کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316142 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: مرگ یک گفت‌وگو

به گزارش سافت‌گذر ؛ با راحت شدن ارتباط میان افراد در سرتاسر کره زمین به‌وسیله گوشی‌های همراه، «مکالمات حضوری» دارند رنگ می‌بازند.

«بیبی رومئو»، عکاس لندنی، گوشی همراه ندارد، درعوض، دوربین به‌دست در شهر قدم می‌زند و از هر سوژه خاصی که چشمش را بگیرد عکاسی می‌کند. وی می‌گوید: «به‌عنوان فردی که کارش مشاهده و ضبط است، با زل زدن به کف دستم بسیاری از وقایع دنیای اطراف از نظرم دور می‌شود.»

رومئو در سری عکس‌هایش با عنوان «مرگ یک گفت‌وگو»، تصاویری گرفته که در آن افراد به جای ارتباط چهره به چهره، با ابزارک‌های دیجیتالی حرف می‌زنند. به اعتقاد وی، این پدیده مصائب و رنج‌های اجتماعی بسیاری در پی دارد.
رومئو در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «به عینه دیده‌ام که گوشی‌های هوشمند مانعی جهت برقراری ارتباطات چهره‌به‌چهره هستند. صحنه‌هایی دیده‌ام که مردم برای پر کردن سکوت، وضعیت‌های ناخوشایند اجتماعی، و سایر موارد از گوشی استفاده می‌کنند. یعنی گوشی به جای این که مردم را وارد ارتباط کند، آن‌ها را از هم دور نگه داشته است.»

مردمی که در پارک قدم می‌زنند، در مراکز خرید مشغولند، در رستوران‌ها غذا صرف می‌کنند و یا در هر رویداد اجتماعی و همگانی که هستند، سوژه رومئو شده‌اند. همان‌طورکه رومئو می‌گوید: «اصلاً انگار در این دنیا نیستند. خودشان را وصل کرده‌اند به یک دنیای مجازی که ساخته دست خودشان است.»

رومئو لحظاتی را ثبت کرده که مردم به جای ارتباط چشمی با هم، مشغول ور رفتن با گوشی هستند. البته همان‌طورکه خود وی نیز می‌گوید ممکن است در آن لحظات افراد استفاده‌های به‌جایی از فناوری داشته باشند، مثل پاسخ به یک پیام فوریتی و اورژانسی یا پیدا کردن راه از طریق نقشه گوشی.

نظر رومئو این است که مردم دارند بیش‌تر و بیش‌تر به رایانه‌ها نزدیک می‌شوند تا انسان‌ها. وی دست آخر، امیدوار است عکس‌هایش دیده شود تا مردم در آداب استفاده از گوشی هوشمند تجدیدنظر کنند. می‌گوید: «شاید همین شک در ذهنشان بیفتد که نکند دارم راه را اشتباه می‌روم، و مردم اطرافم را فدای لذت لحظه‌ای کار کردن با گوشی کرده‌ام.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ در ادامه توجه شما را به برخی از عکس‌هایی که رومئو گرفته است، جلب می‌کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23421 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/08/08 تعداد مشاهده: 1627
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سمیه 1393/08/09 09:39
ما یه همسایه داریم وقتی می ره تو چت خیالمون راحت می شه چون یا با سیستم خودروش سر و صدا می کنه یا تو خیابون دستی می کشه خدا یبامرزه کسانی رو که اینها رو اختراع کرده !!!!