کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316143 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باریک‏ ترین گوشی‏ های هوشمند دنیا

با وجود ارائه قابلیت‏ های مختلف برای گوشی‏ های هوشمند، این روزها کاهش ضخامت بدنه، یکی از امتیازهای یک گوشی پیشرفته به شمار می‏رود. بنابراین تولیدکنندگان در تلاشند علاوه‌بر نرم‏ افزار، سخت‏ افزار پیشرفت ه‏‏ای هم در ساخت این دستگاه‏ ها به‌کار ببرند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ در این گزارش به باریک‏ ترین گوشی‏های هوشمندی می‏ پردازیم که هم‏ اکنون در بازار موجود است.


باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

امسال اپل آی‌فون 6 را به عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمندش معرفی کرد. این نسخه از آی‌فون 9/6 میلی‏متر ضخامت داشت. مثل همیشه اپل در ساخت بدنه از ترکیب شیشه و فلز بهره برده و تا آنجا که توانسته ظرافت را در طراحی رعایت کرده است. پردازنده این گوشی مثل گوشی‏های قبلی دو هسته‏ ای و دوربین 8 مگاپیکسلی است با این حال بر قابلیت‏ ها، سرعت و قدرت پردازنده و دوربین افزوده، اما با وجود کاهش یک میلی‏متری ضخامت بدنه، باتری آن  از 1560 میلی‏آمپری به 1810 میلی‏‏ آمپری تبدیل شده است.

 Elife S5.5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

همزمان با عرضه آی‌فون، شرکت چینی Elife گوشی S5.5 را با ضخامت 55/5 میلی‏متر معرفی کرد که عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا را در تابستان امسال به خود اختصاص داد. گوشی S5.5 با وجود ظرافت، امکانات ویژه‏ای همچون دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته‏ای دارد. یکی از مهم‏ترین امتیازات این گوشی باتری 2300 میلی‏ آمپری آن است که در حال آماده ‏باش 490 ساعت شارژ نگه می‏ دارد.

 Tornado 348

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

درحالی‌که بازار رقابت بر سر ساخت گوشی با ضخامت کم داغ است، یک شرکت انگلیسی به نام Kazam هم به تازگی گوشی هوشمندی با ضخامت 15/5 میلی‏متر معرفی کرد که Tornado 348 نام دارد. صفحه نمایش Tornado 348 برخلاف سایر گوشی‏ ها، کوچک‌تر از 5 اینچ است، اما پردازنده آن هشت هسته‏ ای است و از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‏ برد. شرکت Kazam قیمت این گوشی را 249 پوند اعلام کرده است.

 Oppo R5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

R5 باریک‏ترین گوشی دنیا با ضخامت 85/4 میلی‏متر است. این گوشی صفحه نمایش 2/5 اینچی دارد و پردازنده آن هشت هسته‏ ای است. شرکت اوپو با وجود ضخامت بسیار باریک، روی این گوشی باتری 2 هزار میلی‏‏ آمپری قرار داده و از دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی ثانویه بهره برده است. گوشی R5 ماه آینده با قیمت 499 دلار به بازار عرضه می‏ شود.

 Vivo

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

از چندی پیش شرکت چینی ویوو ادعا کرده که باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا را با ضخامت 85/3 میلی‏متر می سازد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23734 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/09/01 تعداد مشاهده: 1736
کلید واژه ها: ,
سافت گذر