کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

با کلید فیزیکی USB می توانید از اکانت گوگل محافظت کنید!

این روزها در دنیای مجازی احراز هویت دو مرحله‌ای از اهمیت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما در عین حال گاهی اوقات می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. گوگل برای اینکه این مساله را هم آسان‌تر و هم بی دردسرتر سازد، از این پس قابلیت جدیدی را به سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای خود اضافه کرده تا بتوانید به جای اینکه هر بار کد ارسالی به گوشی خود را به‌صورت دستی وارد کنید با یک حافظه USB امنیتی وارد حساب کاربری خود شوید.


gmail-Old-logo

Protect-Your-Google-Accounts-With-a-Physical-Key

این امکان جدید با هر حافظه USB قابل انجام نیست و نمی‌توانید با هر حافظه ای که دم دست شماست این کار را انجام دهید، شما باید از یک حافظه USB که با استاندارد FIDO U2F سازگار باشد استفاده کنید تا پس از آن بجای وارد کردن کد شناسایی به صورت دستی، کافیست این کلید امنیتی USB را وارد درگاه USB کامپیوتر شخصی کنید و دکمه ورود را فشار دهید تا پس از آن سرور گوگل کد داخل حافظه را رمزگشایی می‌کند و در صورت تایید شما وارد حساب کاربری خود می‌شوید و غیر ممکن است که برنامه یا افراد سودجو بتوانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

البته یک سری محدودیت هایی نیز وجود دارد، از جمله اینکه شما باید کلید USB خود را خودتان خریداری کنید و اینکه این امکان فقط با مرورگر Chrome و یا سیستم عامل Chrome OS سازگاری دارد.

شاید این محدودیت‌ها این امکان امنیتی را خیلی مناسب یک کاربر عادی نکند اما برای کاربرانی که قصد دارند حساب کاربری گوگل خود را ضد گلوله کنند بسیار قابلیت منحصر به فردی است و ما را یک قدم به سوی حذف کلمه‌های عبور و رمزهای آزاردهنده نزدیک‌تر می‌کند.

شما می‌توانید بعد از تهیه کلید USB، وارد حساب کاربری گوگل خود شوید و برای فعال سازی این امکان از بخش تنظیمات و قسمتAccount security استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23263 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/30 تعداد مشاهده: 1773
سافت گذر