کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316252 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت جوهر الکترونیکی با توانایی تغییر ظاهر تنها با یک دکمه

تا کنون ساعت‌های زیادی دیده‌ام که از فناوری e-ink بهره می‌برند و بسیاری از آن‌ها در نوع خود عالی به حساب می‌آیند؛ اما ساعتی که اخیرا ژاپنی‌ها ساخته‌اند، کمی متفاوت است. این ساعت نه تنها می‌تواند صفحه نمایش خود را تغییر دهد بلکه ظاهر کل ساعت بسته به دلخواه شما تغییر خواهد کرد!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در حقیقت این ساعت حتی در قسمت بند خود از فناوری کاغذ الکترونیکی بهره برده است تا کاربر بتواند به سادگی هر طرحی را که دوست دارد تنها به فشردن یک دکمه برای ساعت خود انتخاب کند. با ترکیب طرح‌های روی بند و صفحه نمایش، در کل 24 طراحی مختلف برای ساعت خود خواهید داشت که برای افراد تنوع طلب تا حد زیادی رضایت بخش است. البته این ساعت یک ساعت هوشمند نیست و چیزی جز اطلاعات زمانی را در اختیار شما قرار نخواهد داد، اما خب این گاهی یک مزیت محسوب می‌شود چرا که بر خلاف ساعت‌های هوشمند دیگر این ساعت با یک بار شارژ تا دو ماه شما را همراهی خواهد کرد.

FESWatch

ساعت FES هم اکنون توسط وبسایتی ژاپنی Makuake که به کسب سرمایه جمعی برای طرح‌های مختلف می‌پردازند پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر حدود 2.7 میلیون ین ژاپن معادل 23,000 دلار سرمایه جذب کرده است که در نوع خود موفقیت بزرگی برای چنین طرحی محسوب می‌شود؛ چرا که 40 درصد سرمایه‌ی لازم در حالی تامین شده است که هنوز 98 روز دیگر تا اتمام مهلت تامین سرمایه باقی مانده است.

متاسفانه تنها افراد محلی می‌توانند در این سرمایه گذاری شرکت کنند و این افراد می‌توانند با پرداخت 167 دلار، صاحب یکی از این ساعت‌های زیبا شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23762 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/03 تعداد مشاهده: 1772
سافت گذر