کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 اپلیکیشن ویندوزفونی که بیشترین تعداد دانلود را داشته‌اند

بدون شک ویندوز فون استارت خوبی برای تصاحب جایگاه بهتری در بازار سیستم‌عامل‌های موبایل زده است.به نظر می‌رسد از سال آینده مایکروسافت این سیستم‌عامل را به‌صورت رایگان در اختیار سازندگان تلفن همراه قرار دهد.در این صورت باید شاهد رشد بیش‌ازپیش این پلتفرم باشیم.
Windows-Phone-8

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ یکی از نقطه‌ضعف‌های سیستم‌عامل ویندوز فون کمبود نرم‌افزارهای کاربردی در ابتدا بود، ولی مایکروسافت با کمک شرکت‌های تولیدکننده اپلیکیشن هرروز از بار این معضل کاسته و تقریباً تمام نیازهای کاربران را برطرف کرده است.ما  لیستی از 10 اپلیکیشن ویندوزفونی که بیشترین تعداد دانلود را در ماه گذشته داشته‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم، که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 WhatsApp-Tips1-150x1501- اپلیکیشن ویندوزفون WhatsApp

اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوز فون 8.1  برترین برنامه ای است که توسط کاربران در ماه مهر دریافت شده است.این اپلیکیشن بهترین برنامه‌ی ارسال و دریافت پیامک متنی می‌باشد که در سراسر جهان میلیون‌ها کاربر دارد.شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از Wifi و 3G به این نرم‌افزار متصل شوید.همچنین ساخت گروه و امکان ارسال فیلم، عکس و… از دیگر قابلیت‌های واتس‌آپ می‌باشد.
دریافت WhatsApp

 

 

2- اپلیکیشن ویندوزفون Ringtone Maker Ringtone-Maker-150x150

کاربران با استفاده از Ringtone Maker در ویندوز فون 8.1 می‌توانند صدای زنگ و هشدار‌های موردعلاقه خود را از طریق آهنگ‌های موجود بر روی گوشی بسازند. کاربر بعد از واردکردن آهنگ ، قسمتی از آن را که موردنظر خود است را جدا کرده و بر روی آن افکت‌های دلخواه را اعمال می‌نماید.
دریافت Ringtone Maker

 

 

 

Adobe-Reader-150x150

3- اپلیکیشن ویندوزفون Adobe Reader 

افراد مختلف از طریق اپلیکیشن رایگان Adobe Reader قادر هستند تا کلیه فایل‌های PDF را اجرا کنند و به مطالعه آن‌ها بپردازند.  Adobe Reader توانسته سومین جایگاه را در میان لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن های ویندوز فونی ماه مهر از آن خود کند.
دریافت Adobe Reader

 

 

 

Voice-Recorder-Pro+-150x150

4- اپلیکیشن ویندوزفون Voice Recorder Pro+

اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدای ویندوز فونی برای تبلت یا تلفن هوشمند خود هستید ما به شما اپلیکیشن عالی Voice Recorder Pro را پیشنهاد می‌کنیم و برای یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید.از این نرم‌افزار می‌توان در ضبط صدا و پس‌ازآن در ایجاد تغییرات در آن استفاده کرد.
دریافت Voice Recorder Pro+

 

 

Battery-150x150

5- اپلیکیشن ویندوزفون Battery

Battery اپلیکیشنی است که کاربر را قادر می‌سازد تا از وضعیت باتری دستگاه خود آگاهی کاملی داشته باشد.با استفاده از این نرم افزار می‌توانید میزان مصرف اپلیکشن‌های نصب شده بر روی گوشی ویندوز فونی خود را مشاهده و در صورت نیاز دستگاه را در حالت ذخیره ی انرژی قرار دهید
دریافت Battery

 

 

 

Facebook-for-Windows-Phone-150x150

6- اپلیکیشن ویندوزفون فیس‌بوک

فیس‌بوک اپلیکیشنی است که امروزه در اغلب اسمارت فون‌ها دیده می‌شود. در میان کاربران ویندوزفون نیز این محبوبیت همچنان پا برجاست. این اپلیکیشن تمام دسترسی‌های مورد نیاز برای مشاهده و ویرایش پروفایل فیس‌بوک را به کاربر می‌دهد و با رابط کاربر جدید و عملکرد سریع خود توانسته است یکی از اپلیکیشن‌هایی باشد که در ماه جاری بیشتر دانلود را داشته است
دریافت Facebook

 

 

Lumia-Creative-Studio-150x150

7- اپلیکیشن ویندوزفون Lumia Creative Studio

از lumia Creative Studio می‌توان به‌عنوان یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس در استور مایکروسافت یادکرد. Creative Studio در عین سادگی، فیلترها و ابزارهای نسبتاً کاملی را برای ویرایش تصاویر به شما ارائه می‌کند.این نرم‌افزار به‌طور پیش‌فرض بر روی گوشی‌های لومیا نصب است ولی بااین‌حال در ماه گذشته جزو 10 اپلیکیشن محبوب اپ استور بوده است.
دریافت Lumia Creative Studio

 

 

 

Instagram-150x150

8- اپلیکیشن ویندوزفون اینستاگرام

اینستاگرام امروزه تبدیل به یکی از اپلیکیشن‌های نام آشنا شده و نسخه آزمایشی آن بر روی ویندوزفون نیز موفقیت خوبی را در بر داشته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را توسط فیلتر‌های مختلف و یا کنترلر‌های موجود ویرایش کرد و سپس با دوستان خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.
دریافت Instagram

 

 

 

Camera360-150x150

9- اپلیکیشن ویندوزفون Camera 360

Camera 360 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های عکاسی در ویندوز فون 8.1 می‌باشد.این نرم‌افزار دارای حالت‌های بسیار زیادی برای گرفتن عکس در شرایط مختلف را فراهم آورده است.بعد از اعمال تغییرات بر روی عکس گرفته‌شده می‌توان به‌طور مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا بر روی گوشی ذخیره کرد.
دریافت Camera 360

 

 

 

 

Files-150x150

10- اپلیکیشن فایل منیجر ویندوزفون Files

مایکروسافت بعد از مدت‌ها درخواست کاربران ویندوز فون، فایل منیجر رسمی آن را با نام فایل عرضه کرد.این فایل منیجر تقریباً تمام نیازهای یک کاربر را برطرف می‌کند.از قابلیت‌های فایل می‌توان به‌ جا به‌جا کردن پرونده‌ها، پوشه بندی، تغییر نام و … اشاره کرد که در لیست ما رتبه‌ی 10 را کسب کرده است.
دریافت Files

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23223 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/28 تعداد مشاهده: 1306
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر