کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام کامپیوتر را برای بازی انتخاب کنیم؟

هنوز هم بسیاری از افراد وجود دارند که با توجه به کوچک‌تر و باریک‌تر شدن سیستم‌های کامپیوتری ترجیح می‌دهند لذت بازی را در سیستم‌هایی کلاسیک که با کیس و میز سرکار دارند، تجربه کنند. این مطلب هم درباره این موضوع قدیمی است که بهترین سیستم برای بازی‌های کامپیوتری کدام است.

بازی


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ «راهنمای خرید کامپیوتر – زمستان ۲۰۱۴» یکی از مطالب برگزیده سایت Guru3D است که به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه و قابلیت‌هایی که برایتان مهم است، چه کامپیوتری را برای بازی خریداری کنید. این گزارش چهار مدل سیستم کامپیوتری را بررسی کرده که ویژگی اصلی آنها قطعات خوب و درنظر گرفتن هزینه با توجه به عملکرد، قابلیت اطمینان و سازگاری قطعات، قابلیت اورکلاک و در آخر مصرف انرژی و حرارت تولیدی دستگاه است.

بنابراین، شما با هیچ پیشنهادی مواجه نیستید که خرید لوازم جانبی خارجی مثل کیبورد، ماوس، مانیتور، کیس را به شما توصیه کند بلکه تمرکز اصلی روی قطعات داخلی کیس است. گفتنی است که برای این چهار سیستم از عناوین Bit، Nibble، Byte و Megabyte استفاده شده است.

he Bit

این سیستم بیشتر برای کاربرانی درنظر گرفته شده که به بازی کردن علاقه دارند ولی از طرفی با محدودیت بودجه شدید مواجه‌اند. بنابراین دقت تصویر در این سیستم برای بازی‌ها در حدود HD است که به‌طور میانگین ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌کند. البته این قاعده ممکن است از یک بازی تا بازی دیگر تفاوت داشته باشد. گزینه بعدی بررسی قطعات این سیستم است. معمولا هر وقت حرف از محدودیت بودجه باشد، پردازنده‌های AMD در اولویت قرار می‌گیرند.

مدل مدنظر برای پردازنده AMD Athlon II X4 860K است که با داشتن ۴ هسته و فرکانس ۷/۳ گیگاهرتز در حالت پایه و ۴ گیگاهرتز در حالت توربو گزینه خوبی محسوب می‌شود. در زمینه کارت گرافیک هم AMD است که با انتخاب AMD Radeon R7-260X می‌توان به بازی در دقت تصویر HD امیدوار بود. پیشنهاد ما این است که از مدل GDDR5 این کارت گرافیک استفاده کنید، اما در مورد مادربورد باید کمی دقت کنید، چون قطعه‌ای حساس است و اجزای دیگر سیستم باید به آن متصل شوند و قابلیت سازگاری آنها بسیار مهم است.

در این قسمت مادربورد مدل GA-F2A88XM-HD3 به‌عنوان محصولی خوش‌قیمت و با کارآیی مناسب انتخاب شده است. نوبت به انتخاب رم می‌رسد. همیشه نسبت به سازگاری رم با مادربورد خود مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما رم دو ماژول دو گیگابایتی DDR3 با فرکانس ۱۳۳۳ مگاهرتز و ترجیحا از برند Corsair یا G.Skill است. 

The Nibble

این سیستم برای کاربرانی مناسب است که دوست دارند یک سیستم گیم mainstream مناسب داشته باشند. این سیستم با هدف ارائه دقت تصویر فول‌اچ‌دی و میانگین نرخ فریم ۴۵-۵۰ فریم بر ثانیه با جزئیات خوب انتخاب شده است. پردازنده انتخاب شده برای این سیستم مدل پرفروش Intel Core i5-4460 است که با ۴ هسته و فرکانس پایه ۲/۳ گیگاهرتز عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. اگر قصد اورکلاک کردن پردازنده خود را داشته باشید بد نیست نگاهی به خنک‌کننده‌های آبی هم بیندازید.

برای اینکه بازی بهتری را در این سیستم تجربه کنید بهتر است کارت گرافیک AMD R9-280X را هم در نظر بگیرید. مادربورد در نظر گرفته شده برای این سیستم MSI Z87-G45 Gaming است که قابلیت‌های خوبی را برای اورکلاک هم ارائه می‌کند. در مورد حافظه رم پیشنهاد می‌شود از دو ماژول چهار گیگابایتی DDR3 با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز استفاده کنید. در صورت لزوم حتما از وب‌سایت مربوط به مادربورد انتخابی، مدل‌های رم پشتیبانی شده را استخراج کنید و از این بابت مطمئن شوید. در نهایت منبع تغذیه مناسب برای این سیستم باید توانی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ وات داشته باشد.

The Byte

در این سیستم تمرکز اصلی روی بازی کردن صرف با کیفیت و دقتی بسیار بالا است. افرادی که از چند مانیتور استفاده می‌کنند هم به‌خوبی می‌توانند از این سیستم بهره‌مند شوند. پردازنده در نظرگرفته شده برای این سیستم از خانواده جدید اینتل انتخاب شده که تضمین‌کننده عملکردی فوق‌العاده برای این سیستم است.

شما می‌توانید پردازنده Intel Core i7-5820K انتخاب کنید یا اگر کمی بودجه خود را بالاتر ببرید، پردازنده Intel Core i7-5930K را تهیه کنید. این پردازنده‌های ۶ هسته‌ای به مادربوردهای مبتنی بر چیپ ست X99 و پردازنده‌های DDR4 نیاز دارند که قیمت‌های بالاتری نسبت به نسل‌های قبلی دارند. اما استفاده از یک خنک‌کننده مناسب در این سیستم اهمیت زیادی دارد. فن‌های متعددی در بازار وجود دارند اما بد نیست نگاهی هم به خنک‌کننده‌های آبی داشته باشید. شما می‌توانید روی مدل H110 شرکت Corsair هم حساب کنید.

برای انتخاب کارت گرافیک دو گزینه مناسب وجود دارد. پیشنهاد اول Nvidia GeForce GTX 970 است که با ۴ گیگابایت حافظه و مصرف انرژی بسیار ایده آل، نفس بازی‌ها را می‌گیرد. اما برای ارزان‌تر از آن می‌توانید به کارت گرافیک AMD Radeon R9 290 هم فکر کنید که محصولی قوی و با کارآیی مناسب است.

مادربورد پیشنهاد شده در این سیستم ASUS X99 Deluxe نام دارد که امکانات بسیار خوب، همراه با قیمتی مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد. حافظه‌های DDR4 هم تنوع خوبی در بازار پیدا کرده‌اند که برای این سیستم بهتر است از چهار ماژول چهار گیگابایتی DDR4 با فرکانس پایه ۲۱۳۳ مگاهرتز استفاده کنید.

The Megabyte

در این سیستم همه چیز از بهترین‌ها گرد‌آوری شده‌اند تا یک ابر سیستم گیم به وجود آید. بنابراین هیچ جای تخفیفی در هزینه کردن وجود ندارد چون قوی‌ترین سخت‌افزار‌ها کنارهم جمع شده‌اند تا شما تمام بازی‌ها را به‌طور انفجاری بازی کنید. استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای Intel Core i7-5960X در کنار یک خنک کننده آبی مثل Corsair H105 یا H110 چنان عملکردی را برای شما فراهم می‌کند که تصور آن سخت است. اگر قابلیت اورکلاک این ترکیب را هم به عملکرد آن اضافه کنیم، واقعا وصف نشدنی می‌شود.

برای انتخاب کارت گرافیک هم می‌توان دو عدد GeForce GTX 980 را در حالت SLI به‌کار برد یا اینکه از محصول فوق‌العاده AMD که به دوپردازنده گرافیکی مجهز است، یعنی Radeon R9 295×2، استفاده کرد. کمپانی‌های سازنده مادربورد در رده چیپ ست X99 محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. همچنین مادربورد MSI X99S XPower AC هم گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. حالا نظر شما درباره ۶۴‌گیگابایت حافظه چیست؟ استفاده از هشت ماژول هشت گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰مگاهرتز می‌تواند بسیار فوق‌العاده باشد.         

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24131 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/24 تعداد مشاهده: 1925
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1393/09/24 20:58
والا برادر نظر ما درباره 64 گیگابایت رم اینه که ما باید حتما یکی از افراد دخیل در پروژه اختلاص 12 هزار میلیاردی باشیم تا بتونیم به جمع اهالی "The Megabyte" بپیوندیم!!
باعلیlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung