کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمام اَپ‌های اَپ استور از معماری 64 بیت پشتیبانی می کنند

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه در پورتال توسعه‌دهندگان اپل آمده است، این شرکت به تولیدکنندگان نرم‌افزار اعلام کرده که از اول فوریه سال 2015 (12 بهمن 93)  اَپ‌های آن‌ها باید 64 بیت را  پشتیبانی کنند و توسط SDK مربوط به iOS 8 ساخته شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با توجه به این که در حال حاضر تقریبا تمام دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS به چیپ‌های پردازشی 64 بیت A7 یا A8 مجهز هستند، این بیانیه چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. در متن این بیانیه آمده است:

از اول فوریه سال 2015 (12 بهمن 93) نرم‌افزارهای iOS جدید که در اَپ استور بارگذاری می‌شوند باید از 64 بیت پشتیبانی کنند و توسط iOS 8 SDK ساخته شوند. برای این که قابلیت 64 بیت را در پروژه خود اجرایی کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم از تنظیمات پیش‌فرض Xcode که Standard Archtectures نام دارد استفاده کنید تا یک باینری داشته باشید که هر دو کد ۳۲ بیت و ۶۴ بیت در آن وجود داشته باشد.

اپل اولین شرکتی بود که با معرفی آیفون 5S از پردازنده‌های 64 بیتی استفاده کرد و پس از آن بود که استفاده از این پردازنده‌ها را در آیپد نیز عملیاتی کرد. با معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، تنها محصول iOS که از 64 بیت پشتیبانی نمی‌کند آیفون 5C است که در حال حاضر بصورت رایگان طبق قرارداد به مشتریان داده می‌شود.

معرفی چیپ‌های 64 بیتی ترسی را در دل سایر تولیدکنندگان پردازشگرها از جمله کوالکام که نقشه راهی مانند اپل نداشتند، انداخت. در آن زمان این شرکت‌ها فناوری چیپ‌های 64 بیتی را غیر ضروری خواندند و آن را رد کردند. اما خیلی زود نظر آنها عوض شد و بودجه زیادی را صرف تولید چیپ‌های 64 بیتی خود کردند که البته ماه‌ها بعد از چیپ A7 اپل تولید شدند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند آخرین Xcode 6.1 و iOS 8 SDK را از اینجا دانلود کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23259 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/07/30 تعداد مشاهده: 2208
سافت گذر