کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چرا باید موتو 360 بخریم، چرا نخریم؟

برخلاف ساعت هایی که قبلا دیده بودیم این یکی صفحه ای گرد دارد که با نگاه کردن به آن می توانید از اخطارها و هشدارهای گوشی مطلع شوید یا با تکان دادن دست بفهمید چه کسانی از صبح با شما تماس گرفته اند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ قابلیت بسیار مهم دیگری که در موتو 360 وجود دارد، استفاده از سرویس فرمان صوتی Google Now است. با کمک آن می توانید با ساعت هوشمند خود صحبت کنید. تنها کافی است با صدای بلند عبارت «OK Google» را بگویید تا ساعت آماده اجرای فرمان شما باشد.

می توانید از تنظیم زنگ ساعت تا ارسال پیامک را بدون دخالت دست و تنها با دستورات صوتی انجام دهید.

چرا باید موتو 360 بخریم، چرا نخریم؟

1- اندازه موتو 360 کمی بزرگتر از یک ساعت معمولی است و زیبایی و راحتی آن با بندهای فلزی و چرمی که برایش عرضه خواهند شد تکمیل می شود. تنها یک دکمه در سمت راست دستگاه وجود دارد و عملکردش هم خاموش و روشن کردن نمایشگ راست. اینجاست که Android Wear قابلیت های خودش را نشان می دهد. یک دکمه، یک میکروفن و یک نمایشگر لمسی. همین برای کنترل کردن موتو 360 کافی است.

2- موتو 360 با بند چرمی که به آن متصل است وزنی حدود 49 گرم را تشکیل می دهد که می توان گفت با باد هم بلند می شود و هیچگونه احساس سنگینی ای در دست احساس نمی شود! تکنولوژی همیشه به سوی کم وزنی و امکانات بیشتر حرکت کرده است که موتو 360 این اصل را از یاد نبرده و آن را به خوبی اجرا کرده است.

3- همه می توانند از آن استفاده کنند، فرقی نمی کند چپ دست هستید یا راست دست. تصویر به زیبایی تمام در صفحه نمایش دایره ای آن می چرخد و کنترل همه چیز بسیار ساده است.

4- موتور 360 ضد آب است. البته هنوز معلوم نیست چقدر می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. فعلا فقط می دانیم که ضد آب است.

5- در بسته توسعه نرم افزاری Android Wear دو استاندارد برای صفحه نمایش تعبیه شده: دایره ای و مربعی. خب، موتو 360 آغازگر راه صفحه گردهاست.

6- دوربینی وجود ندارد. موتورولا معتقد است داشتن دوربین طراحی ساعت را تحت تاثیر قرار می دهد؛ همانطور که دوربین گلکسی gaear2 تناسب طراحی را به هم می ریزد.

7- موتو 360 به راستی یک ساعت است و وظیفه ای را که برایش ساخته شده به درستی انجام می دهد. شاید به نظر مسخره بیاید اما خوب است بدانید بسیاری از ساعت های هوشمند فعلی همین کار را هم به درستی انجام نمی دهند. کافی است برنامه ای در حال اجرا باشد تا مجبور شوید برای اطلاع از ساعت به تکاپو بیفتید. موتو 360 اینگونه نیست. می توانید به راحتی از زمان مطلع شوید.

* نقاط ضعف


1- یک برآمدگی صفحه نمایش از بدنه فلزی ساعت مشاهده می شود که ضعف محسوسی برای یک ساعت است که با استفاده مدام ساعت می توانید برخورد انگشت با لبه های تیز ساعت را حس کنید.

2- حافظه موقت این دستگاه 512 مگابایت است که کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. اگرچه قرار نیست بازی یا نرم افزارهای زیادی روی آن نصب شود اما بهتر بود جهت عملکرد بهتر ساعت، حداقل حافظه موقت یک گیگابایتی برای آن در نظر می گرفتند.

+ قوی ترین ساعتی است که تا به حال دیده ایم. صفحه گرد آن متفاوت است، می توان کارهای زیادی را بدون دخالت دست انجام داد.

- برآمدگی صفحه نمایش موتو 360 را آسیب پذیر می کند، می توانید به جای خرید آن یک گوشی خوب دیگر بخرید.

* قیمت در ایران:
حدود یک میلیون و 190 هزار تومان
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24196 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/09/27 تعداد مشاهده: 1739
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

wasted 1393/09/29 04:18
نمیشه آدم یه ساعت معمولی با یه اسمارت فون یا تبلت داشته باشه؟ کاربردش از این بیشتره!

من ترجیح میدم 700 تومنش رو بدم یه LG G Pad 8.3 بخرم، با بقیه اش هم چیزای به درد بخور دیگه بگیرم.

آخه ساعت یک و دویست؟
آرش امیری 1393/09/28 08:44
نقاط ضعف:
قوی ترین ساعتی است که تا به حال دیده ایم. صفحه گرد آن متفاوت است، می توان کارهای زیادی را بدون دخالت دست انجام داد.
.
آین الان نقطه ضعفه که قوی ترین ساعت هست تابحال؟؟؟؟ lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung