کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

معرفی AppHeads؛ تجربه‌ای جدید از قابلیت مولتی‌تسکینگ

appheadsbanner

اگر تجربه‌ی کار با نسخه‌های پیشین اپلیکیشن فیسبوک را داشته باشید، به احتمال زیاد با مفهوم Chat Heads آشنایی دارید. این شرکت قبل از آن که کاربران را برای بهره‌بردن از قابلیت پیام‌رسانی سرویس خود مجبور به استفاده از اپلیکیشن مجزای مسنجر کند، شیوه‌ای را در اپلیکیشن اصلی خود پیش گرفته بود که آن را Chat Heads می‌نامید. به موجب این قابلیت به هنگام چت با یک فرد آیکونی دایروی بر روی صفحه قرار می‌گرفت که با تپ‌کردن بر روی آن صفحه‌ی گفت‌وگو با آن شخص نمایش داد می‌شد. بدین ترتیب می‌شد بدون این که مزاحمتی از سوی پنجره‌ی چت باشد به فیسبوک‌گردی پرداخت و هر زمان که پیام جدیدی دریافت شد، با تپ‌کردن بر روی آیکون Chat Head به ادامه‌ی گفت و گو پرداخت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ پس از معرفی این قابلیت توسعه‌دهندگان متعددی در دنیای جیلبریک خلاقیت به خرج داده و توییک‌های متنوعی با شکل و شمایل Chat Heads در کاربری‌های متعدد منتشر کردند. برای مثال می‌توان از MessageHeads نام برد که قابلیتی مشابه Chat Heads اپلیکیشن فیسبوک را به اپلیکیشن Messages و گفت و گوهای داخل آن می‌کشاند. اما به تازگی توسعه‌دهنده‌ی دیگری توییکی با همان شکل و شمایل، اما با کاربری متفاوت و البته بسیار جذاب را منتشر کرده است. این توییک که AppHeads نام گرفته است مطابق تصویر ابتدای پست کار با مولتی‌تسکینگ در آی‌اواس را با شکل و شمایل قابلیت Chat Heads ممکن می‌سازد.

پس از آن که AppHeads را نصب می‌کنید، آیکون هر اپلیکیشنی که آن را باز کرده و می‌بندید به فرم یک Head بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. از این طریق می‌توانید با تپ‌کردن بر روی آیکون Head اپلیکیشن‌ها بینشان جابجا شوید. نکته‌ی مهم در مورد AppHeads آن است که وقتی بر روی یک Head تپ می‌کنید و بدین ترتیب پیش‌نمایش آن اپلیکیشن برایتان نمایش داده می‌شود، می‌توانید کاملاً با همان پیش نمایش تعامل کنید و کار با آن اپلیکیشن را در شرایطی تجربه کنید که اپلیکیشنی دیگر در پشت آن به صورت تمام صفحه در حال اجراست. یعنی تجربه‌ای از مولتی تسکینگ واقعی. برای بستن اپلیکیشن‌ها کافی است Head آن‌ها را کشیده و در پایین صفحه رها کنید، و یا انگشت خود را به مدت کوتاهی روی Head مربوطه نگه دارید. برای بازکردن اپلیکیشن به صورت تمام صفحه نیز باید بر روی Head دابل تپ کنید.

می‌توانید Headهای اپلیکیشن‌ها را بر روی صفحه نمایش به راحتی جابجا کنید تا آیکون آن‌ها موقع کار با یک اپلیکیشن دیگر مزاحم دیدتان نشود. البته در قسمت تنظیمات AppHeads گزینه‌ای تحت عنوان Show / Hide Action وجود دارد که به کمک آن می‌توانید اکشنی در توییک Activator را برای مخفی‌کردن یک‌جای تمامی Headها تعیین کنید.

 appheadsprefs

بخش تنظیمات AppHeads گزینه‌های مفصلی دارد که شخصی‌سازی‌های متعددی را برایتان ممکن می‌سازد. به طوری که اگر از طرز کار پیش‌فرض توییک راضی نبودید بتوانید رفتار آن را به میزانی که مورد پسندتان شود تغییر دهید.

AppHeads را می‌توان از جالب‌ترین توییک‌هایی که در مقام قدرت‌دهنده به قابلیت مولتی‌تسکینگ آی‌آواس عرضه شده است دانست. این توییک که با قیمت ۴.۹۹ دلار در سورس بیگ‌باس عرضه شده است با هر دو دستگاه آیفون و آیپد سازگار است. اگر چه سیستم لایسنسی که برای آن اتخاذ شده است اختصاصی است، اما نسخه‌های کرک‌شده‌ی آن نیز که بر روی سورس‌هایی نظیر http://repo.hackyouriphone.org قرار گرفته است پس از نصب به خوبی کار می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23856 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/08 تعداد مشاهده: 1625
سافت گذر