کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: بهترین راه‌حل برای شارژ گوشی در مسافرت

به گزارش سافت‌گذر ؛ تمام شدن شارژ گوشی و تبلت، همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران است، اما این مسئله را می‌‌توان با یک راه‌حل ساده برطرف کرد.

به جرات می‌گویم که تا به حالا کسی را ندیده‌ام که از وضعیت شارژ موبایلش کاملا راضی باشد. حالا که در برخی از پروازها، استفاده از وسایل الکترونیکی در زمان فرود و بلند شدن هواپیما مجاز شده است، شما هم قطعا به شارژ بیشتری برای موبایلتان نیاز دارید.

خبر خوب این که چندین و چند «بسته شارژ» در بازار وجود دارند که به ما این امکان را می‌دهند تا به راحتی با خودمان شارژ اضافی این طرف و آن طرف ببریم. نمونه‌های زیر بسته‌های شارژ مورد علاقه ما هستند که وقتی به یک موبایل وصل می‌شوند، نه تنها جواب‌گوی یک سفر طولانی با هواپیما هستند، بلکه برای یک کوه‌نوردی و اتراق در طبیعت هم کفاف می‌دهند. ضمن این که یکی دو تا از این‌ها را در ماشینمان داشته باشیم بد نیست. بالاخره روز مبادایی هم هست.

البته توجه داشته باشید که من هیچ کدام از این بسته‌های شارژ را به صورت رسمی تست و بررسی نکرده‌ام، اما با توجه به تجربه شخصی خودم و دیگران، این بسته‌ها را به عنوان بهترین‌های موجود در بازار معرفی می‌کنم. اگر به دنبال شارژ اضافی برای موبایل هوشمند خودتان هستید، جای اشتباهی نیامده‌اید.

 
 
«انرپک پلاس» «یوان‌یو» UNU Enerpack Plus
اگر نیاز به شارژ کردن سریع دارید، انرپک پلاس یوان‌یو چیزی است که باید داشته باشید. انرپک پلاس یک بسته شارژ 8000 میلی‌آمپری با دو پورت یواس‌بی است. یکی از پورت‌ها، خروجی 1 آمپری برای گوشی‌های هوشمند دارد و پورت دیگر، خروجی 2.1 آمپری برای دستگاه‌های بزرگ‌تر مثل تبلت. در تست من، پورت دوم برای شارژ کامل آی‌پد، حتی در حال پخش فیلم، کافی بود. در اغلب بسته‌های شارژ بایست تبلت در حالت غیرفعال قرار گیرد تا شارژ کامل شود. همچنین این وسیله می‌تواند به عنوان یک چراغ ال‌ای‌دی کوچک عمل کند که برای پیاده‌روی در تاریکی جواب‌گو است.

شما می‌توانید انرپک پلاس را با یک یواس‌بی میکروی استاندارد شارژ کنید. یعنی حتی با کامپیوترتان هم شارژ می‌شود. قیمت این بسته انرژی کمتر از 40 دلار است و آن را می‌توانید از آمازون بخرید.

 
 
«براکترون: فانوس هوشمند» Bracketron: SmartLantern
براکترون بسته شارژ محبوب خود من هست. این بسته جمع و جور، 7800 میلی‌آمپر قدرت دارد که می‌تواند یک آیفون را سه بار از صفر تا صد پر کند و هنوز هم شارژ داشته باشد. علاوه بر این می‌توان به عنوان یک فانوس کوچک از آن استفاده کرد که تا 48 ساعت بدون وقفه روشن می‌ماند. تست من نشان داد که این فانوس خیلی نورانی نیست (64 لومن)، اما برای کتاب خواندن یا تعویض تایر ماشین در تاریکی به اندازه کافی نور می‌دهد.

من بیشتر عاشق طراحی این محصول هستم. وقتی قسمت سرش را بالا می‌کشی، فانوس می‌شود و وقتی سرش را بزنی پایین، چراغ‌قوه‌اش روشن می‌شود. اگر اهل چادر زدن در طبیعت باشید، برای آویزان کردن داخل چادر هم عالی هست. این فانوس هوشمند را می‌توانید در آمازون به قیمت 60 دلار خریداری کنید. البته نمونه‌های دیگری از همین فانوس‌ها را می‌توانید به نصف قیمت هم ‌بخرید.

 

«آی‌بتز موجو بت‌‌استیشن آپتیموس» iBattz Mojo Battstation Optimus
این بسته شارژ با 20400 میلی‌آمپر قدرت، پرظرفیت‌ترین بسته شارژی است که دیده‌ام. آپتیموس می‌تواند دو بار شارژ کامل را برای اکثر تبلت‌ها داشته باشد و اغلب گوشی‌های هوشمند را تا هشت بار شارژ کند. در تست من، آپتیموس حدود 10 بار آیفون پنجم را شارژ کرد که برای یک هفته کوهنوردی من کافی بود.

شما می‌توانید دو وسیله را هم‌زمان هم شارژ کنید. آپتیموس، چراغ‌قوه کوچکی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در تاریکی چادرتان، به دنبال گوشی‌تان بگردید. در کل ارزش قیمت فعلی 130 دلاری‌اش را دارد.

 

«بسته موفی‌اسپیس» Mophie Space Pack
این بسته شارژ فقط برای آیفون 5 و 5اس طراحی شده است. جدای از باتری 1800 میلی‌آمپری‌اش (تقریبا یک شارژ کامل)، این بسته شارژ به عنوان قاب محافظ و حافظه جانبی هم کار می‌کند. هرچند اصلا ارزان قیمت نیست. 250 دلار برای 16گیگابایتی‌اش و 180 دلار برای 32 گیگابایتی‌اش.

با این همه، تجربه من می‌گوید که بسته شارژ از نوع قاب محافظ، آنتن‌دهی آیفون را کاهش می‌دهد. اما اگر می‌خواهید شارژ و حافظه آیفون خود را با هم افزایش دهید، این روش بسیار راحت و آسان است.

 

«بسته انرژی همه‌کاره و همراه تنرژی ای‌آرسی5200» Tenergy ARC5200 Universal Mobile Power Pack
با قیمت 50 دلار در آمازون، به نظر می‌رسد این بسته، ایده‌آل باشد. بسیار جمع و جور است، به اندازه یک باتری، اما 5200 میلی‌آمپر است که یک آیفون 5 را بیش از دو بار پر می‌کند.

بهترین مزیت تنرژی این است که دو یواس‌بی سرخود دارد که یکی برای آیفون طراحی شده و دیگری یک میکرو یواس‌بی است که در بقیه گوشی‌ها کاربرد دارد. این کابل‌‌های یواس‌بی در دو طرف بسته چفت می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بیرون کشید. و بهترین بخش ماجرا این‌که این بسته می‌تواند دو گوشی را همزمان شارژ کند.

 

«همسفر هوتو» HooToo TripMate
همسفر هوتو فقط یک بسته شارژ نیست. بلکه یک روتر وای‌فای است که می‌تواند هر شبکه کابلی را به وای‌فای با پشتیبانی از 801.11n تبدیل کند. همچنین این وسیله یک حافظه یواس‌بی پورتابل است که می‌تواند به عنوان سرور بین کاربران، حافظه اطلاعاتی به اشتراک بگذارد. باتری داخلی 5200 میلی‌آمپری این وسیله می‌تواند به هر گوشی همراهی شارژ برساند. مثل "خنجر ارتش سوئیس" تقریبا هر مسافری می‌تواند کاربردی برای هوتو پیدا کند. قیمت این شارژر در آمازون فقط 50 دلار است.

 

«هات‌اسپات پروی ال‌تی‌ای» سامسونگ Samsung LTE HotSpot Pro
مثل هوتو، این وسیله هم فقط یک بسته شارژ نیست. هات‌اسپات سامسونگ، یک مودم سیم‌کارتی است که تا ده وسیله می‌توانند به آن وصل شوند. این اولین بسته‌ای است که باتری 3100 میلی‌آمپری دارد. جدای از فراهم کردن شارژ استثنایی برای خود دستگاه، این بسته می‌تواند برای گوشی هوشمند یا تبلتی که پورت یواس‌بی استاندارد دارد، شارژدهی کند.

در تست من وقتی شارژر سامسونگ کاملا شارژ بود، یک آیفون را صد درصد شارژ کرد و مقداری شارژ برای خودش باقی ماند. نکته جالب اینکه همزمان به عنوان هات‌اسپات هم کار می‌کرد. اگر به دنبال یک هات‌اسپات قابل حمل هستید، این دستگاه سامسونگ راه چاره خوبی است.

 

«ایستگاه شارژ قابل حمل ساتکی» Satechi Portable Energy Station
اگر چندین وسیله، چه گوشی، چه تبلت را بخواهید شارژ کنید، این ایستگاه انرژی در خدمت شماست. این دستگاه یک بسته باتری 10.000 آمپری است که می‌تواند دو وسیله را همزمان شارژ کند. ساتکی می‌تواند یک آیفون 5اس را تا چهار بار شارژ کند. این دستگاه تقریبا هر وسیله‌ای را که از شارژر یواس‌بی استفاده می‌کند، شارژ می‌کند.

ابعاد این بسته شارژ 13.97 سانتی‌متر در 5.08 سانتی‌متر است، با قطر 1.9 سانتی‌متر و وزن 210 گرم. با توجه به این ابعاد و میزان شارژی که می‌دهد، این دستگاه، فوق‌العاده کوچک محسوب می‌شود. البته شب قبل از سفر حتما باید آن را به برق بزنید. چراکه 9 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود. آمازون، ساتکی 10.000 میلی‌آمپری را به قیمت 60 دلار می‌فروشد.

 

«پرتقال خورشیدی جوس» شارژر خورشیدی قابل‌حمل Joos Solar Orange
با وزن 680 گرمی و ابعادی به اندازه یک کتاب معمولی، می‌توان گفت این پرتقال خورشیدی، چیزی نیست که در هواپیما به کار شما بیاید، اما در سفر یا در طبیعت چرا. این محصول، یکی از کارآمدترین شارژرهای خورشیدی است. دستگاه، به ازای هر ساعت شارژی که در نور خورشید بگیرد، دو ساعت مکالمه3G  خورشیدی را امکان‌پذیر می‌سازد.

مهم‌تر از همه، پرتقال خورشیدی جوس با باتری 5400 میلی‌آمپری‌اش وقتی که خورشید نیست به کار کردن ادامه می‌دهد. جوس را می‌توان با سوکتی مثل سوکت بقیه بسته‌ها شارژ کرد و این فرایند، 8 ساعت طول می‌کشد تا از صفر به صد برسد. شارژ این دستگاه با خورشید، 12 ساعت طول می‌کشد. قوت این دستگاه در این است که در شرایط محیطی ناسازگار مثلاً زیر آب هم کارایی دارد. پرتقال خورشیدی جوس را در آمازون با قیمت 150 دلار می‌‌توان خرید.

 

بانک شارژ «راوپاور لاستر مینی» RAVPower Luster Mini Power Bank
طراحی استوانه‌ای راوپاور، جثه‌ای به کوچکی باتری چراغ‌قوه به این بسته شارژ داده است. این دستگاه یک چراغ‌قوه LED هم هست. در درون این بسته شارژ همه‌کاره، یک باتری 3000 میلی‌آمپری نهفته است که بیشتر از شارژ کامل یک آیفون 5 ظرفیت دارد و برای دیگر گوشی‌ها شارژ بیشتری هم فراهم می‌کند.

خود بسته، 5 ساعت طول می‌کشد تا با یک آداپتور یواس‌بی یا پورت یواس‌بی متصل به کامپیوتر شارژ شود. قیمت آن فقط 20 دلار است. این مزیت را هم دارد که در چندین رنگ متفاوت می‌توان این بسته را تهیه کرد.

 

«نسل دوم انکر استرو 3» - شارژر قابل حمل 12.000 میلی‌آمپری Anker 2nd Gen Astro3
اسم طولانی این بسته، توصیف‌گر خوبی برای آن است. انکر، باتری درونی 12.000 میلی‌آمپری دارد. برای 6 بار شارژ کامل آیفون کفاف می‌دهد. با توجه به جثه کوچکش (11.17 سانتی‌متر در 8.38 سانتی‌متر و قطر 2.54 سانتی‌متری با وزن 300 گرم) این بسته شارژ، بلاشک قدرتمندترین بسته شارژ در نوع خودش است.

انکر سه پورت یواس‌بی دارد که سه دستگاه را همزمان شارژ می‌کند و قادر است تا تقریبا هر دستگاه بزرگی از جمله آی‌پد و سامسونگ گالکسی‌تب 10.1 را شارژ کند. خود بسته به 9 ساعت شارژ نیاز دارد. پس قبل از سفر مطمئن شوید که خوب شارژش کرده‌اید. نسل دوم استرو 3 در آمازون، 50 دلار به فروش می‌رسد.

 

بسته شارژ خارجی «راوپاور المنت» RAVPower Element External Battery Pack Charger
با یک باتری داخلی 10.400 میلی‌آمپری، این بسته شارژ می‌تواند یک آیفون را بیش از 5 بار شارژ کند. راوپاور المنت فقط اندکی از انکر، کم‌تر قدرت دارد. ولی خیلی جا دارد که از آن سر باشد. قیمتش فقط 30 دلار است. این بسته می‌تواند هر دستگاهی را شارژ کند، ازجمله آن‌هایی که صفحه نمایشگر بزرگ دارند. با جثه‌ای که فقط کمی از آیفون 5 بزرگتر است، المنت این امکان را به شما می‌دهد تا آن را به راحتی در کوله یا کیفتان جای دهید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23232 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/07/28 تعداد مشاهده: 3138
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

کلک رشتی 1393/07/28 15:30
عزیز چه کاریه!!! خب آدم میره با نصف یا 1/3 این پول 3 تا باطری میخره شارژ میکنه با خودش میبره
من خودم اهل رشت هستم و جدا از این نظر از سایت خوبتون تشکر می کنم .