کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316235 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین ساعت هوشمند ماژولار با نام Blocks

حدود یک سال پیش کمپانی Phone Blocks از طرح مفهومی اولین ساعت هوشمند ماژولار خود پرده برداشت که مدتی بعد از آن گوگل و موتورولا برای اولین بار گوشی‌های هوشمندی ماژولار خود را معرفی کردند.


blocks-smartwatch

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ساعت‌های هوشمند بسیار جذاب هستند ولی اگر بتوان هر از چند گاهی ظاهر آن‎ها را به‌دلخواه تغییر داد جذاب‌تر هم خواهند شد.

ساعت هوشمند Blocks به کاربر این اجازه را می‌دهد تا از بین ماژول‌های مختلف ارائه‌شده، یکی را انتخاب و بر روی ساعت خود نصب کنید. به‌طورکلی می‌توان گفت طراحی فیزیکی ساعت هوشمند Blocks در اختیار کاربر خواهد بود و شرکت تولیدکننده این امکان را فراهم آورده که بعد از خرید، فرد بتواند هر نوع تغییر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود را پیاده‌سازی نماید.
به‌عنوان‌مثال اگر شما بعد از مدتی از صفحه‌نمایش گرد ساعت خود خسته شده باشید می‌توانید به‌راحتی صفحه‌ی مربعی شکل را تهیه و بر روی آن خود نصب کنید.

این ساعت هوشمند ماژولار هم‌اکنون با کمک اینتل و سامسونگ که تجربه‌ی خوبی در ساخت ساعت‌های هوشمند به دست آورده، مشغول توسعه و طراحی است.
ساعت هوشمند Blocks با سیستم‌عامل تایزن کار خواهد کرد که باوجود شرکت‌های اینتل و سامسونگ در پروژه، جای تعجبی ندارد اما یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه امکان متصل شدن آن به گوشی‌های اندرویدی، ویندوز فونی و حتی آیفون می‌باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23202 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/27 تعداد مشاهده: 1677
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر