کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از پانگو ۸ استفاده کنیم یا نه؟ بررسی جدیدترین ابزار جیلبریک

pangu2_ui

همانطور که در جریان اخبار هستید ساعاتی پیش جیلبریک کاملاً پایدار آی‌اواس ۸ توسط تیم بسیار توانای پانگو منتشر شد. تیمی که پیش از این آن‌ها را به عنوان تنها کسانی که جیلبریکی پایدار برای آی‌اواس ۷.۱ منتشر کرده‌اند می‌شناختیم. زمانی که تیم پانگو اکسپلویت‌های مختلفی را با عرضه‌ی آپدیت‌های متعدد ابزار جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ می‌سوزاند، با این عنوان که در حال ضربه‌زدن به دنیای جیلبریک است و با این اقدامات، معدود برگ برنده‌های موجود برای جیلبریک آی‌اواس ۸ را از بین می‌برد مورد انتقاد قرار گرفته بود. در برابر این حرف و حدیث‌ها اعضای این تیم بیانیه‌ای منتشر کرده و اعلام کردند که اگر چه ابزار پانگو نخستین ابزار جیلبریک آن‌ها بود، اما آخری نخواهد بود. ساعاتی پیش مشخص شد که این سخن گزافه‌گویی نبود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ ابزار جیلبریک آی‌اواس ۸ پانگو به طور عمومی در دسترس کاربران قرار گرفته و در اپل اپس نیز آموزش کامل جیلبریک آی‌دیوایس با استفاده از این ابزار را دیده‌اید. اما چه اطلاعاتی از این ابزار و جیلبریکی که با آن به دستی می‌آورید دارید؟ در این پست علل علاقه و عدم علاقه‌ی خود به نسخه‌ی فعلی پانگو ۸ را لیست کرده‌ایم تا پس از به دست آوردن شناخت کافی از آن،‌ در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن تصمیم بگیرید.

دلایلی که علاقه‌ی ما به پانگو ۸ را کم می‌کنند:

- مهم‌ترین موردی که می‌توان از آن به عنوان علت لزوم دوری عموم کاربران از این جیلبریک یاد کرد سخن خود تیم سازنده است. این جیلبریک توسط گروه پانگو جهت استفاده‌ی برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان برای آپدیت‌کردن توییک‌ها و برنامه‌هایشان ارائه شده است.

- نسخه‌ی فعلی این ابزار فروشگاه سیدیا را که ابزار اصلی برای دانلود و نصب توییک‌های مختلف است بر روی آی‌دیوایس‌هاست نصب نمی‌کند. علت امر سازگار نبودن نسخه‌های موجود فعلی سیدیا با آی‌اواس ۸ است. saurik سازنده‌ی سیدیا در حال کار جهت سازگارکردن این فروشگاه با آخرین نسخه‌ی آی‌اواس است.

- هیچکدام از توییک‌ها و اپلیکیشن‌هایی که تا به امروز دیده‌اید بر روی آی‌اواس ۸ جیلبریک‌شده‌ی شما قابل نصب نخواهد بود.

- اگر گوشیتان را با روش OTA به آی‌آواس ۸ آپدیت کرده‌اید احتمال ایجاد خلل در روند جیلبریک و مجبورشدن به ریستور دستگاه بسیار زیاد است. برای استفاده از این ابزار نیاز است که یک بار آی‌اواس را با استفاده از فایل خام نسخه‌ی ۸.۱ این سیستم عامل (که از این لینک می‌توانید دانلودشان کنید) نصب کنید.

- نسخه‌ی فعلی ابزار تنها بر روی ویندوز قابل اجراست و نوید عرضه‌ی نسخه‌ی مک در آینده‌ای نزدیک داده شده است.

- هر چند استفاده از این ابزار بسیار ساده و سرراست است و با آموزشی که در اپل اپس منتشر کرده‌ایم جای ابهامی باقی نمی‌ماند، اما به طور واضحی می‌بینیم که محیط کاربری پانگو ۸ به زبان چینی است. تیم پانگو گفته است که نسخه‌ی انگلیسی نیز در روزهای آینده از راه خواهد رسید.

- نسخه‌ی نخست پانگو ۸ که ساعاتی پیش عرضه شده بود دارای باگی بود که موجب می‌شد تصاویر دستگاه پس از جیلبریک‌کردن پاک شوند. هر چند تیم پانگو سریعاً با ارائه‌ی آپدیتی این باگ را رفع کردند، اما رخ‌دادن چنین مشکلی می‌تواند زنگ خطری باشد مبنی بر این که فعلاً تا زمان پایدارترشدن ابزار پانگو ۸ از جیلبریک‌کردن دستگاه خود اجتناب کنید.

- زمانی که پانگو برای جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ منتشر شد، عده‌ای سخن از احتمال وجود بدافزار در این ابزار را به میان آوردند. محققین امنیتی فعال در حوزه‌ی آی‌اواس به فاصله‌ی کمی پس از این حرف و حدیث‌ها گفتند که خطری کاربران را تهدید نمی‌کند و پانگو عاری از هرگونه خرابکاری است. هر چند تیم همان تیم است و صداقت کار آن‌ها برای عموم ثابت شده است، اما بهتر است تا زمانی که بررسی‌های مستندی در این زمینه صورت بگیرد صبر کنید.

دلایلی که ما را به پانگو ۸ علاقه‌مند می‌کنند:

- اگر چه سیدیا فعلاً با آی‌اواس ۸ سازگار نیست و به همین جهت پس از جیلبریک دستگاه با پانگو ۸ بر روی آی‌دیوایستان نصب نمی‌شود، اما دور از ذهن و غیرمنطقی نیست اگر بگوییم که تیم پانگو حتماً پس از سازگارشدن سیدیا، آپدیتی برای ابزار خود منتشر خواهند کرد و امکان استفاده از این فروشگاه را بر روی دستگاهای جیلبریک‌شده‌ی فاقد آن میسر خواهند ساخت.

- اگر چه احتمال این موضوع پایین است، ولی غیرممکن نیست که در روزهای آینده اپل آپدیتی برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر کند و با رفتن به آن امکان جیلبریک‌کردن آی‌دیوایس نیز از بین برود. بنابراین با جیلبریک‌کردن دستگاه خود در این مقطع می‌توانید خیالتان را از این جهت که یک آی‌دیوایس جیلبریک‌شده‌ی مجهز به آی‌اواس ۸ دارید راحت کنید.

امیدواریم که با خواندن این توضیحات بتوانید تصمیم مشخص و منطقی بابت جیلبریک‌کردن یا نکردن آی‌اواس ۸ آی‌دیوایس خود بگیرید. به طور حتم در روزهای آینده خبرهای بیشتری در خصوص جیلبریک آی‌اواس ۸ و ابزار پانگو ۸ منتشر خواهد شد و ما نیز آن را در کمترین فاصله به اطلاعتان خواهیم رساند. بار دیگر تأکید می‌کنیم که اگر نهایتاً تصمیم به جیلبریک‌کردن دستگاهتان گرفتید، حتماً‌ از نسخه‌ی ۱.۰.۱ پانگو ۸ استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23287 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/01 تعداد مشاهده: 1771
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر