کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در CES 2015 چه خواهد گذشت؟

زمان زیادی به رویداد پر از هیجان CES نمانده است و سایت‌های مهم فن‌آوری کم کم پر می‌شوند از اخبار و مقالات در این رابطه. یکی از انتظاراتش می‌گوید و یکی هم از خواسته‌هایش حرف می‌زند، اما همه این حرف‌ها تا زمانی که برنامه نمایشگاه منتشر نشود، قطعی نخواهند بود.

ces

کمپانی‌های بزرگ حسابی آماده شده‌اند و تقریبا می‌توان حذس زد که هر کدام چه چیزی در چنته دارند. با ما همراه باشید تا به بر خی از انتظاراتی که از CES امسال داریم بپردازیم.

سامسونگ

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ با اینکه احتمالش خیلی کم است، اما دوست داریم که S6 در این رویداد به نمایش درآید. حالا چرا احتمالش کم است؟ زیرا کیم هیون سوک خودش گفته که در رویداد امسال هیچ سورپرایزی ندارد، ولی خب نباید به طور کامل ناامید شد.

چیز دیگری که انتظار داریم از سامسونگ ببینیم Tizen TV است، ولی انتظار نداریم که این رونمایی چندان هم بزرگ برگزار شود.

ces

سامسونگ برای افتتاحیه و کنفرانس مطبوعاتی شرکت، دعوتنامه‌های رسمی ارسال کرده است. کنفرانس‌های مطبوعاتی هم معمولا برای صحبت از نوآوری‌های شکل دهنده آینده برگزار می‌شوند، پس مشخص است که شرکت قرار است راجع مساله‌ای چون Internet of Things صحبت کند.

مشخص است که سامسونگ برای رویداد سال آینده از آخرین فن‌آوری‌های مرتبط به تلویزیون‌های قابل انعطافش پرده‌براری خواهد کرد.

اما مشخص نیست که آیا نسل بعدی تبلت گلکسی پرو را خواهیم دید؟ آیا لپ‌تاپ‌های بیشتری از این کمپای در راهند؟ احتمالش بسیار کم است. لوازمی چون ماشین لباس‌شویی چطور؟ چیزی که بیشتر از همه انتظارش را داریم رونمایی‌های بیشتر از اسمارت‌واچ‌ها و گجت‌های سلامتی است. البته حرف‌هایی هم از Gear VR زده می‌شود.

سونی

سونی همیشه برای CES دست پر آمده است. این کمپانی آخرین محصولات ۴k UHD ،Hi-Res Audio و Digital Imaging and Mobile خود را به نمایش خواهد گذاشت.

ces

اگر بشود و بتوانیم اکسپریا Z4 را هم در این رویداد ببینیم، دیگر همه چیز تکمیل می‌شود.

ولی با توجه به اینکه سری جدید اکسپریای سونی قرار است مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ شوند، احتمال حضورشان در این نمایشگاه بسیار پایین خواهد بود. مثل سامسونگ، احتمالا تمرکز اصلی سونی هم روی پوشیدنی‌ها و گجت‌های سلامتی خواهد بود.

ال‌جی

ال‌جی ظاهرا چیزهای جالبی برای بینندگان دارد. گفته‌هایی که اخیرا از منبع Android Authority نشات گرفته‌اند، حکایت از آن دارند که این کمپانی برای CES 2015، نسل بعدی جی فلکس خود، یعنی ال‌جی جی فلکس ۲ را آماده کرده است.

با اینکه خود جی فلکس با ظاهر مدرن و جدیدش حسابی در بازار منحصر بفرد بوده است، جی فلکس ۲ قرار است نسبت به نسخه پیشین تغییرات مهمی کند. به غیر از خمیدگی در بدنه، این هوشمند قرار است مجهز به صفحه نمایش OLED رزولوشن بالا باشد. در ضمن قابلیت خود ترمیمی نسبت به نسخه قبلی بسیار بهتر خواهد شد.

ces

CES قبلی را اگر خاطرتان باشد، ال‌جی و سامسونگ در میدان جنگ تلویزیون‌ها روبه‌روی هم قرار گرفته بودند. CES امسال هم چنین خواهد شد و باید منتظر رویایی این دو غول در زمینه ساخت تلویزیون باشیم.

ال‌جی امسال در حوزه هوشمند و سالم سازی وسایل منزل، پوشیدنی‌ها و webOS نیز رونمایی‌هایی خواهد داشت.

اچ‌تی‌سی

ظاهرا اچ‌تی‌سی برای CES سال آینده بالاخره یک برنامه ریخته است. سخنگوی کمپانی اوایل ماه دسامبر بود که گفت این شرکت در مسیر ساخت یک گجت پوشیدنی قرار گرفته است، ولی این پوشیدنی اسمارت‌واچ نیست. در ضمن او گفته که این گجت با تمام چیزهایی که تا به‌حال در بازار در این حوزه دیده‌اید، متفاوت است.

ces

شارپ

جزئیات و اطلاعات از این کمپانی زیاد نیست، ولی دعوت به افتتاحیه حتما خبر از اتفاقاتی می‌دهد. مراسم این کمپانی با عنوان “تخیل الهام بخش زندگی” انجام می‌گیرد و احتمالا این کمپانی در زمینه تلویزیون چیزهایی برای ارایه دارد. البته قطعا باید منتظر سورپرایزهایی از سمت شارپ باشیم.

ces

انویدیا

درست مثل سال گذشته انویدیا یک کنفرانس مطبوعاتی روز چهارم ژانویه ترتیب داده است و مدیر عامل این کمپانی جن سون هوانگ قرار است از فن‌آوری‌های موبایل و مرتبط به خودرو پرده‌برداری کند. البته مشتاقانه منتظر پردازشگر جدید کمپانی هم هستیم.

ces

Valve  و  دیگر سازندگان استیم ماشین

دقیقا چیزی که انتظار نداشتیم از والو در CES 2015  ببینیم، همین عدم حضورش است. بر خلاف رویداد قبلی و حضور پر رنگ این سازنده، امسال ظاهرا مجبوریم با جای خالی‌اش کنار بی‌آییم. این کمپانی اعلام داشته که رونمایی‌هایش را برای رویداد GDC 2015 نگه داشته است.

ces

البته کمپانی‌های دیگری چون Alienware ،Maingear و Gigabyte در رویداد امسال حاضر خواهند بود. با اینکه چیز زیادی شنیده نشده، ولی نمی‌توان رویداد امسال را خالی از استیم ماشین‌ها دانست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24235 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/01 تعداد مشاهده: 1694
کلید واژه ها:
سافت گذر