کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316092 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آخرین رکوردهای جهانی در حوزه فناوری در کتاب گینس

«کتاب رکوردهای جهانی گینس» که نخستین نسخه آن در سال ۱۹۵۵ چاپ شد، موثق‌ترین منبع جهان برای ثبت رکوردها و اتفاقات قابل ملاحظه محسوب می‌شود و هر سال یک نسخه ویژه از این کتاب به چاپ می‌رسد که در آن رکوردها در زمینه‌های مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند. کتاب گینس به قدری شهرت و اهمیت یافته است که این روزها برای آن انواع برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی تولید می‌شود، مجلات مختلف در این باره به چاپ می‌رسد و برخی موزه‌ها فقط برای نگهداری از اشیایی که در این کتاب به ثبت رسیده‌اند تأسیس شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در همین راستا مرکز Jim Pattison Group به عنوان ناشر اصلی کتاب رکوردهای جهانی، هفته گذشته با ثبت Call of Duty به عنوان بهترین بازی ویدیویی تاریخ اعلام کرد که این روزها رکوردهایی که در زمینه فناوری به ثبت می‌رسند بیش از دیگر بخش‌ها برای مردم محبوبیت دارند و البته، در حوزه فناوری بیش از دیگر بخش‌ها رکورد جهانی ثبت می‌شود.  گروه انتشارات Jim Pattison Group در جریان ثبت این بازی ویدیویی، فهرست آخرین رکوردهای جهانی که در حوزه فناوری ثبت شده‌اند را نیز منتشر کرد.

 بهترین بازی ویدیویی جهان

هفته گذشته Call of Duty به عنوان بهترین بازی ویدیویی جهان وارد کتاب گینس شد و پس از آن بازی Super Mario عنوان دوم و Grand Theft Auto عنوان سومین بازی ویدیویی برتر در طول تاریخ را به خود اختصاص داد.  کتاب رکوردهای جهانی برای این انتخاب بیش از ۵ هزار کاربر در ۱۴۰ کشور را در یک نظرسنجی آنلاین شرکت داد تا به بهترین بازی تاریخ جهان رأی دادند. در این اتفاق نام ۵۰ بازی که رکورد بیشترین مخاطبان را شکسته بودند نیز در کتاب رکوردها ثبت شد و در بین ۵۰ بازی برتر جهان Call of Duty توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد و نام خود را به عنوان بهترین بازی جهان معرفی کند.

کتاب گینس

 باریک‌ترین گوشی هوشمند

شرکت چینی Oppo 30 اکتبر ۲۰۱۴ یعنی حدود دو هفته قبل نام گوشی هوشمند جدید خود موسوم به R5 را به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان در کتاب رکوردهای جهانی ثبت کرد. این گوشی تنها ۸/۴ میلیمتر ضخامت دارد و تمام امکانات یک گوشی هوشمند پیشرفته را شامل می‌شود.  پیش از این گوشی هوشمند Elife S5. 1 ساخت شرکت Gionee عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را در اختیار داشت.

کتاب گینس

 بزرگ‌ترین سطح موزاییکی

شرکت سونی در جریان برگزاری «کنگره جهانی تلفن‌همراه» در بارسلونای اسپانیا ۱۹۶ دستگاه گوشی هوشمند Xperia ZL را کنار یکدیگر قرار داد که این سطح در فضایی به مساحت ۱۴متر در ۱۴ متر ایجاد شد. این گوشی‌ها با یکدیگر سازماندهی شدند تا در نهایت بزرگترین سطح موزاییکی جهان برای پخش نمایش ساخته شود و تصاویر ویدیویی در آن به نمایش درآید.

 کتاب گینس

هر دستگاه گوشی هوشمند Xperia ZL نمایشگر لمسی ۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت Full HD پخش می‌شود و تراکم تصویر در آن ۴۴۳ پیکسل در هر اینچ مربع است. برای این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۵/۱ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

کوچک‌ترین شارژر تلفن‌همراه

کـوچک‌ترین شارژر مـخصوص تلفن‌های همراه در جهان Fuel Micro Charger نام دارد که نام آن در کتاب رکوردهای جهانی ثبت شده است. طول، عرض و ضخامت این شارژر به‌ترتیب ۳۳، ۲۳ و ۱۳ میلیمتر است و البته یک باتری ۵C لیتیوم-یونی را در خود جای داده است تا هر زمان که دسترسی به جریان الکتریسیته وجود نداشت بتوان از انرژی ذخیره شده در آن استفاده کرد.

 کتاب گینس

این باتری قادر است امکان صحبت کردن با تلفن همراه برای ۳۰ دقیقه را فراهم کند و برای آن سیستم ورودی microUSB در نظر گرفته شده است.  کوچکترین شارژر جهان مجهز به باتری داخلی کمی بزرگتر از یک سکه ساخته شده است و شرکت امریکایی Devotec Industries وظیفه طراحی و تولید آن را برعهده داشته است. این شارژر ۷۱ گرم وزن دارد و سه چراغ LED با رنگ‌های مختلف روی آن تعبیه شده است تا از میران انرژی که داخل باتری ذخیره شده است مطلع شوید.

