کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موتور جستجو های ایرانی

هفته گذشته علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی خبر داد که به زودی گوگل فرهنگی به زبان فارسی راه اندازی می شود. سایتی که گویا قرار است در آن به تمامی نیازهای کاربران فارسی زبان اینترنت پاسخ داده شود.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ علی جنتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکامپ بیستم حتی ادعا کرد که این پروژه می تواند باعث اشاعه محتوای فارسی در فضای مجازی شود: «با توجه به نیاز کشور به محتوای فارسی در حوزه دیجیتال پیش بینی می کنیم در چند سال آینده گوگل فرهنگی به زبان فارسی راه اندازی شود و کاربران امکان دسترسی به تمام محتواها را داشته باشند.»

البته این در حالی است که در سال های گذشته سایت های زیادی راه اندازی شده اند تا جای گوگل را بگیرند. سایت هایی که هر یک با وعده های بزرگ افتتاح شده اند اما حالا به جایی رسیده اند که کمتر کاربری راضی می شود صفحه اصلی آن را باز کند.

موتور جستجوی جس جو: jasjoo.com

اینجا کسی مسی را نمی شناسد

رتبه در ایران: 584

رتبه در دنیا: 30220

چند سالی می شود که این موتور جستجو در فضای وب ایران به عنوان یک موتور جستجوی خوب معرفی می شود. کاربران بیشتری هم به این سایت سر می زنند و به خاطر همین بین سایت های ایرانی رتبه بهتری هم دارد اما کافی است به این سایت سر بزنید تا بفهمید این سایت جستجو چقدر کاربردی است.

موتور جستجو های ایرانی

صفحه اول سایت جستجو گرافیک بهتری نسبت به همتایان ایرانی دیگر دارد اما کافی است عبارت مسی را در موتور جستجوگر «جس جو» سرچ کنید تا متوجه شوید این سایت چقدر کاربرد دارد.

احتمالا باور نمی کنید اما سرچ کلمه مسی در این موتور جستجوگر به هیچ نتیجه خاصی منجر نمی شود. البته سایت جس جو دو پیشنهاد ویژه به شما می دهد که روی آنها کلیک کنید و به نتایج مورد نظرتان برسید: «مقایسه بازی مسی و رونالدو» و «ظروف مسی». اما روی هر یک کاز این عبارت ها هم کلیک کنید، باز هم هیچ صفحه ای روی شما باز نمی شود.

«جس جو» چند سالی می شود که به عنوان یکی از موتورهای جستجوی فارسی مانور می دهد اما حتی نامی به شهرت لیونل مسی هم به نتیجه مشخصی در آن ختم نمی شود.


موتور جستجوگر گوگلر: googler.ir

از لیونل مسی تا ظروف مسی در زنجان

رتبه در ایران: 998

رتبه در دنیا: 136161

تایپ انگلیسی نام این موتور جستجوگر طوری است که وقتی شما در حال تایپ آدرس سایت google هستید اگر دست تان اشتباهی به حرف r بخورد، صفحه اصلی سایت گوگلر باز می شود.

موتور جستجو های ایرانی

صفحه اصلی سایت اصلا گرافیک خوبی ندارد و البته تایپ کلمه مسی برای جستجو با هیچ پیشنهاد هوشمندی از سوی سایت همراه نمی شود. از 10 صفحه ابتدایی که بعد از سرچ مسی در سایت گوگلر پیش روی شما باز می شود، چهار سایت هیچ ارتباطی با لیونل مسی ندارد. در دومین پیشنهادی که باز می شود، انگشتر مسی فروخته می شود، در صفحه بعدی یک سایت فروش ظروف مسی در زنجان پیشنهاد داده می شود و البته یک آرایشگاه زنانه به نام مسی هم در بین 10 سایت اول دیده می شود.

