کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حملات شدید هکری به سونی پیکچرز

استودیوی سونی پیکچرز دیروز مورد حمله شدید هکرها و به دنبال آن سرقت اطلاعاتی قرار گرفت. هکرها خواستار اجرای هر چه زودتر درخواست‌های خود هستند، در غیر این صورت اطلاعات محرمانه این شرکت را لو خواهند داد.

Sony-Pictures-hacked

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ پس از گذشت چند روز از انصراف رسمی سونی پیکچرز از تولید فیلم استیو جابز، این استودیوی فیلمسازی دوباره به صدر اخبار دنیای تکنولوژی بازگشت. صبحگاه دیروز خبر رسید که سونی پیکچرز مورد حمله شدید و گسترده هکرها قرار گرفته است.

به گفته رسانه‌ها بر روی تمامی کامپیوترهای کارمندان این شرکت پیامی با عنوان “هک توسط GOP#” پدیدار شد که در آن با اعلام هک، دزدیده شدن اطلاعات و لینکی از موارد به سرقت رفته، خواستار اجرای درخواست‌های هکرها در ازای عدم افشاگری شده بود.
اطلاعات دزدیده شده شامل لیستی از اعداد مربوط به سابقه مالی و پسوردهای شخصی برای ورود به سرور بوده است.
منبعی مطلع از سونی در مصاحبه با The Next Web صحت ادعای هک شدن سرورهای سونی پیکچرز را تأیید کرده. این منبع گفته که یکی از سرورها مورد حمله قرار گرفت و پس از آن به بقیه سرورها نیز نفوذ پیدا کرد.

وب‌سایت ورایتی نیز گزارش داده که سونی به تمام کارمندانش که قصد داشتند از خانه کار خود را دنبال کنند هشدار داده که به شبکه شرکت متصل نشده و یا ایمیل‌های خود را نیز چک نکنند. به کارمندان این شرکت گفته شده که کامپیوترها و Wi-Fi تلفن همراهشان را نیز خاموش کنند.
سونی پیکچرز بخش تولید و توزیع فیلم و سریال‌های تلویزیونی سونی را بر عهده دارد. سونی هم اکنون در حال بررسی این مشکل می‌باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23842 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/06 تعداد مشاهده: 1818
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر