کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا گوگل از اجرای پروژه اندروید سیلور منصرف شد ؟!

برنامه اندروید سیلور که مأموریت خود را یکپارچه سازی اتمسفر اندروید در اسمارت فون شرکت‌ها گذاشته بود، حالا با لجاجت شرکای گوگل کنار گذاشته شده و ظاهرا نکسوس کماکان به عمر خود ادامه می‌دهد.

android-silver

اندروید سیلور از برنامه‌هایی بود که به عنوان جایگزین خط نکسوس و به عنوان برنامه جدیدی برای تولید اسمارت فون های بالارده بازار با اندروید خالص در اینترنت شایعه شده بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ در حالی که غول دنیای جستجو، گوگل هیچ‌گاه این برنامه را تأیید نکرد، گزارش‌ها همگی بر تأیید آن و تمایل این شرکت برای کنار گذاشتن برنامه‌ نکسوس و دستگاه‌های گوگل پلی ادیشن و جایگزینی اندروید سیلور اصرار داشتند. شایعات به حدی بالا گرفت که حتی گمانه‌زنی‌هایی برای کنار گذاشتن نکسوس ۶ تازه معرفی‌شده نیز شنیده شد.

گوگل نزدیک به مراسم Google I/O این برنامه را کنار گذاشت و در حاشیه مراسم اصلی نیز یکی از مسئولان تأیید کرد که گوگل تمایلی به کنار گذاشتن برنامه نکسوس ندارد. امروز وبسایت معتبر Recode مطلع شده که گوگل مذاکراتی جدی برای راضی کردن شرکت‌های بزرگ تولیدکننده اسمارت فون برای اجرای اندروید سیلور داشته، اما در این راه موفق نبوده است.

گوگل قصد داشت با استفاده از این برنامه از “چند پارگی” و تعداد بسیار رابط‌های کاربری سیستم عامل متن باز خود جلوگیری کند، ولی همان‌طور که از ابتدای انتشار این شایعه‌ها نیز تحلیل شد، شرکت‌ها با نظر گوگل موافقت نکرده‌اند.

نائب رییس بخش مهندسی گوگل اخیرا در مصاحبه ای از اظهارنظر در مورد برنامه اندروید سیلور سرباز زده و تنها به آینده دار بودن برنامه نکسوس اشاره داشته. جالب است که مدتی قبل خبر رسید گوگل شرایط سخت‌تری را برای استفاده از سیستم عامل اندروید در اسمارت فون ها وضع کرده و قصد دارد از این طریق سرویس‌هایش را بیش از گذشته در اسمارت فون ها گسترش دهد.

گوگل شاید در اجرای برنامه اندروید سیلور موفق نبوده باشد، اما بدون شک از تلاش خود برای نفوذ گسترده تر اکوسیستم اش دست بر نخواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23251 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/07/29 تعداد مشاهده: 1401
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر