کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین وب سایت ها برای کار کردن (بخش اول)

در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته زندگی موبایل ها زیر و رو شده است. از آن گوشی های بزرگی که فقط توان برقراری تماس و پیغام رسانی داشتند دیگر خبری نیست. حالا اسمارت‌فون‌هایی وارد بازار شده اند که اپلیکیشن های بی‌شمار برای آنها وجود دارد. کاربر می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود، هر برنامه و نرم افزاری می خواهد را دانلود و استفاده کند. همین رونق اپلیکیشن ها به شکل‌گیری کمپانی ها و موسسات متعددی منجر شده است. شرکت هایی که در زمینه ساخت اپلیکیشن و نرم افزار فعالیت دارند. یا شرکت هایی که روی رسانه سرمایه گذاری های کلان کرده اند. 

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ موسسه های بسیاری در سراسر دنیا هستند که کار و درآمد آنها از طریق اینترنت است. یعنی وب‌سایت‌هایی هستند که هر کدام ماموریت و چشم انداز ویژه خود را دارند. به طور مثال، می توان به گوگل اشاره کرد. این شرکت در بازار فناوری بسیار موفق است و همه آن را با لقب «غول اینترنتی» می شناسیم.

۱۴٫ eBay

 وب سایت

eBay یک فروشگاه اینترنتی است که میلیاردها کاربر  در سراسر دنیا دارد. در این فروشگاه همه چیز می توانید پیدا کنید. کاربر به هر کالا با هر قیمتی نیاز داشته باشد، در eBay می تواند پیدا کند. eBay وسایل دست دوم نیز دارد. در آماری که Glassdoor منتشر شده است، ۳٫۷ درصد از کارمندان این کمپانی از کار کردن در آن کاملا راضی هستند. آنها می توانند به خوبی میان کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنند. قابل تغییر بودن ساعات کاری یا امکان کار کردن از راه دور یا از خانه از جمله مواردی هستند که کارمندان را راضی نگه می دارد.

۱۳٫ Zappos.com

 وب سایت

نام Zappos را می توان در میان یکصد کمپانی برتر برای کار کردن در فهرست فورچون پیدا کرد. ۶ سال متوالی است که این شرکت به عنوان محل مناسب برای کار معرفی می شود. این کمپانی فرصت های شغلی متعددی دارد و از جمله می توان به کدنویسی، مدیریت دیتا و پشتیبانی اشاره کرد. این کمپانی امکانات بسیاری به کارمندان خود می دهد از جمله باید به کلاس های آموزشی و داشتن استاد اشاره کرد.

۱۲٫ NetApp

 وب سایت

در آماری که Glassdoor از کارمندان NetApp گرفته است ۷/۳ درصد از کارمندان از کار دراین شرکت کاملا راضی بوده اند. در سال ۲۰۱۰ میلادی، مجله فورچون، NetApp را به عنوان هفتمین شرکت برتر برای کار معرفی کرده است. رضایت کارمندان در این شرکت بسیار زیاد است. این کمپانی ۱۲ سال است که در فهرست برترین کمپانی ها قرار دارد. نت‌اپ ۵ هزار کارمند دارد. کارمندان این کمپانی با نمایش خلاقیت می توانند خیلی راحت حقوق دریافتی خود را افزایش دهند.

۱۱٫ Intuit

 وب سایت

کار کردن در کمپانی Intuit آرزوی بسیاری از برنامه نویس ها و توسعه دهنده ها است. در این شرکت کارمندان این جرا ت را دارند تا ۴ ساعت در هفته به تنهایی روی ایده های فردی خود کار کنند. سپس همه دور هم جمع می شوند و ایده هایشان را مطرح می کنند تا با همفکری و همکاری هم یک ایده بزرگ و پروژه عالی را اجرا کنند. طبق آمار Glassdoor میزان رضایت کارمندان از این شرکت ۳٫۹ از ۵ است.

۱۰٫ Ultimate Software

 وب سایت

این شرکت، تولیدکننده خدمات توسعه و خدمات مبتنی بر سیستم ابری است . سرمایه این کمپانی چیزی حدود نیم میلیارد دلار است و کارمندان نیز از درآمد، شرایط کاری و محیط کاری خود بسیار راضی و خرسند هستند. طبق آمار گلاسدور، میران رضایت کارمندان ۴٫۶ از ۵ است.

 ۹٫ Elite SEM
 وب سایت

Elite SEM یک موتور جست‌وجوی بازاریابی در نیویورک است. این کمپانی هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته فعال است و بیشتر کارمندان از شرایط کار و درآمد خود در این کمپانی رضایت کامل را دارند.

۸٫  The Chive
 وب سایت

این کمپانی در آستین تگزاس قرار دارد و یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین وب سایت ها است. The Chive در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شد اما خیلی زود توانست نام خود را به عنوان یکی از شرکت های عالی برای کار کردن بر سر زبان ها بیندازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24262 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/03 تعداد مشاهده: 2061
سافت گذر
نظرات بینندگان

bagherpour 1393/10/04 19:48
سلام
منم با آقای رحمانی موافقم.
محمد مومنی 1393/10/04 04:31
خب تو ایران اصلا همچین تحقیقاتی انجام نشده که بخاد مطرح بشه نتایجش !
زکریا رحمانی 1393/10/03 10:20
جالب بود
اگه ایرانی هاشو هم بعنوان تبلیغات سایتتون معرفی کنین خیلی خوب میشه
تعداد ادمها وقتی بیشتر میشه نظرات و ایده ها هم بیشتر میشه
همه یده ها تو جایگاه خودشون مطرح هستند
به نظر خودم کوچکترین ایده ها یا پیش پا افتاده ترین هاش بهترن