سبک‌ترین تلفن همراه جهان

این گوشی تلفن همراه Willcom Phone Strap 2 نام دارد و توسط محققان ژاپنی ساخته شده است. طول، عرض و ضخامت سبک‌ترین تلفن‌همراه به ترتیب ۷۰، ۳۲ و ۷/۱۰ میلیمتر و وزن آن ۳۲ گرم است. این گوشی هوشمند به نمایشگر OLED مجهز شده است و از کنار بدنه یک آنتن ویژه بیرون می‌آید که قدرت آنتن‌دهی گوشی را بالا می‌برد. نمایشگر این گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۹۶ در ۹۶ پیکسل پخش کند.

این محصول در سه رنگ مشکی، طوسی و صورتی ساخته شده است و کتاب رکوردهای جهانی نام آن را به عنوان سبک‌ترین گوشی جهان ثبت کرده است. پیش از این شرکت Modu با ساخت دستگاه ۱/۴۰ گرمی خود عنوان تولیدکننده سبک‌ترین گوشی جهان را به خود اختصاص داده بود.
بیشترین پیامک ارسال شده

«بِل آلیانت» با ارسال بیشترین تعداد پیامک توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. این دختر جوان کانادایی در ماه فوریه این رکورد را ثبت کرد و طی آن به صورت همزمان به هزار و ۷۲ نفر پیامک فرستاد و پولی که از این راه به دست آورد را به مرکز Bell Let’s برای حمایت از بهداشت و سلامت روان اعطا کرد. رکورد قبلی برای ارسال بیشترین تعداد پیامک همزمان را یک جوان امریکایی ثبت کرده بود که طی آن به ۶۷۷ نفر پیامک فرستاده بود.  لازم به ذکر است کتاب‌ گینس رکورد مرتفع‌ترین تماس تلفنی را به نام «راد بیبِر» که یک جوان بریتانیایی است، به ثبت رساند. او با گوشی Moto Z8 موتورولا توانست در ارتفاع ۸ هزارو ۸۴۸ متری در قله اورست تماس تلفنی برقرار کند.

 کتاب گینس

بزرگ‌ترین تماس کنفرانسی جهان

کتاب گینس رکورد بزرگ‌ترین تماس کنفرانسی تلفنی جهان را در کالیفرنیای امریکا به ثبت رساند. این کنفرانس با همکاری مرکز Broadnet، شرکت مخابراتی The Contact Group and New و شرکت مخابراتی The TeleForum برگزار شد و در آن ۱۶ هزار و ۹۷۲ نفر در یک تماس تلفنی حاضر شدند و به مدت ۱۰ ثانیه این تماس را برقرار کردند. مرکز Broadnet با ثبت این رکورد نشان داد که خدمات مخابراتی چگونه می‌توانند در یک زمان در اختیار جمع گسترده‌ای از کاربران قرار بگیرند.  پیش از این رکورد بزرگترین تماس تلفنی کنفرانسی جهان با حضور ۱۰ هزار و ۴۲۴ نفر در کتاب رکوردهای جهانی به ثبت رسیده بود و البته طول این تماس هم تنها ۱۰ ثانیه بود.

بزرگ‌ترین گوشی هوشمند جهان

شرکت مایکروسافت برای تبلیغات خود گوشی هوشمندی را در یکی از خیابان‌های امریکا با نمایشگر ۵۵ فوتی نصب کرد که ارتفاع این نمایشگر با یک ساختمان ۶ طبقه برابری می‌کند. این گوشی هوشمند که به سیستم‌عامل ویندوز فون مجهز شده است در میدان Herald نیویورک نصب شده است و تمامی امکانات یک گوشی هوشمند معمولی را شامل می‌شود.  شرکت مایکروسافت این گوشی هوشمند عظیم‌الجثه را برای تبلیغ نسخه جدید سیستم‌عامل تلفن همراه خود راه‌اندازی کرد و البته، ساخت آن چندین ماه طول کشید. مایکروسافت بر این باور است که ویندوز فون نگاه کاربران به دنیای تلفن همراه را تغییر داده است و به همین خاطر این گوشی بزرگ برای تغییر نحوه تبلیغات تلفن همراه ساخته شده است.

کتاب گینس

گران‌ترین شماره تلفن همراه

طی یک مزایده که چندی پیش در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شد، شماره تلفن همراه ۶۶۶۶۶۶۶ به قیمت ۱۰ میلیون ریال قطر(۷۵/۲ میلیون دلار) فروخته شد. این مزایده را شرکت مخابراتی Qtel برگزار کرد و با این اتفاق گران‌ترین شماره تلفن همراه در جهان را وارد کتاب رکوردهای جهانی کرد.  این مزایده با قیمت پایه یک میلیون ریال قطر آغاز شد و در همان ثانیه اول یک فرد پیشنهاد خرید آن را به قیمت ۱۰ میلیون ریال قطر اعلام کرد. «والد محمد السید» خرید شماره تلفن همراه ۶۶۶۶۶۶۶ اعلام کرد که از این اتفاق احساس رضایت کامل می‌کند و معتقد است که پرداخت این مبلغ برای به دست آوردن این شماره کاری منطقی بوده است.

 کتاب گینس

از دیگر رکوردهای فناورانه که در کتاب گینس به ثبت رسیده است می‌توان به بزرگترین گوشی هوشمند اندرویدی، قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان، گران‌ترین گوشی جهان، ارزان‌ترین گوشی جهان و… اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23797 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/04 تعداد مشاهده: 1744
سافت گذر