کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان تبدیل سرویس‌های پیام رسانی به شبکه‌های اجتماعی!

فیسبوک را همه می‌شناسیم. شبکه‌ای اجتماعی که از طریق آن می‌توانیم با دوستان خود ارتباط برقرار کنیم. اگر چیزی به ذهنمان رسید با دوستان خود به اشتراک بگذاریم و در عین حال پست‌های دوستان خود را هم ببینیم و در موردشان نظر بدهیم. اگر خواستیم می‌توانیم به دوستان خود مسیج دهیم و به صورت همزمان با هم ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ می‌توانیم برای دوستان خود یک گروه ایجاد کنیم و در مورد چیزهایی که خودمان دوست داریم با هم بحث کنیم. اگر هم از همه این کارها خسته شدیم می‌توانیم با دوستان خود به صورت آنلاین در فیسبوک بازی کنیم و به دوستان خود در بازی‌ها امتیاز دهیم یا از آنها امتیاز بگیریم.

شبکه‌های اجتماعی

همه این موارد در مجموع، فیسبوک را تشکیل می‌دهند. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که همه آن را به عنوان یک شبکه اجتماعی می‌شناسیم. اما در کنار شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌هایی هم راه اندازی شده‌اند که آنها را به اسم IM یا سرویس‌های پیام رسانیمی‌شناسیم که اتفاقا روز به روز به محبوبیت‌شان افزوده می‌شود.

این سرویس‌ها با موضوع ارسال و دریافت پیام بین دوستان راه اندازی شدند، چیزی شبیه به همان مسنجر که در فیسبوک تجربه کرده‌اید. اما کم کم حوزه فعالیت خود را گسترش دادند. مثلا امکان چت گروهی را ارائه دادند که تقریبا همانند همان گروه‌های فیسبوکی هستند و به کاربران اجازه می‌دهند برای خودشان گروه بسازند و در این گروه‌ها در مورد موضوعات مورد علاقه خود به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بعد از مدتی این سرویس‌ها شروع کردند به ورود به حوزه بازی‌ها. مثلا کوکوآ تاک به لطف پلتفرم بازی‌های خود توانست به سود کلانی دست یابد، یا لاین توانست با همین استراتژی میزان دانلود و درآمد خود را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. جدیدا هم وایبر به این استراتژی روی آورده و شروع به ارائه بازی‌هایی جذاب با استفاده از شخصیت‌های مختلف استیکرهای معروفش کرده.
شبکه‌های اجتماعی

از این گذشته این سرویس‌ها تصمیم گرفتند حتی پا را از این هم فراتر بگذارند و امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهند. به عنوان مثال تانگو اخیرا با اسپاتیفای شروع به همکاری کرده تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق اسپاتیفای موزیک‌های مورد علاقه خود را در تانگو به اشتراک بگذارند. لاین هم مشغول آماده کردن سرویس استریم موزیک و ویدیوی خودش است.

همان طور که کاملا واضح است، سرویس‌های پیام رسانی با زیرکی در حال تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی کامل هستند. درست است که اساس کار پیام رسانی و ارسال و دریافت پیام بوده ولی حالا تقریبا اکثر امکانات و ویژگی‌های موجود در فیسبوک یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، در وایبر و لاین و سرویس‌های مشابه این‌ها یافت می‌شود.

علاوه بر این محبوبیت روز افزون این سرویس‌ها چندان هم روی شبکه‌های اجتماعی بی تاثیر نبوده. تقریبا همه ما می‌دانیم که چرا فیسبوک، واتس اپ را خرید؛ چون از افزایش تعداد کاربرانش می‌ترسید و واتس اپ را یک رقیب بزرگ برای خود می‌دانست که به سرعت برق در حال افزایش محبوبیت خود بود. پس تصمیم گرفت آن را بخرد. استیکرهای رنگارنگ وایبر هم کم کم باعث شد شبکه‌های اجتماعی به استیکرها اهمیت بیشتری بدهند. فیسبوک امکان ارسال استیکر در کامنت‌ها را فعال کرد و کلی استیکر هم به مسنجر خود اضافه کرد، گوگل هم همین چند روز پیش استیکرهای مخصوص به خودش را به Hangouts اضافه کرد.

شبکه‌های اجتماعی
تمام این نکات را اگر مثل تکه‌های پازل کنار هم بگذاریم، خواهیم دید که چندان بعید نیست اگر در آینده‌ای بسیار نزدیک سرویس‌های پیام رسانی تبدیل به شبکه‌های اجتماعی شوند. شبکه‌هایی که ابتدا فقط مثل مسنجر فیسبوک یا یاهو مسنجر بودند و به آرامی گسترش یافتند. خیلی دور از ذهن نیست اگر فکر کنیم چند سال دیگر وایبر یا لاین رقیبی جدی برای فیسبوک یا توییتر خواهند شد. هر چند همین حالا هم رقابت بین آنها شکل گرفته است. فیسبوک واتس اپ را خرید ولی مسلما نمی‌تواند برای جلوگیری از شکست خوردنش از وایبر و بقیه سرویس‌های مشابه، همه آنها را خریداری کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24238 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/01 تعداد مشاهده: 1640
سافت گذر