کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 اپلیکیشن فوق‌العاده برای گوشی اندرویدی روت شده شما!

ایجاد تغییرات در سیستم‌عامل اندروید می‌تواند به شکل‌های مختلف ظاهر شود. تغییرات ظاهری ممکن است شامل تغییر و یا جایگزینی آیکون‌ها و یا استفاده از یک فونت سیستمی متفاوت باشد و یا حتی تغییر قفل پیش‌فرض گوشی هوشمند شما را شامل شود. تغییرات وسیع‌تر می‌تواند فعال‌کردن قابلیت‌های پیشرفته برای بدست‌آوردن توانایی حذف نرم‌افزارهای غیرضروری موجود بر روی گوشی و یا تغییر میزان دسترسی این برنامه‌ها به منابع سیستم‌عامل باشند.


Root-Apps

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در این میان واژه‌ای به نام روت‌کردن وجود دارد که به معنای ارائه دسترسی‌های سطح بالا به قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل است. اگرچه روت به تنهایی قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد اما مسیری برای اعمال تغییرات بیشتر ایجاد می‌کند.

اما در این مطلب با فارنت همراه باشید تا به برخی از این برنامه‌هایی که در جهت اعمال تغییرات به کار می‌روند اشاره کنیم.  پیش از این در مطلبی 14 اپلیکیشن عالی برای دستگاه‌های اندرویدی روت شده را برای شما معرفی کرده بودیم حالا در این مطلب قصد داریم 12 اپلیکیشن دیگر را معرفی کنیم، برنامه‌هایی که به شما این امکان را می‌دهند تا به معنای واقعی اختیار گوشی و یا تبلت هوشمند خود را در دست بگیرید.

مدنظر داشته باشید که برای استفاده از برنامه‌های زیر باید جوانب احتیاط را مدنظر داشته باشید تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود. همواره این خطر وجود دارد که یکی از مراحل در این برنامه‌ها به خوبی انجام نگیرد بنابراین پیش از هرچیز نسخه پشتیبانی از اطلاعات مهم خود تهیه کنید و سپس به اعمال این تغییرات بپردازید.

اپلیکیشن Xposed

این برنامه، ابزاری قوی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب یک رام دست‌ساز از قابلیت‌های آن بهره ببرید. این بهینه‌سازی‌ها در قالب ماژول‌هایی مستقل ظاهر می‌شوند و به شما امکان پیاده‌سازی تغییرات را می‌دهند.

Xposed

این تغییرات می‌تواند از مشخص‌کردن شماره‌هایی خاص جهت ایجاد یک لیست سیاه برای جلوگیری از تماس آن‌ها باشد و یا حتی اعمال تغییرات بر روی برنامه‌هایی که با بالاآمدن گوشی اجرا می‌شوند و نهایتا تغییر در رابط کاربری و تنظیمات سریع را دربرگیرد. اگر یک ماژول بر روی دستگاه شما کارنکند می‌توانید آن‌را به راحتی غیرفعال کنید. نکته آخر اینکه این برنامه در پلی‌استور موجود نبوده و باید آن‌را از وب‌سایت اختصاصی آن دریافت کنید.

اپلیکیشن Device Control

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، هدف آن ایجاد کنترلی کامل‌تر بر روی دستگاه شما است که از طریق قابلیت‌هایی که به طور پیش‌فرض در اختیار شما نیستند حاصل می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید قدرت ویبره و یا فرکانس پردازنده را کنترل کنید و حتی گرمی رنگ صفحه نمایش را تغییر‌ دهید.

Device-Control

تهیه لیست کامل از قابلیت‌های این برنامه زمان‌بر بوده و بد نیست به صفحه مخصوص این برنامه در پلی‌استور مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی از توانایی‌های آن را مشاهده کنید. این برنامه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن Root App Delete

یکی از دلایلی که کاربران دستگاه‌های اندرویدی از روت استفاده می‌کنند، حذف برنامه‌های اضافی است که توسط شرکت‌های سازنده بر روی دستگاه شما به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند.

Root-App-Delete

این عمل توسط برنامه‌ای مانند Root App Delete انجام می‌گیرد تا بتوانید مدیریتی کامل بر برنامه‌های موجود بر روی دستگاه خود، حتی آن‌هایی که به طور پیش‌فرض امکان تغییرشان را ندارید داشته باشید. می‌توانید برنامه‌های اضافی را حذف و یا فریز کنید تا بدین‌ترتیب در منابع سیستمی‌ نیز صرفه‌جویی کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن FolderMount

نداشتن فضای ذخیره‌سازی کافی مشکلی است که همه ما کمابیش با آن دست و پنجه نرم کرده‌ایم. اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی با بکارگیری یک کارت میکرو اس‌دی مطمئنا یکی از راهکارهای ممکن است اما روشی ایده‌آل به شمار نمی‌آید زیرا همه برنامه‌ها نمی‌توانند اطلاعات خود را به فضای‌ذخیره‌سازی خارجی دستگاه انتقال دهند.

FolderMount

با استفاده از FolderMount می‌توانید اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها را به کارت میکرو‌اس‌دی دستگاه خود انتقال دهید تا بدین‌وسیله در میزان فضای ذخیره‌سازی نیز صرفه‌جویی نمایید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Free Wifi Password Recovery

ابتدای امر بدنیست به این نکته اشاره داشته باشیم که این برنامه، از جمله نرم‌افزارهای شکستن قفل شبکه‌های وای‌فای نیست بلکه گذرواژه‌های مرتبط با شبکه‌های وای‌فای که بر روی دستگاه شما ذخیره شده‌اند را نمایش می‌دهد.

Free-WiFi-Password-Recovery

استفاده از این برنامه در شرایطی که گذرواژه شبکه وای‌فای خود را فراموش کرده باشید کارساز است. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن DiskDigger

فلسفه استفاده از DiskDigger بازیابی عکس‌ها و ویدئوهایی است که بر حسب اتفاق حذف شده‌اند. تصاویری که بر روی آن‌ها بازنویسی اطلاعات انجام نشده است را می‌توانید بازیابی کنید و یا به یک حساب ایمیل ارسال کنید و این موضوع هیچ ربطی به مکان ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی حافظه داخلی و یا مموری کارت ندارد.

DiskDigger

با خرید نسخه پیشرفته این برنامه می‌توانید فایل‌هایی با فرمت‌های دیگر و نه تنها تصاویر را بازیابی کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Grrenify

این برنامه ابزاری عالی برای بهینه‌سازی میزان ممکن استفاده از باتری و افزایش کارایی دستگاه هوشمند شماست که به طور خودکار برنامه‌ها را در زمانی که مورد نیاز نیستند در حالت خواب موقت قرار‌ می‌دهد.

Greenify

این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Tasker

خودکار کردن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در دستگاه شما وظیفه‌ای است که به عهده Tasker می‌باشد. این برنامه از 200 قابلیت خودکارسازی به طور پیش‌فرض در منوی خود بهره می‌برد.

Tasker

می‌توانید شرایط، حلقه‌های تکرار و فعالیت‌های مختلف را برای خودکارسازی هرچه بیشتر عملگرها در دستگاه خود استفاده کنید. این برنامه رایگان نیست و 2.99 دلار قیمت آن است و از اینجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن App Ops

گاهی اوقات می‌خواهید یک برنامه را بر روی دستگاه خود امتحان کنید اما دسترسی‌های مورد نیاز آن‌برنامه شما را از استفاده کردن از آن منصرف می‌کند. App Ops می‌تواند در شرایطی اینچنینی کارساز باشد.

App-Ops

با استفاده از این برنامه می‌توانید دسترسی‌های مورد نیاز برنامه را برحسب علایق خود تنظیم کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن GL Tools

این برنامه یک درایور مرتبط با OpenGL و سازگار با اکثر پردازنده‌های گرافیکی و پردازشکرهای ARM است که می‌توانید از آن برای تغییر رزولوشن و همچنین عمق بیت‌ها و کنترل گرافیکی و سایه‌زنی‌ها در جهت نیل به کیفیت بهتر گرافیکی بهره ببرید و نهایت همه را بهینه‌سازی کنید.

GL-Tools

با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید پردازنده گرافیکی دستگاه خود را تغییرنام دهید تا بدین‌ترتیب قابلیت‌های خاص موجود در بازی‌ها را برای بهره‌وری بهتر فعال کنید. این برنامه رایگان نیست و 2.99 دلار قیمت دارد و از اینجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن Build Prop Editor

با ویرایش فایل تنظیمات Build.Prop می‌توانید تراکم پیکسل ال‌سی‌دی خود را بهینه کنید، میزان تاخیر در اجرای زنگ در هنگام دریافت تماس‌های ورودی را کاهش کنید و حتی با افزایش بازه‌زمانی اسکن مرتبط با شبکه‌های وای‌فای، در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

Build-Prop-Editor

این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23852 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/08 تعداد مشاهده: 2495
سافت گذر