کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شناسایی گوشی‌های قاچاق مصرف کنندگان

رئیس مجمع عالی واردات گفت: شناسایی گوشی‌های قانونی از طریق شماره سریال در گذشته هم انجام شد اما برای من سوال است که گوشی‌های فعلی در دست مردم چگونه قرار است شناسایی شود که آیا قاچاق بوده است یا خیر.

قاچاق

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ محمد حسین برخوردار، در ارتباط با اینکه آیا ساز و کارهای فنی غیرفعال کردن گوشی‌های قاچاق در کشور با همکاری اپراتورها وجود دارد؟، گفت: بله این کار شدنی است و در گذشته نیز صورت گرفته است. لازمه انجام چنین کاری طراحی نرم‌افزاری است که شماره سریال لیست‌های عدل‌بندی موبایل‌ها را اسکن کرده و در اختیار اپراتورها قرار دهند تا اپراتور لازم نباشد به صورت دستی اقدام به رجیستر کردن شماره سریال‌ها کند.

وی افزود: اسکن شماره سریال‌ها توسط این نرم‌افزار دیگر وقتی از اپراتور برای رجیستر کردن نخواهد گرفت و در نهایت بهترین کار برای جلوگیری از واردات قاچاق است.

او در پاسخ به این سوال که ممکن است مسافر با خودش گوشی را وارد کند، در چنین شرایطی باید چه کرد؟ گفت: اگر چنین کاری به مرحله اجرا در کشور برسد، مسافران نباید با خودشان گوشی وارد کنند زیرا این کار نه لزومی دارد و نه در دیگر کشورها مرسوم است.

رئیس مجمع عالی واردات در این باره عنوان کرد: اکنون مسافران به هر کشوری بروند، موبایلی روی پاسپورت به آنها ارائه می‌شود که در واقع رجیستر شده است و تنها باید هزینه‌ها را تا زمان استفاده بپردازند. پس جلوگیری از ورود موبایل توسط مسافران مشکلی پیش نمی‌آورد.

برخوردار همچنین درباره اینکه آیا امکان دارد سریال‌ کالا با شماره‌های الصاق شده روی عدل‌بندی متفاوت باشد؟ نیز گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد گوشی دیگر در شبکه اپراتورها رجیستر نیست و کار نمی‌کند بنابراین خریدار باید گوشی را پس دهد یا ممکن است ساز و کاری برای شناسایی مجدد صورت گیرد.

رئیس مجمع عالی واردات درباره اینکه مشترکان قدیمی و کسانیکه هم‌اکنون گوشی دارند به چه نحو باید رجیستر شوند و از کجا معلوم گوشی آنها قاچاق نیست؟، عنوان کرد: این موضوع می‌تواند یکی از معضلات باشد زیرا اگر از اول چنین کاری را انجام می‌دادند اکنون با چنین چالشی مواجه نبودند.

وی عنوان کرد: راهکار می‌تواند این باشد که چشم روی تمامی گوشی‌های قدیمی بپوشانند و معیار را بر این بگذارند که تمامی آنها قانونی بوده است؛ بنابراین با این راهکار باید اطلاعات تمامی گوشی‌های فعلی در اپراتورها ثبت شود تا بتوانند ادامه کار دهند.

او گفت: البته با این سوال، برای خود من هم سوال پیش آمد که این کار واقعا باید به چه نحوی انجام شود. لذا پیشنهاد می‌شود برای اینکه اجرای چنین طرحی با کمترین چالش مواجه شود، کار را با حضور کارشناسان پیش ببرند.

برخوردار در عین حال که اجرای دقیق چنین طرحی را تا ۹۰ درصد برای جلوگیری از قاچاق تلفن همراه به کشور موثر دانست، قاچاقچیان را هم افراد باهوش و متفکری خطاب کرد که هیچگاه نمی‌گذارند جلوی قاچاق در کشورها به صورت کامل گرفته شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24194 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/27 تعداد مشاهده: 1416
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مرادی 1393/09/29 03:25
در گذشته چنین برنامه ای وجود داشت ولی کاملا بی نتیجه بود چون تعمیر کارها راهش را پیدا کرده بودند و بسادگی گوشی ر رجیستر میکردند انجام این کار فقط موجب سود جویی عده ای فرصت طلب در بازار برای خالی کردن جیب مردم برای رجیستر کردن خواهد شد بعد کجای کار ما مثل بقیه کشورهاست که این بخواهد باشد ایندفعه میخواهید کاری کنید اگر کسی از یک گوشی خوشش آمد و خواست بیاره تو لباس زیرش مخفی کنه شما جلوی قاچاقچی را نمیتونید بگیرید مردم و میخواهید تو دردسر بندازید این راهش نیست فکر میکنید چه تعداد از مردم از این چیزها آگاهی دارند اون موقع مثل گذشته با یک سریال مجاز گوشی را رجیستر میکنند میفروشند چند روز بعد از کار می افته حرف خریدار هم به جایی نمیرسه به اندازه کافی که چه عرض کنم به طرز فجیهی در حال حاضر حضرات علائدینی در حال کلاهبرداری و غارت مردم ناآگاه هستند لطفا شما دیگه دستک دستشون ندید بزرگترین بازار گوشی قاچاق جلوی چشمتونه پاساژ علائدین و امثالهم اگر کار اساسی میخواهید بکنید از علائدین شروع کنید مردم گوشی از دست قاچاقچی نمیخرند این فروشگاههای این پاساژها هستند که با قاچاق چی سروکار دارند شما حتی این زحمت رابه خودتون نمیدهید توی تلویزیون و رسانه ها به مردم آگاهی بدین در ضمن خودتون هم معترف هستید با این کار قاچاق گوشی تمام نخواهد شد . فقط گوشی گرانتر خواهد شد و خیلی از برندها هم که ایندفعه بعضی ها خوششون نمیاد بطورمجاز دیگه اصلا وارد نخواهد شد .این راهش نیست به نظر من شما میتونید گوشی های قاچاق فعلی را رجیستر کنید چون خریداران هیچ اطلاعی از این مسئله نداشته اند و برای رجیستر شدن گوشی های قاچاق جدید که وارد میشوند مالیات لازم را بگونه ای تعین کنید که قیمت آن با گوشی های قانونی برابر شود وبا قاچاقچی و کسانی هم که برخلاف قانون گوشی رجیستر کنند برخورد شدید با مجازات بسیار سنگین برخورد شود تا ورود گوشی قاچاق مقرون به صرفه نباشد مسافری هم که با خود گوشی آورد مالیاتش را میده تا رجیستر بشه .
شاهین 1393/09/28 00:33
نه که خیلی وارد کننده های قانونی خدمات و گارانتی درستی به ملت میدن و قیمت گذاری شون هم خیلی منصفانه ست!!!
بگید بازم میخاهیم ملت رو بیشتر بدوشیم دیگه، این چندتا گوشی رو هم که ملت به قیمت خون پدرشون میگیرن هم جلوش بسته بشهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung