کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گیم‌لافت آپدیت کریسمس بازی Modern Combat 5 را منتشر کرد

Modern-Combat-5-Blackout-update-1-teaser

کمتر کسی است که دوست‌دار بازی‌های پلتفرم آی‌اواس باشد، اما نام حداقل یکی از بازی‌های سری Modern Combat را نشنیده باشد. این عنوان که تا به امروز پنج سری از آن برای آی‌دیوایس‌ها منتشر شده است در رده‌ی تیراندازی اول شخص قرار می‌گیرد و همواره توانسته است با گرافیک و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ی خود کاربران را جذب کند. شرکت سازنده‌ی این سری بازی‌ها یعنی گیم‌لافت اخیراً به بهانه‌ی سررسیدن کریسمس آپدیت جدیدی منتشر کرده است که با محتوای جدیدی که برای این عنوان به ارمغان می‌آورد قصد رقم‌زدن ساعاتی خود برای کاربران خود در نخستین روزهای سال میلادی آینده را دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل پس؛ اگر تا به امروز منوی بازی را نیز همانند گیم‌پلی آن جدی می‌گرفتید شاید نسخه‌ی جدید تصورتان را کمی عوض کند. در آپدیت ۱.۱.۰ حال و هوای کریسمس را در سرتاسر منو خواهید دید. پس از گذر از این منو، متوجه دو نقشه به نام‌های Scramble و Overtime خواهید شد که گیم‌لافت در آپدیت جدید به بازی افزوده است. در حالت بازی چندنفره علاوه بر این که می‌توانید نظر خود را در مورد نقشه‌ی دور آینده بازی اعلام کنید، پس از اتمام یک دور بازی می‌توانید درخواست انجام دوباره‌ی آن را نیز بدهید.

یکی از نکات جالب آپدیت اخیر ویجت نوتیفیکشن سنتر بازی است که به شما اطلاع می‌دهد دوستانتان آنلاین هستند یا نه، رتبه‌ی شما چند است، و رویدادهایی که به طور زنده در حال انجام هستند در چه وضعیتی قرار دارند. گیم‌لافت گفته است در آپدیت اخیر تمهیدات جدی‌تری نیز برای مقابله با برخی تلقب‌ها که از سوی کاربران گزارش داده می‌شد اتخاذ کرده است. از این رو کاربران می‌توانند مطمئن باشند که در فضای عادلانه‌ای در حالت رقابت با سایرین هستند.

در صورتی که نسخه‌ی پیشین Modern Combat 5: Blackout را خریداری کرده‌اید، برای دریافت آپدیت جدید تنها کافی است به برگه‌ی Updates اپ استور رفته و جلوی نام Modern Combat 5: Blackout بر روی دکمه‌ی Update کلیک کنید. اگر این بازی را خریداری ننموده‌اید، خودتان را از یکی از بهترین عناوین موجود در رده‌ی تیراندازی اول شخص محروم کرده‌اید. اگر اعتبار کافی در اپل آی‌دی خود دارید و می‌توانید ۳.۹۹ دلار را خرج این عنوان کنید، می‌توانید با این لینک به صفحه‌ی خرید بازی در اپ استور منتقل شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24190 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/27 تعداد مشاهده: 1540
سافت گذر