کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جَنگ رباتیک دانشمندان با ویروس خطرناک ابولا

ظهور بحران‌هایی چون ابولا به خودی خود فاجعه بار هستند، اما زمانی وخیم تر می‌شوند که پرستاران و پرسنل پزشکی که به کمک افراد مبتلا آمده‌اند و در عین حال موارد ایمنی را نیز رعایت می‌کنند نیز به این بیماری مرگبار مبتلا شوند.برای کاهش این ریسک، دولت ایالات متحده آمریکا و تعدادی از انستیتوهای آموزشی از روز هفتم نوامبر کارگاه‌هایی آموزشی به منظور بررسی استفاده از روبات‌ها در کنترل این بحران برگزار می‌کنند.

Ebola-virus-robot

هدف این است که ارتباط فیزیکی با بیماران مبتلا به ابولا به کمترین میزان ممکن برسد، در حالی که ارتباط آن‌ها با خانواده‌هایشان و پزشکان همچنان حفظ شود. به عنوان هدف اولیه آن‌ها قصد دارند از روبات‌ها در ضدعفونی کردن محل‌های مشکوک به این ویروس و رساندن مواد غذایی به بیماران استفاده کنند.

روبات‌های اصطلاحا “حضور از راه دور” یا تله‌پرزنس می‌تواند در این حالات به تیم پزشکی در درک وضعیت بیمار و شنیدن صحبت‌ها و درخواست‌های وی نقش مؤثری داشته باشد.

تیم مسئول این پروژه می‌خواهند راهی سریع و در عین حال با حساسیت و دقت بالا را جهت کنترل این بحران در پیش بگیرند. آن‌ها به جای تولید روبات‌هایی اختصاصی می‌خواهند از روبات‌های کنونی و تغییر کاربری آن‌ها بهره ببرند. بنابراین آن‌ها فعلاً تجهیزات عملی و در دسترس کنونی و نه مدل‌های پیشرفته و هوشمند روبات‌ها را وارد این طرح خواهند کنند.

Ebola-virus-robot-1

آن‌ها همچنین می‌خواهند به هر طریق ممکن دخالت مستقیم انسان را در این فرآیند مدنظر قرار دهند و تا جای ممکن به رسم و رسوم منطقه‌های تحت خطر در برگزاری مراسم کفن و دفن توجه نشان دهند.

هنوز مشخص نیست که آیا این طرح و کارگاه‌های آموزشی موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر، اما در صورت موفقیت می‌توان از جهاتی به کنترل هر چه بیشتر این بیماری امیدوار باقی ماند.

در انتها می‌توانید ویدیوی گفتگوی احساسی نینا فام، پرستاری که نخستین بیمار دریافت کننده ابولا در خاک آمریکاست را با پزشک خود در بیماران دالاس مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23229 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/07/28 تعداد مشاهده: 1501
سافت گذر