کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: پیش‌بینی 30 سال پیش استیو جابز درباره «اینترنت»

به گزارش سافت‌گذر ؛ استیو جابز بدون شک یکی از نابغه‌های معاصر محسوب می‌شود و شاید جالب باشد بدانید که وی 29 سال پیش، درباره رواج یک «شبکه ملی ارتباطات» چه پیش‌بینی‌ای کرده بود.

 

سایت خبری "لانگ‌فورم" اخیراً مصاحبه سال 1985 استیو جابز با یک مجله آمریکایی را بازنشر داد. این مصاحبه 30 هزار کلمه‌ای پر از ایده‌های جالب و خاطرات شنیدنی است و نهایت حوزه فناوری آن روز را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از جالب‌ترین نکات در مصاحبه جابز زمانی است که وی درباره پتانسیل رایانه‌ها و آینده رایانه‌های شخصی صحبت می‌کند. وی معتقد است که در آینده، افراد قشر متوسط جامعه نیز هزینه قابل توجهی می‌کنند تا رایانه شخصی بخرند و بتوانند به یک "شبکه ملی" متصل شوند. این شبکه شباهت زیادی به اینترنتی دارد که امروز می‌شناسیم. بخشی از این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

س: چه چیزی در آینده تغییر خواهد کرد؟

جابز: متقاعدکننده‌ترین دلیل اکثر مردم برای خرید رایانه‌های شخصی در خانه این می‌شود که به یک شبکه ارتباطات در سطح ملی متصل شوند. ما اکنون در مراحل ابتدایی صنعتی قرار داریم که یک تحول فوق‌العاده خواهد بود، تحولی به بزرگی اختراع تلفن.

س: دقیقاً منظورتان از تحول چیست؟

جابز: خود من هم فقط می‌توانم حدس بزنم که این تحول چه ابعادی خواهد داشت. این وضعیت در صنایع دیگر هم وجود دارد. گاهی می‌شود که دقیقاً نمی‌دانید کارتان چه نتیجه‌ای خواهد داشت، اما می‌دانید که این نتیجه، بسیار بزرگ و بسیار خوب خواهد بود.

س: پس الآن از مردم نمی‌خواهید تا 3000 دلار برای خریدن رایانه‌هایی پرداخت کنند که معلوم نیست آینده‌شان چه می‌شود؟

جابز: این آینده بعدها واضح‌تر می‌شود. دشواری کاری که ما الآن انجام می‌دهیم این است که مردم از ما جزئیاتی را می‌خواهند که نمی‌توانیم برایشان توضیح بدهیم. اگر صد سال پیش از الکساندر گراهام بل می‌پرسیدند «با این تلفنی که می‌سازی، چه کارهایی می‌شود کرد؟» مسلماً نمی‌توانست پیش‌بینی کند که اختراع تلفن چگونه همه دنیا را تغییر خواهد داد. نمی‌دانست که مردم خواهند توانست با یک تماس بفهمند امشب در فلان سینما چه فیلم‌هایی روی پرده است، یا این‌که زنگ بزنند و غذای شب‌شان را سفارش بدهند، یا با یکی از آشنایان خود در آن سر دنیا تماس بگیرند و خوش و بش کنند. اما امروز همه ما خوشحالیم که «بل» در دهه 1870 پروانه انحصاری تلفن را ثبت کرد و اختراع خود را در معرض استفاده همه قرار داد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ امروزه می‌بینیم که پیش‌بینی استیو جابز کاملاً محقق شده است و بسیاری از کاربران، رایانه شخصی را تنها برای اتصال به اینترنت می‌خرند. البته اینترنت، چیزی فراتر از شبکه ملی ارتباطات است، اما همین مصاحبه باز هم نشان می‌دهد که بنیانگذار اپل تا چه اندازه جلوتر از زمان خود فکر می‌کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24157 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/09/25 تعداد مشاهده: 1319
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران ت 1393/09/26 20:37
مهم اینه که الان تو دنیا خوار و خفیفیمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی جوادی 1393/09/26 19:01
نمیدونم چی چیزی باعث میشه که همیشه طرفداران آی فین که با وزش یک باد گوشی مسخره ش تا میشه همیشه سامسونگ رو یاد میکنن...چون همیشه میدونن سامسونگ یک غوله واسه این شرکت...شرکتی که همیشه تو همه ی زمینه ها محتاج سامسونگه...چه از تولید صفحه نمایش و چه از لحاظ تولید سخت افزار
کپی برابر اصل روی توی آخرین مدل آی فین باید دید که اچ تی سی خودش تعجب کرده بود از این کپی برداری
با تشکر از سافی جون عزیز
Martin 1393/09/26 14:12
جناب آقا یا خانم ناشناس عزیز
نظر شما در مورد پیشینه علمی ما ایرانیها کاملاَ درسته ولی هر ملتی یک دوران اوج و یک دوران افولی داره.
ما الان در زمانه ای زندگی می کنیم که خواه ناخواه پیشرفتهای روزافزون علمی و ابتکارات کارآفرینی در جای دیگه ای از کره زمین داره اتفاق میفته و ما نباید بخاطر افتخارات گذشته دچار غرور بی اساس بشیم و در پیشرفت رو به روی خودمون ببندیم. اینکه ما ابن سینا و ابوریحان بیرونی داشتیم افتخار بزرگی برای ماست ولی در زمان معاصر، افرادی مثل استیو جابز و بیل گیتس و دیگران بودن که با سرمایه ای کم و فقط به خاطر داشتن نبوغ بازاریابی و کارآفرینی تونستن در عرض چند سال به یک غول تجاری یا صنعتی تبدیل بشن. این افراد الان با این نبوغشون نه تنها در عرصه اقتصاد و حتی سیاست تاثیرگذار هستن؛ بلکه با اشتغالزایی و کمک های خیریه دعای خیر عده بسیار زیادی رو هم برای خودشون به دست آوردن.
کوروش 1393/09/26 09:52
اندروید رو از سامسونگ بگیرن سامی جون فلج مغزی می شه
ناشناس 1393/09/26 06:46
بله اگه استیو جابز برا مرا ایرانیا نابغه نباشه مسلما ما ایرانیا نابغه نیستیم !!!

میدونی مارتین جان اونایی که آقایون به نام خودشون ثبت کردن اجداد منو شما قرن ها پیش کشف کردن و همشونم مکتوب و سندش توخونه هامونه !!!

مثلا داستان غول چراغ جادو رو که شنیدی دیگه ؟ که چراغ جادو لمس میشه یا همینکه میگیم تاچ میشه بعد آغا قوله از چراغ اکسترکت میشه و یهوویی ظاهر میشه !!!

بله امثال آقایون استیوجابزی که شدن بت قرن 21 مثلا یه نمونه فناوری تاچ اسکرین یا حتی زیپ کردن رو دقیقا مثل عدد پی . گرد بودن زمین و.... از ما دزیدن و حالا به خود مون با لاب و تعاب پس میدن که من دیگه حرفی ندارم !!!؟؟؟

خدایا شکرت ! خدایا ماملت ایران رو هرچه سریعتر بیدار کن !!!
بهنام 1393/09/25 22:26
اگه منظور آقای جابز رایانش ابری بوده که نمیشه گفت این پیش بینی صرفا به آقای جابز مربوط میشه.خیلی ها در مورد رایانش ابری این جور بحث ها رو تو دنیا مطرح کردن.رایانش ابری یعنی وجود تمام زندگی ما روی سرورهای ابری و اینترنت.چیزی روی هارد رایانه های ما قرار نداره.همه چیز در فضای آنلاین که پیش نیازش اینترنت با سرعت بالاست.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهران 1393/09/25 16:18
تفاوت مدیریت یک شرکتی نوآور مانند اپل و شرکت کپی کاری مثل سامسونگ در اینجا مشخص میشود
Martin 1393/09/25 12:19
نابغه ای در عرصه I.T و کارآفرینی !