کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316158 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۰ قابلیت اختصاصی برخی گوشی‌های اندرویدی

به منظور ایجاد تفاوت در محصولات تولیدی در مقایسه با دستگاه‌های ساخت شرکت‌های رقیب، تقریبا همه شرکت‌های سازنده دستگاه‌های اندرویدی تغییراتی را بر روی سیستم‌عامل اندروید ایجاد می‌کنند.


how-to-get-premium-features-on-any-android-phone

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دقیقا به همین دلیل دستگاه اندرویدی شما که ساخت شرکت سامسونگ است، اگرچه هردو از مبنای مشترکی که همان سیستم‌عامل اندروید می‌باشد بهره می‌برند اما متفاوت از دستگاه نکسوس به نظر می‌رسد.

این قابلیت‌ها تنها به پوسته و ظاهر سیستم‌عامل ختم نمی‌شوند و البته در میان شرکت‌های سازنده مانند سونی، اچ‌تی‌سی، سامسونگ، موتورولا و ال‌جی قابلیت‌های مشابهی نیز وجود دارد.

گوشی‌های هوشمند تولیدی ال‌جی و سامسونگ به علت تعدد و تنوع قابلیت‌های نرم‌افزاری در آن‌ها بسیار مطرح هستند اما در طرف مقابل سونی و موتورولا نیز به علت ایجاد تغییرات کمتر در اندروید خالص، طرفداران خاص خود را دارند اما به هرحال هریک مشخصه‌هایی دارند که امیدواریم در نسخه‌های بعدی اندروید به طور پیش‌فرض به این سیستم‌عامل افزوده شوند.

قابلیت‌های زیادی وجود دارند که کاربران، علاقه زیادی به آن‌ها دارند که در زیر به ده مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • قابلیت Smart Stay در گوشی‌های هوشمند سامسونگ

گاهی اوقات، قابلیت‌های ساده گوشی‌های هوشمند می‌تواند تجربه کار با این دستگاه‌ها را دلنشین‌تر کند. یکی از این قابلیت‌ها، Smart Stay موجود در گوشی‌های سامسونگ می‌باشد.

همان‌طور که از عنوان این قابلیت پیداست، با فعال بودن آن، تا زمانی که به صفحه‌نمایش گوشی نگاه می‌کنید بدون در نظرگرفتن زمان تنظیم شده برای خاموش شدن، صفحه گوشی روشن خواهد بود.

Samsungs-Smart-Stay-feature

بدین‌ترتیب می‌توانید زمان تایم اوت را تا حد امکان کم کنید تا در مصرف باتری صرفه‌جویی گردد و البته همان‌طور که عنوان شد تا زمانی که از این قابلیت استفاده می‌کنید، صفحه گوشی در هنگام وب‌گردی یا دیگر کارها، خاموش نخواهد شد، البته گوشی‌های هوشمند سونی و ال‌جی نیز دقیقا از قابلیت‌هایی مشابه برخوردارند.

  • قابلیت استفاده از گوشی با یک‌دست در هوشمندهای سامسونگ

باور داشته باشیم یا نه، اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی، امروزه از صفحه‌نمایش‌های بزرگ برخوردارند. پرچمدران اندرویدی این روزها صفحه‌نمایش‌هایی در محدوده 5 اینچ دارند و البته فبلت‌ها نیز از صفحه‌نمایش‌هایی بزرگ برخوردارند.

SamsungsOne-handed-operation-mode

صفحات بزرگ‌تر به شما این امکان را خواهند داد که راحت‌تر از گوشی‌ خود استفاده کنید و فضای بیشتری برای استفاده از برنامه‌های اندرویدی خواهید داشت اما استفاده از صفحه‌نمایش‌های بزرگ، برای دستان شما آنچنان که باید و شاید راحت نخواهد بود.

به همین دلیل شرکت‌های سازنده سعی می‌کنند حاشیه صفحه‌نمایش را تاحد امکان کم کنند تا بدین‌ترتیب گوشی تولیدی ابعاد کوچک‌تری داشته باشد.

با این وجود شرکت‌های سازنده مانند سامسونگ نیز با به‌کارگیری قابلیت‌های نرم‌افزاری، رابط کاربری را به شکلی تغییر داده‌اند تا امکان استفاده از گوشی، با یک دست نیز میسر شود.

با فعال‌کردن این قابلیت می‌توانید حتی از فبلت‌هایی مانند نوت 4 با سایز صفحه‌نمایش 5.7 اینچ نیز به آسانی استفاده کنید. دستگاه‌های هوشمند با سایز صفحه‌نمایش زیر 5 اینچ نیز به خوبی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

  • قابلیت KnockON در گوشی‌های ال‌جی

وقتی از گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کنیم، به کار‌گیری قابلیت‌هایی مانند KnockON انسان را به یاد معنای واقعی هوشمند بودن این گوشی‌ها می‌اندازد. با دوبار ضربه سریع به صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند ال‌جی می‌توانید صفحه‌نمایش را روشن کنید. دوبار ضربه مجدد بر روی نوار وضعیت یا هر فضای خالی در رابط کاربری نیز صفحه‌نمایش را به حالت خاموش فروخواهد برد.

LGs-KnockON-feature

اچ‌تی‌سی‌ وان M8 و سونی اکسپریا زد3 نیز قابلیت‌های مشابهی دارند اما هیچ‌یک کارایی مانند ال‌جی ارائه نمی‌کنند.

  • قابلیت استفاده از دستکش

مطمئنا سردشدن هوا نیز نمی‌تواند مانعی برای استفاده از گوشی‌های هوشمند باشد اما هنگامی که در سرمای زمستان، دستکش‌های خود را پوشیده‌اید و برای شما پیامکی می‌آید، تنها دو راه خواهید داشت. تا رسیدن به یک محل گرم صبر کنید و یا اینکه دستکش‌های خود را از دست بیرون آورید تا با دست‌های سرمادیده خود بتوانید پیامک را بازکرده و بخوانید.

Gloves-modes

اما راه‌حل سومی نیز ممکن است وجود داشته باشد. این راه‌حل سوم، روشی است که شرکت‌هایی مانند سامسونگ، سونی و حتی شیائومی به شما پیشنهاد خواهند کرد. در این روش، با فعال‌کردن قابلیتی خاص می‌توانید حساسیت صفحه‌نمایش به لمس را افزایش داده تا بتوانید از گوشی هوشمندتان حتی با استفاده از دستکش بهره ببرید.

  • حالت‌های مختلف برای صفحه‌نمایش و کالیبراسیون

سلیقه‌های شخصی همواره یکی از معیارهای انتخاب گوشی‌های هوشمند بوده و هست. شخصا علاقه‌ای به صفحه‌نمایش‌هایی با رنگ‌های اشباع شده ندارم اما کاربرانی هستند که دوست دارند رنگ‌ صفحه‌نمایش گوشی هوشمندشان پررنگ و قوی باشد.

Screen-modes-and-calibration

شرکت‌های سازنده مانند سامسونگ و سونی با قراردادن حق انتخاب، این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند. گوشی‌های هوشمند این دو شرکت امکان استفاده از حالت‌های از پیش‌تعیین شده ( در گوشی‌های سامسونگ) و یا حالت‌های دستی RGB بهینه شده را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

البته هیچ‌یک از این قابلیت‌ها کامل نیستند اما برای کاربرانی که همه قابلیت‌های گوشی هوشمندشان به جز رنگ‌بندی صفحه‌نمایش را دوست‌دارند، قابلیت‌هایی با کارایی بالا به حساب می‌آید.

  • قابلیت ذخیره‌سازی باتری در گوشی‌های هوشمند سامسونگ

گلکسی 5 سامسونگ در هنگام معرفی به همراه قابلیتی به نام Ultra Power Saving Mode به بازار عرضه شد. عملکرد این قابلیت بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد و در عین حال گزینه‌های ارتباطی شما محدود خواهند شد. می‌توانید به برنامه‌های ضروری دسترسی داشته باشید و البته صفحه‌نمایش گوشی شما سیاه و سفید خواهد شد تا نهایتا ذخیره‌سازی شگفت‌انگیزی در میزان مصرف باتری شاهد باشیم.

Samsungs-Ultra-Power-Saving-Mode

این قابلیت اکنون برای نوت 4 نیز ارائه شده اما دوست‌داریم دیگر دستگاه‌هایی که از صفحه‌نمایش‌های AMOLED بهره می‌برند ( همانند موتو ایکس 2014 و یا نکسوس 6) نیز به این قابلیت تجهیز شوند. البته مدنظر داشته باشید که حتما باید از صفحه‌نمایش‌های AMOLED بهره ببرید تا بتوانید از UPSM استفاده کنید.

  • قابلیت تصویربرداری از صفحه‌نمایش گوشی‌های سونی

ممکن است برای شما هم این موقعیت پیش بیاید که بخواهید برای ارائه یک راه‌حل و یا راهنمایی دیگران از صفحه‌نمایش گوشی خود فیلم بگیرید و یا حتی اینکه بخواهید قابلیت‌ها و مهارت‌های خود در یک بازی ویدئویی را به رخ دیگران بکشید.

Sonys-built-in-screen-recording-feature

در این موارد، راهی به جز روت کردن گوشی خود و سروکله زدن با خط فرمان نخواهید داشت اما اگر از گوشی‌های هوشمند سونی نظیر زد3 استفاده می‌کنید، می‌توانید با نگه داشتن کلید خاموش و روشن، در منوی خاموش کردن گوشی، عبارت “Record Screen” را در زیر گزینه Airplane Mode انتخاب کنید. حتی می‌توانید قابلیت استفاده از دوربین جلویی را نیز فعال کنید تا بتوانید رابط کاربری گوشی را در کنار چهره خود در فیلم داشته باشد.

  • حالت شخصی‌سازی گوشی در سامسونگ

اگر بخواهید گوشی خود را برای بازی در اختیار کودکتان قرار دهید و یا حتی بخواهید آن‌را در اختیار کسی قراردهید که نمی‌خواهید به محتویات و یا برنامه‌های گوشی شما دسترسی داشته باشد می‌توانید قابلیت Private Mode در گوشی‌های سامسونگ را فعال کنید تا فایل‌ها و برنامه‌ها را از دید دیگران مخفی کنید.

Samsungs-Private-mode

بدین ترتیب تا غیرفعال کردن این حالت، محتویات انتخاب شده دیگر نمایش داده نخواهند شد و حتی اگر شخص بداند این حالت توسط شما فعال شده است با توجه به استفاده از گذرواژه در این قابلیت، نمی‌تواند آن‌را غیرفعال کند.

 

  • کلیدهای نرم‌افزاری با قابلیت شخصی‌سازی در ال‌جی

قابلیت استفاده از کلید‌های نرم‌افزاری جهتی و امکان شخصی‌سازی آن‌ها یکی از افزودنی‌های! دوست‌داشتنی ما در گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک کلید نرم‌افزاری در کنار کلید‌های هوم، برنامه‌های اخیر و یا کلید بازگشت قراردهید تا حتی روشی برای بازکردن نوار هشدارها باشد. این قابلیت بسیار مفید بوده و در گوشی‌هایی که از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر از 4 اینچ بهره می‌برند کارایی فراوانی دارد.

LGs-custom-software-navigation-keys

 

  • روش MIUI برای دسترسی سریع به نوار هشدارها

با بهره‌گیری از جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI، شرکت چینی شیائومی قابلیت کاربردی دیگری به فیرمویرهای خود افزوده است. شما می‌توانید انگشت خود را به طور عمودی در هر قسمتی از صفحه‌نمایش به پایین بکشید ( حتی اگر در مسیر انگشت شما ویجت و یا آیکونی وجود داشته باشد) و بدین ترتیب، نوار هشدارها پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

MIUI-6s-swipe-down-for--the-notification-bar-perk

بدین ترتیب می‌توانید دسترسی سریعی به یکی از ضروری‌ترین قسمت‌های اندروید داشته باشید. قسمتی که روزانه ممکن است چندین بار آن‌را کنترل کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23429 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/10 تعداد مشاهده: 1426
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حامدی 1393/08/10 09:06
درود
قابلیت KnockON در گوشی‌های ال‌جی در کلیه گوشی های ویندوز فون وجود داره.
بدرود