کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از نکسوس 6 و نکسوس 9 گوگل چه می‌دانیم؟

سه‌شنبه شب گذشته، گوگل از نسل جدید تلفن‌هوشمند خود یعنی نکسوس ۶ به‌ همراه تبلت نکسوس ۹ پرده برداشت. این کمپانی همچنین نسخه‌ی نهایی پیش‌نمایش اندروید ۵ را که گوگل نام آن را آبنبات چوبی گذاشته، منتشر کرد و همه چیز مهیای عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل به بازار است. در ادامه نگاهی به مجموعه‌‌ی اطلاعاتی خواهیم داشت که از جدید‌ترین محصولات گوگل در دست داریم.

نکسوس ۶

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مشخصات فنی نکسوس ۶ به شرح ذیل است:

  • صفحه نمایش ۵.۹۶ اینچ با رزولشون ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و تراکم ۴۹۳ پیکسل در اینچ
  • باتری ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت به همراه لرزش گیر اپیتکال (OIS) لنز با F/2.0
  • دوربین جلو ۲ مگاپیکسل
  • پردازنده‌ی Snapdragon 805 با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 420
  • ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی

یکی از ویژگی‌های نکسوس ۶ که بسیاری از کاربران را متعجب کرده، بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۹ اینچی در این تلفن‌هوشمند است. همچنین باید به قیمت بالای این محصول نیز اشاره کرد که بسیار بالاتر از نکسوس ۵ گوگل تعیین شده. البته باید به روی دیگر سکه نیز اشاره کرد؛ دوستداران فبلت‌ها از عرضه‌ی نسل جدید نکسوس به‌همراه یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی بسیار راضی هستند، هرچند در مقابل کاربرانی که انتظار عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند با اندازه‌ی معمول ۵ اینچی را داشتند، انتقاداتی را به محصول جدید گوگل وارد می‌دانند.

برخلاف نسل پیش، نکسوس ۶ در کنار یک صفحه‌ی نمایش غول‌پیکر از یک باتری با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که آن را در بین معدود گوشی‌ها با چنین ظرفیتی جای داده است. با وجود صفحه‌ی نمایش بزرگ که رزولوشنی برابر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد، نمی‌توان انتظار یک عملکرد فوق‌العاده خوب را از باتری داشت، اما مطمئنا در مقایسه با نکسوس ۵ شاهد رضایت بیشتر کاربران خواهیم بود.

گوگل یکی از پردازنده‌های قدرتمند بازار یعنی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ را در قلب تلفن‌هوشمند خود قرار داده است. استفاده از چنین پردازنده‌ای به‌معنای تجربه‌ی کاربری روان و بدون لگ در این تلفن‌هوشمند است، هرچند باید گهگاه در انتظار یک لگ جزئی باشیم، اما وجود سیستم‌عاملی که با ماشین‌مجازی جدید پا به عرصه‌ی وجود نهاده در کنار پردازنده‌ی قدرتمند، نوید یک تجربه‌ی کاربری خوب را به کاربران می‌دهد.

موتورولا در نکسوس ۶ از همان سنسوری استفاده کرده که در تلفن‌هوشمند خود یعنی موتو ایکس ۲۰۱۴ نیز از آن بهره برده است. کاربران واکنش‌های متفاوتی در قبال این دوربین نشان داده‌اند. البته هنوز نمی‌توان در این مورد به صراحت سخن گفت، چراکه در پروسه‌ی ثبت تصاویر همه چیز وابسته به سخت‌افزار نیست و بهترین معیار آزمایش‌ عملی نکسوس ۶ خواهد بود که می‌تواند عیار دوربین این تلفن‌هوشمند را نشان دهد.

اما قیمت نکسوس ۶ از جمله‌ی مواردی است که در مقایسه با نسل‌های پیشین کمی بیشتر به‌نظر می‌رسد. نکسوس ۶ با قیمتی برابر ۶۵۰ دلار در گوگل‌پلی برای خریداران در دسترس خواهد بود.

نکسوس 9

مشخصات فنی نکسوس 9 به شرح ذیل است:

  • صفحه نمایش ۸.۹ اینچ با رزولشون ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ و با نسبت تصویر ۴ به ۳
  • باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۶ مگاپیکسل
  • پردازنده‌ی ۶۴ بیتی تگرا K1 با دو هسته‌ی دنور در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ۱۹۲ هسته‌ای براساس معماری کپلر
  • ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی

گوگل در کنار نکسوس 6، نسل جدید تبلت خود را نیز با نام نکسوس ۹ معرفی کرد که از یک پردازنده‌ی قدرتمند ۶۴ بیتی بهره برده و در کنار حافظه‌ی داخلی بالا و قیمت مناسب روانه‌ی بازار خواهد شد.

یکی از مورادی که نکسوس ۹ را در مقایسه با سایر تبلت‌های اندروید متفاوت کرده، استفاده از نسبت تصویر ۴ به ۳ در این تبلت است در حالی که اغلب تبلت‌های اندرویدی از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ استفاده می‌کنند. گوگل پیش‌تر نیز کروم بوک پیکسل را با نسبت تصویر ۴ به ۳ روانه‌ی بازار کرده بود که با استقبال کاربران روبرو شد، از این‌رو به‌نظر می‌رسد استفاده از این نسبت تصویر حرکت خوبی باشد.

با توجه به بهره‌گیری از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی که می‌توان آن را در زمره‌ی قوی‌ترین پردازند‌های موجود در بازار دانست و همچنین نسخه‌ی جدید اندروید که با بهینه‌سازی‌های زیادی روانه‌ی بازار خواهد شد می‌توان نکسوس ۹ را یک تبلت قدرتمند خواند. شاید شماری از کاربران استفاده از یک پردازنده ی ۲ هسته‌ای را پاشنه‌ی آشیل این تبلت عنوان کنند، اما باید به این نکته اشاره کرد که این پردازنده همچون پردازنده‌های ۲ هسته‌ای چند سال پیش نیست و نمی‌توان از روی تعداد هسته‌ها قدرت پردازنده را سنجید. گوگل از تراشه‌ی ۶۴ بیتی تگرا K1 انویدیا با بهره‌گیری از دو هسته‌ی پردازشی دنور در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ۱۹۲ هسته‌ای مبتنی بر معماری کپلر بهره برده است.

با توجه به اینکه نکسوس ۹ توسط اچ‌تی‌سی طراحی شده و توسعه یافته، از این‌رو این کمپانی تایوانی بلندگوهای بوم ساند خود را در نکسوس ۹ نیز بکار گرفته است. اچ‌تی‌سی استفاده از بلندگوهای بوم‌ساند را از One M7 آغاز کرده و استفاده از این فناوری در نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی و همچنین این تبلت نیز به معنای موفقیت آن است.

نکسوس ۹ را باید یکی از تبلت‌های خوب بازار خواند که به سنت محصولات نکسوس با ویژگی‌هایی چون قیمت مقرون به صرفه در کنار اندروید خالص و همچنین بهره‌گیری از سخت‌افزار بالا پایبند است.

نکسوس 5

برداشت‌های اولیه در مورد عرضه‌ی نکسوس ۶ با صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر بسیاری از کاربران را به این نتیجه رسانده که گوگل سایز تلفن‌هوشمند خود را افزایش داده است، اما مساله اینجا است که گوگل تصمیم به عرضه‌ی نکسوس ۵ برای یک سال دیگر گرفته و قصد دارد تا سبد محصولات خود را که شامل نکسوس ۵، نکسوس۶ و نکسوس ۹ است همراه با اندروید ۵ آبنبات چوبی روانه‌ی بازار کند. با توجه به اینکه در نکسوس ۵ نیز از تراشه‌ی قدرتمند اسنپ دراگون ۸۰۰ استفاده شده، نباید مشکلی را از جانب لگ یا قدرت پردازشی پایین در این تلفن‌هوشمند احساس شود.

به‌نظر می‌رسد گوگل نیز سیاستی چون سامسونگ در پیش گرفته و یک تلفن‌هوشمند ۵ اینچی، فبلت ۶ اینچی و تبلتی ۹ اینچی را روانه‌ی بازار خواهد کرد. شاید سال آتی پس از تثبیت استفاده از تراشه‌های ۶۴ بیتی، شاهد عرضه‌ی نکسوس ۵ و نکسوس ۶ جدید با پردازنده‌های ۶۴ بیتی باشیم.

 باید به این نکته اشاره کرد که گوگل هنوز نسل‌های پیشین محصولات سری نکسوس از قبیل تبلت‌های نکسوس ۷ و تلفن‌هوشمند نکسوس ۴ از یاد نبرده و این محصولات نیز به اندروید آبنبات چوبی بروز خواهند شد و از این‌رو باید طیف محصولات نکسوس را به این تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند نیز تعمیم داد.

با توجه به اینکه برای اجرای اندروید خالص نیازی به استفاده از سخت‌افزاری چندان بالایی نیست، از این رو امسال بیش از هر سال دیگری با ابزار‌های سری نکسوس روبرو خواهیم شد که در برخی موارد گوگل قیمت را نیز کاهش داده است و این گجت‌ها را می‌توان با قیمت بسیار پایینی از آن خود کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23238 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/29 تعداد مشاهده: 2017
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر