کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش بینی وضعیت موبایل در بازار فناوری

IDCگزارش جدیدی مبنی بر سهم موبایل و تلفن های همراه هوشمند در بازار فناوری منتشر کرده که تا سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۲۵ درصد از بودجه شرکت های فناوری به اپلیکیشن های موبایل اختصاص می یابد.

موبایل

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شرکت های مختلف فناوری به سمت تولید و عرضه تلفن های همراه هوشمند روی آورده اند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند اما این موضوع در حالی است که پیش بینی می شود سهم ۲۵ درصدی از بودجه شرکت های فناوری به توسعه و گسترش اپلیکیشن های موبایل اختصاص یابد. سال آینده میلادی یعنی ۲۰۱۵ تنها می تواند پله ای برای آماده شدن و اختصاص چنین بودجه ای به این طرح باشد.

بنا به گزارش منتشر شده IDC، در سال های اخیر استقبال و پیشرفت در حوزه اپلیکیشن های موبایل قابل توجه بوده و به همین دلیل می تواند تا سال ۲۰۱۷ میلادی، یک چهارم از بودجه فناوری ها را به توسعه برنامه های کاربردی موبایل اختصاص داد.

کارشناسان حوزه آی تی معتقدند که برنامه های کاربردی موبایل یا همان اپلیکیشن ها نیاز به نگاه متمایز و همچنین اختصاص بودجه مناسب دارند.

از سوی دیگر فناوری های تلفن های همراه نیز بایستی ارتقاء پیدا کنند تا بتوانند با اپلیکیشن ها سازگار بوده و نیاز مخاطبان پاسخگو باشند. برای مثال، برخی از سیستم عامل های تلفن های همراه با برنامه های کاربردی سازگار نیستند به همین دلیل رقابت بین کمپانی هایی که در عرصه فناوری فعالیت دارند اوج خواهد گرفت تا بتوانند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کنند.

در شش ماه گذشته، استقبال مخاطبان از اپلیکشن های مختلف تلفن همراه با ۴۰ درصد رشد مواجه شده و به همین دلیل بسیاری از غول های فناوری برنامه های سال آینده خود را معطوف به تولید و گسترش چنین برنامه هایی خواهند کرد تا نه تنها از رقبای خود بازنمانده بلکه بتوانند مخاطبان بیشتری را نیز جلب کنند.

پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۶ میلادی، ارتقاء سیستم های تلفن همراه و استفاده از چنین اپلیکیشن هایی به چهار برابر میزان فعلی افزایش پیدا کرده و تا سال ۲۰۱۷ میلادی نیز بیش از یک چهارم بودجه شرکت های فناوری به این مهم اختصاص یابد. از سوی دیگر، گوگل و اپل را می توان به عنوان دو کمپانی قدرتمندی دانست که سهم اصلی را در دنیای گجت های موبایل ایفا می کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24282 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/04 تعداد مشاهده: 1209
سافت گذر