عجیب اینکه مدیران سایت گوگلر مدعی هستند سایت های تبلیغاتی را از موتور جستجویشان حذف کرده اند. 78 درصد از افرادی که به این سایت سر زده اند، بلافاصله بعد از اینکه صفحه اول آن را دیده اند، سایت دیگری را باز کرده اند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که بیشتر کاربران به صورت اتفاقی و با تایپ اشتباه آدرس سایت گوگل پایشان به اینجا باز می شود. میانگین زمان حضور کاربران در سایت گوگلر تنها 17 ثانیه است و 98 درصد از سایت های دنیای مجازی، سریع تر از سایت گوگلر باز می شوند.


موتور جستجوگر سلام: salam.ir

سلام و بلافاصله خداحافظ

رتبه در ایران: 2085

رتبه در دنیا: 97102

پیشنهادهای هوشمندی که این موتور جستجوگر هنگام تایپ عبارت مورد نظر به شما می دهد، چندان کاربردی نیست.

برای مثال وقتی شما کلمه «مسی» را در موتور جستجوگر این سایت تاپی می کنید کلماتی که از سوی موتور جستجوگر سلام به شما پیشنهاد داده می شود، این عبارت هاست: مسیله، مسیرهای مترو، مسیله دکتر حسابی، مسیله فروشنده دوره گرد و مسیله انیشتین!

موتور جستجو های ایرانی

وقتی هم عبارت مسی را تایپ می کنید، بین ده صفحه ابتدایی، دو سایت هیچ ارتباطی با لیونل مسی ندارد. این در حالی است که در بلاگ این سایت ادعا شده: «تنظیمات پیشرفته و آسانی دارد که دام ها و تله های اینترنتی را حذف می کند. همچنین به طور همزمان و موازی در چندین موتور جستجوگر، جستجو می کند. دقت جستجوهای فارسی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و یک ابر جستجوگر Meta Search Engine است.»

اما نکته جالب اینجاست 40 درصد از بازدیدهایی که از سایت سلام شده، تنها یک بار بوده که آن هم به یکی از صفحات سایت جستجوی سلام سر زده اند در حالی که اگر کسی بخواهد از امکانات جستجوی سلام استفاده کند، حداقل یک بار باید صفحه اصلی سایت را باز کند و بعد عبارت مورد نظرش را در آن جستجو کند.

این آمار 40 درصدی نشان می دهد بخش زیادی از کاربران به این سایت سر زده اند تا با فضای آن بیشتر آشنا شوند و اصلا به دنبال استفاده از آن نبوده اند. به زبان دیگر کاربرانی که به این سایت سرمی زنند، بلافاصله با آن وداع می کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24197 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/09/27 تعداد مشاهده: 2063
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1393/09/28 17:38
اصلا قصد تبلیغ سایتی رو ندارم.
اما در خبر بالا راجب به سایت پارسی جو هیچگونه صحبتی نشده ، درحالیکه میشه از اون به عنوان یه موتور جستتجوگر فارسی زبان عالی نام برد.

http://parsijoo.ir

کافیه یه سر به این سایت بزنید و کلمه مسی رو هم برای مثال جستجو کنید تا متوجه کیفیت بالای نتایج این سایت با سایت های مشابه بشید.

این سایت به دلیل اینکه در سرور های داخل کشور میزبانی میشه مناسب کسانی هم هست که اینترانت دارند و میتونند از اون برای جستجو در اینترانت استفاده کنند.

سیدرضا بازیار 1393/09/28 08:51
به زودی موتور جستجوگر بلیان هم بهشون اضافه میشه
www.balyan.ir
AK 1393/09/28 01:08
اصولاً برنامه نوسی در ایران کار بسیار چیپیه و این که از هیچ اصول مهندسی پیروی نمی کنه. پس انتظاری بیشتر از این هم نیست.
ناشناس 1393/09/27 11:30
واقعاً باعث تاسفه و تاسف بیشتر به خاطر اینکه حتی نهادهای رسمی هم هنوز می خوان همین راه و روش رو ادامه بدن.افتضاح تر از همه گوگلره که می خواد از اسم گوگل سو استفاده کنه