کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وایبر جزء پنج برند برتر تجاری اسرائیل است

تب «وایبر» خیلی سریع بالا گرفته و اکثر کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را با خود همراه کرده است؛ موجی که به دلیل رایگان و جذاب بودن این نرم‌افزار ایجاد شده و توانسته در مدت کوتاهی، بخش زیادی از ایرانیان را نیز به استفاده از این نرم‌افزار ترغیب کند.

http://www.citna.ir/sites/default/files/009_0.jpg

اما واقعیت این برنامه کاربردی به ظاهر دوست داشتنی چیست؟ پاسخ به این سوال را باید از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی شنید.

«نفتالی بنت» اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرده است که «Viber» توانسته پاسخ مناسبی به جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در اروپا موسوم به  بایکوت اسرائیل در سراسر جهان باشد.

 

بر اساس خبری که نشریه «جروزالم پست» منتشر کرده، او با اعتراض به اظهارات برخی از مقامات اروپایی علیه جنایات اسرائیل و تلاش برای بایکوت اقتصادی این رژیم، تاکید کرده است: «به جای تحریم و بایکوت اسرائیل، بیایید خلاقیت را به مبارزه بگذاریم. وایبر بهترین پاسخ به بایکوت اسرائیل است.»

این مساله را باید در کنار این خبر تحلیل کرد که وایبر اکنون به یکی از پنج برند برتر تجاری تولید رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و توانسته علاوه ایجاد یک شبکه اقتصادی قوی برای تل آویو، یک بانک اطلاعاتی قدرتمند جهانی نیز برای این رژیم فراهم کند.

این در حالی است که بر اساس یک بررسی که اخیرا انجام پذیرفته است، در میان نرم افزارهای ارتباطی، وایبر بیشترین سطح دسترسی به اطلاعات شخصی تلفن های شخصی را در اختیار داشته است.

جالب است بدانید که در همین راستا، ارتش مصر استفاده سربازان از نرم افزار «وایبر» را به علت سوء استفاده جاسوسی رژیم صهیونیستی از آن، ممنوع کرده است. مطبوعات مصر تأکید کردند ارتش این کشور استفاده سربازان از برنامه رایگان تماس‌های تلفنی (وایبر) را ممنوع کرده است؛ زیرا هدف این شرکت صهیونیستی از راه اندازی این نرم افزار رایگان سودآوری یا آگهی نیست، بلکه جاسوسی از کاربران است.

«عرب تایمز» به نقل از مطبوعات مصر نوشت: «سیاست این شرکت، جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات است ولی معمولا کاربران بدون اینکه جزئیات فرم درخواست عضویت را به دقت بخوانند، آن را تایید می‌کنند. این شرکت در فرم عضویت نوشته است نرم افزار وایبر فایل صوتی مفصلی از مکالمه هر تماسی از همه تلفن‌ها و شبکه‌ها بدست می‌آورد تا درک بهتری از عملکرد شبکه و جزئیات آن از نظر تعداد مکالمه‌های کاربران و مکان‌های تماس و زمان مکالمه‌ها و نوع شبکه استفاده شده، داشته باشد.»

 
این شرکت این اقدام را اینگونه توجیه کرده است که به دنبال اطلاع از هر مشکل فنی و بهبود خدمات یا دلایل امنیتی عمومی است؛ ولی این شرکت فایل مکالمه‌های ضبط شده را به مدت سی ماه نگه داشته و در اختیار منابع اطلاعاتی خاص قرار می‌دهد.
 
گفتنی است، وایبر توسط یک تیم اسرائیلی طراحی و تولید شده که مدت ها در بخش های نظامی این کشور فعالیت داشته است. رهبر این تیم حرفه ای، "تالمون مارکو" هنوز هم مدیریت اجرایی شرکت Viber Media را در دست دارد. شبکه های اجتماعی اینترنتی iMesh و Bandoo که در گذشته موفقیت نسبی در جذب کاربران داشتند نیز توسط "تالمون مارکو" طراحی شدند.
 
