کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار مشخصات اکسپریا Z4 سونی با صفحه نمایش 5.4 اینچی

حدودا دو ماه از اظهارنظر سونی در‌مورد ارائه نسل بعدی گوشی‌های اکسپریا در آینده نزدیک می‌گذرد که به‌سرعت شایعات مختلفی درمورد محصولات پرچمدار آتی این‌ شرکت به گوش می‌رسد. اول گفته شده بود سونی اکسپریا زد4 به صفحه 4k اچ‌دی مجهز خواهد بود بعد هم عکسهایی از پنل صفحه‌نمایشش منتشر شد. گمان می‌رود هردو مدل اکسپریا زد4 و اکسپریا زد4 اولترا در مراسم CES 2015 که 15 دی‌‌ماه امسال در لاس‌وگاس برگزارخواهدشد، معرفی شوند.

 sonyz4


به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ انتظار می‌رود زد 4 دارای صفحه‌نمایش 5.4 اینچی 4K و پردازنده نسل جدید 805 اسنپ‌دراگون باشد. تنها مورد غیرعادی که تقریبا در تمامی شایعات به چشم می‌خورد، رم چهار گیگابایتی برای این فبلت است که قدری عجیب به‌نظر می‌رسد چرا که ممکن است بیش‌از مقدار مورد نیاز دستگاه بوده و هزینه نهایی محصول را بصورت غیرضروری افزایش دهد.

سونی همیشه به میزان بالای رم دستگاه‌هایش توجه دارد اما درصورت تبدیل شدن قطعی شایعات به واقعیت، باید صبر کرد و دید رم 4 گیگابایتی در کنار معماری 64 بیتی سخت‌افزاریش، چگونه عمل خواهد کرد و آیا تاثیر مثبتی در عملکرد خواهد‌داشت یا خیر. از لحاظ نرم‌افزاری نیز بدون‌شک اکسپریا‌های جدید با اندروید 5 وارد بازار خواهندشد.

طراحی ظاهری اکسپریا زد4 به‌احتمال زیاد مشابه زد 3 است با این تفاوت که کناره‌ی صفحه نازک‌تری خواهد‌داشت.

Leaked-images-of-the-Sony-Xperia-Z4-Touch-Digitizer-vs.-the-same-part-belonging-to-the-Sony-Xperia-Z3.jpg

وقتی صحبت از سونی درمیان‌باشد، دوربین یکی از هیجان‌انگیز‌ترین امکانات گجت‌هایش به‌حساب می‌آیند. این‌شرکت ظاهرا اینبار هم سنگ‌تمام گذاشته و با اضافه‌کردن دو المنت لنز به سنسور جهت دریافت هرچه بیشتر نور، زد4 جدیدش را به دوربین 20.7 مگاپیکسلی مجهز کرده‌است. هم‌چنین دوربین جدید این مدل نیز 4.8 مگاپیکسلی خواهد بود. ناگفته نماند که همه‌ی این بخش‌ها توسط باتری قدرتمند 3420 میلی‌آمپرساعت پشتیبانی خواهندشد.

 درمورد مدل زد 4 اولترا نیز پیش‌بینی‌ها خوشبین‌کننده است و گفته می‌شود به صفحه‌نمایش 5.9 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 805، چهار گیگ رم و دوربین 16 مگاپیکسلی با فلاش مجهز خواهد بود. علاوه‌بر آن گفته شده این مدل با ضخامت باورنکردنی 5.7 میلیمتری عرضه خواهد‌شد که شواهد موجود و دوربین ضعیف‌تر نسبت به زد 4 اصلی، نشانگر این هستند که شاید تا این میزان نازکی دستگاه دور از ذهن نباشد.

نکته جالب توجه اینکه جدیدا سونی سنسور جدید IM230 خود را در دو مدل 20.7 و 16 مگاپیکسلی با امکانات جدید و فوکوس بهتر برای سوژه‌های متحرک و HDR آنی هنگام ثبت‌عکس، معرفی کرد که با شایعات مشخصات زد4 و زد4 اولترا کاملا مطابقت دارد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23787 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/04 تعداد مشاهده: 1818
سافت گذر
نظرات بینندگان

کاوه 1393/09/04 23:30
خدا کنه زود Z4 بیاد تا Z3 ارزون بشه تا ما بتونیم یکی بخریم. الهی آمین