کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتایج بسیار خوب عملکرد مالی اپل در ۳ ماهه سوم ۲۰۱۴

اگرچه رشد درآمدهای اپل در سه ماهه های اخیر با کاهش مواجه شده بود، اما سه ماهه اخیر یک سورپرایز به تمام معنا برای اپل بود. این شرکت دیروز میزان درآمدهای سه ماهه چهارم خود (منتهی به ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۴) را اعلام کرد.

apple

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ بر اساس محاسبات اپل این شرکت در سه ماه اخیر موفق شده سودی ۸.۵ میلیارد دلاری را از مجموع درآمد ۴۲.۱ میلیارد دلاری خود کسب کند؛ اتفاقی که مدیون آیفون های جدید و شکستن رکورد فروش این بخش از محصولات اپل است.

چنین درآمدی بالاتر از پیشبینی های اپل و کارشناسان بازار ثبت شده؛ اپل پیش از پایان این سه ماهه انتظار درآمدی ۳۷ تا ۴۰ میلیارد دلاری را داشت و وال استریت نیز به طور متوسط پیشبینی درآمدی ۳۹.۸۵ میلیارد دلاری را برای این شرکت کرده بود.

این سه ماهه بدون شک متعلق به آیفون های جدید است. اپل در گزارش مالی خود اعلام داشته که فروش آیفون ۶ در این سه ماهه ۳۹.۲ میلیون عدد بوده که نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته با ۳۳.۸ میلیون، رشد بسیار قابل توجهی را نشان میدهد.

تیم کوک در پی انتشار این گزارش به آنالیزورهای وال استریت گفته که درخواست بازار حیرت انگیز بوده و فروش آیفون های جدید نسبت به آیفون ۵s در تمامی کشورها بالاتر بوده است.

اما اگرچه فروش آیفون های جدید در بهترین حالت ممکن قرار داشته، به نظر میرسد آیپد شرایط چندان مناسبی در فروش ندارد. اپل در سه ماهه اخیر ۱۲.۳ میلیون آیپد به فروش رسانده که پایین تر از پیشبینی فروش ۱۳.۱ میلیون عددی خود این شرکت و حتی فروش ۱۴.۱ میلیونی این شرکت در سه ماهه مشابه سال گذشته است.

سه ماهه اخیر چندان بخت با آیپد ها یار نبوده. عمده دلیل این اتفاق به واسطه انتظار بازار برای ورود آیپد های جدید است. البته فروش آیپد برای دو سه ماهه متوالی است که نسبت به آمار سال گذشته آن کاهش را نشان میدهد. با این حال اپل اظهار داشته که در این سه ماهه فروش آیپد با انتظارات ما همخوانی داشته و در کشورهایی مانند ژاپن حتی با افزایش فروشی تا ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است.

بر خلاف آیپد، مک های اپل سه ماهه خوبی را پشت سر گذاشته اند و در حالی که صنعت کامپیوترهای شخصی با کاهش سهم در بازار مواجه شده، این بخش از اپل به رشد خود ادامه میدهد. گزارش اوایل ماه IDC رشدی ۸.۹ درصدی را در بخش مک های اپل در بازار نشان میداد و اعداد اپل نیز این گزارش را تأیید میکند. اپل در طول این سه ماهه ۵.۵۲ میلیون مک فروخته که بالاتر از تخمین ۴.۸۵ میلیونی این شرکت است.

اما برای سه ماهه پیش رو یکی از آنالیزورهای وال استریت درآمدی ۶۵.۵۲ میلیارد دلاری را برای اپل پیشبینی کرده که بالاترین میزان درآمدهای اپل محسوب میشود و البته دلیل آن نیز ارائه آیفون ها و آیپدهای جدید است. اپل خود پیشبینی درآمدی بین ۶۳.۵ و ۶۶.۵ میلیارد دلاری را برای سه ماهه آینده دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23276 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/08/01 تعداد مشاهده: 1594
سافت گذر