
سافت گذر