بعدها شرکت "وایبر مدیا" به دلیل آنچه توجیه اقتصادی و ارزان بودن نیروی کار خوانده شد، سازمان مرکزی خود را از اسراییل به کشور بلاروس منتقل کرد و به قیمت 900 میلیون دلار توسط یک شرکت ژاپنی به نام Rakuten، خریداری شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23333 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/08/04 تعداد مشاهده: 1928
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محسن 1393/08/05 01:19
اولا اگه اسراییلی بود خیلی وقت پیش بسته بودنش،ثانیا اگرم بوده طبق اخبار خودشون یه شرکت ژاپنی خریده وایبرو پارسال
اینم لینکش
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921125000294

دیگه میخوای ببندی چرا بهونه میاری،دروغ که کنتور نداره،بگو داداش راحت باش،اصلا ویچت و واتس اپو همه اسراییلین


lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1393/08/04 21:06
در این بین ارزان کردن تنها راه مبارزه است با ارزان کردن تعرفه ها نیاز از بین می رود
پیمان ق 1393/08/04 20:57
آقا وایبر چه اسراییلی باشه چه کشور دیگه رایگانه.
4 یا 5 تا اپراتور توی کشور ما هستن که حتی 1 دونه حتی 1 دونه اس ام اس رایگانم نمیتونی بفرستی چه بسا به تماس رایگان!
من الان تو دو راهی موندم...
اگه اپراتور های کشور میخوان وایبر و واتس آپ آیندشون مثل وی چت فیلتر بشه چرا این همه بسته ی اینترنت و.. رو با قیمت کم ارایه میدن؟
والله منم سر در نیاوردمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امیرفرهنگ 1393/08/04 19:21
درود بر یک آدم ساده لوح
کاش بقیه مردم هم اینقدر حالیشون بود !
ارش 1393/08/04 18:56
با تشکر از سافت گذر به خاطر قرار دادن این مطلب روی سایت. امروزه همه ی ما استفاده های زیادی از برنامه های اجتماعی میکنیم ولی این حقیقت را باید در نظر داشت که خیلی از شرکت های سازنده ی این ها برای اهداف خاصی این برنامه ها را طراحی کردند و دقیقا می توانند از طریق انها جاسوسی کنند---- تجزیه و تحلیل اونا از پیام های ما اطلاعات خوبی را نسبت به اندیشه های ما و ایده هامون مخصوصا نسبت به مسایل سیاسی به اونها میدهد فرض کنید در شهر x در ایران اتفاقی بیفته ... دقیقا نظرات ما ایرانی ها را راجب اون موضوع میفهمند .. و یا با انتشار مطالب دروغین سیاسی که (ما ایرانیها هم ندیده باور میکنیم) باعث تحریک افکار عمومی میشوند . نمونه بارزشم مسله اسید پاشی در اصفهتن بود که تو وایبر یک کلاغ چهل کلاغ شد..واین رو بدونید اندروید بهترین وسیله برای جاسوسی غربی هاست که هیچ امنیتی ندارد.... الانم اگر سواد کامپیوتری ندارید بی دلیل موضع نگیرید... با تشکر ارش
mohamad rezae 1393/08/04 18:40
عزیزم اگه سواد داشته باشی برو ویکی پدیا نوشته که وایبر ساخت کشور اسرائیل..
http://en.wikipedia.org/wiki/Viberlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ناشناس 1393/08/04 15:34
باز چی شده ضد وایبر شدید. حالا که همراه اول و ایرانسل و رایتل دارن ضرر می‌کنن ؟؟؟؟
واقعا مردم این همه ساده شدند که هر چی رو بخوان ف ی ل ت ر کنن اول براش یه سری حرف در بیارن.
ویندوز مال چه کشوریه؟؟؟
مدیریت نوکیا؟
سازنده اندروید؟؟؟
سازنده سرورهای همین سایت سافت گذر؟؟؟؟
پس همه‌ی اینارو یه راست بسوزونید و فیلتر کنید.
یک آدم ساده لوح 1393/08/04 11:45
مهران این چه حرفیه میزنی :O همه میخوان به ما ضربه بزنن.
همه مشکلا واسه دشمنان و اجنبی ـِ... ما که کارمون 20 ـــــه.
مخابرات که ضرر نمیکنه ... فقط میخواد ما بدونیم وایبر ماله دشمن ـــــه.
مرسی مخابرات ایران که انقدر به فکر مردم هستی اگر شما نبودین ما الان بدون پرداخت روامینگ در چنگ دشمنان این مرزوبوم اسیر میشدیم.
از مسعولین تقاضا میشه زودتر به فیلتر کردن این هم اقدام بشه. تا ما با پرداخت پول به مخابرات در چنگال اهریمن نیوفتیم.
آمــــــــــینlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
وحید 1393/08/04 08:58
مهران چرا چرت و پرت میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو تو گوگل سرچ بزن میبینی که وایبر مال اسرائیل هست یا نه
رسول 1393/08/04 08:53
اگه میتونید خب مشابه نرم افزار بسازید
شما که هر روز جدیدترین فناوری هارو از انحصار چند کشور محدود خارج میکنین مگه نه ؟!
مهران 1393/08/04 08:32
خداییش چون مخابرات ضرر میکنه میگن این برنامه اسرائیلیه.وگر نه............... کجاش اسرائیلیه. چون تماس تلفنی رایگان برقرار میکنه میگن.