کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316223 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار سونی: دست از انتشار اطلاعات هک شده ما بردارید!

کمپانی Sony Pictures جدیداً از رسانه‌های خبری درخواست کرده که انتشار اطلاعات محرمانه‌ی این شرکت که توسط هکرها لو رفته است را متوقف سازند.

sony-hacked

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ روز یکشنبه، یک نامه‌ی سه صفحه‌ای از سوی دیوید بویس، یک وکیل رده‌ بالای این شرکت برای برخی از رسانه‌ها ارسال گردید که در آن درخواست شده بود از انتشار اطلاعات دزدیده شده‌ی این شرکت برای عموم خودداری کنند. نشریات Re/code، Hollywood Reporter و نیویورک تایمز از جمله نشریاتی بودند که این نامه را دریافت کردند.

در این نامه به نشریات هشدار داده شده بود که استودیوی سونی هیچ گونه رضایتی مبنی بر مالکیت، بررسی، کپی، انتشار، اشاعه، آپلود، دانلود و هر گونه استفاده‌ی دیگر از اطلاعات دزدیده شده را ندارد و همچنین درخواست شده بود که اگر اطلاعات این شرکت را دانلود کرده اند، هر چه زودتر همه‌ی آن‌ها را نابود کنند.

همچنین در این نامه هشدار داده شده بود که اگر این سازمان‌ها به این درخواست عمل نکنند، سونی هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت هر گونه خسارت یا ضرر ناشی از اشاعه‌ی این اطلاعات را بر عهده‌ی آن سازمان بداند.

هکرها امروز اعلام کرده اند که قصد دارند به عنوان هدیه‌ی کریسمس اطلاعات بیشتری از این شرکت افشا کنند و گفته اند که افشای این اطلاعات سونی را در وضعیت بدتری قرار خواهد داد؛ همچنین هکرها اظهار امیدواری کرده‌اند که بتوانند سرانجام باعث ورشکستگی کمپانی سونی بشوند! هکرها امروز حدود ۶ گیگابایت اطلاعات مربوط به آرشیو ایمیل‌های رد و بدل شده در این کمپانی را در سایت‌های تورنت منتشر کرده اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24177 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/26 تعداد مشاهده: 1573
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر