کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

یاهو کمپانی Cooliris را تصاحب کرد

کمپانی کولیریس که یک اپلیکیشن مدیریت و اشتراک‌گذاری تصاویر به همین نام ارایه کرده، امروز با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که از این پس زیر پرچم یاهو به فعالیت ادامه خواهد داد. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کولیریس سال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس شد و اولین محصول این کمپانی توسعه‌ی فناوری، برای نمایش انواع محتوای دیجیتال در قالب یک دیوار سه‌بعدی بود. این کمپانی همچنین پلتفرمی را برای نمایش تبلیغات در ابزار‌های موبایل با نام Adjitsu ارایه داد که سال پیش، Singtel این پلتفرم را از آن خود کرده بود.

کولیریس در آخرین اقدام خود، سراغ توسعه‌ی اپلیکیشن کولیریس رفت که رابط‌کاربری آن برگرفته از دیوار سه‌بعدی این کمپانی بود. این سرویس امکان دسترسی به انواع تصاویر کاربر را که در سرویس‌هایی چون فیس‌بوک، توئیتر، فلیکر و دراپ‌باکس وجود دارد، در قالب یک اپلیکیشن میسر می‌کند. اپلیکیشن کولیریس به‌واسطه‌ی همکاری با کمپانی بیدو و یاندکس پیشرفت خوبی در آسیا داشت.

تابستان سال جاری، کولیریس اپلیکیشن پیام‌رسان تصویری خود را با عنوان BeamIt معرفی کرد. این کمپانی پیش از تصاحب توسط یاهو، سرمایه‌ای بالغ بر ۲۷.۶ میلیون دلار جذب کرده بود. کولیریس در وب‌سایت خود نوشت:

کمپانی یاهو افق گسترده و برنامه‌ی مدونی را برای تبدیل عملکردی گجت‌های موبایل به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و کارآمد دارد. این موضوع یاهو را به بهترین گزینه‌ی همکاری برای کولیریس تبدیل می‌کند. از اینکه در کنار هم، محصولاتی خارق‌العاده تولید خواهیم کرد، بسیار هیجان زده هستیم.

 هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه یاهو چگونه از سرویس‌های کولیریس استفاده خواهد کرد، منتشر نشده است. براساس اطلاعات ارائه شده، دو اپلیکیشن کولیریس و بیم‌ایت، همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

کمپانی یاهو نیز با انتشار بیانیه‌ای، خرید کولیریس را تایید کرد.

کولیریس را خریداری کردیم. هدف از خرید این کمپانی، تولید محصولات جدید و الهام‌بخش، بالابردن نفوذ یاهو و کسب درآمد است. کولیریس به یاهو کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری در حوزه‌های مورد نظر، تغییر کرده و به رشد خود ادامه دهد. تمرکز خود را برای تصاحب کمپانی‌هایی قرار داده‌ایم که می‌توانند ما را در رسیدن به موفقیت در چهار حوزه‌ی جستجو، ارتباطات، مجله‌های دیجیتال و ویدئو یاری دهند. بسیار خوشحالیم که ۱۷ کارمند کولیریس را در جمع خود ببینیم. در آینده نزدیک تغییری در محصولات پیشین کولیریس ایجاد نخواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23742 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/02 تعداد مشاهده: 1582
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر