کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه: تبلت ۱۳ اینچی سونی سال آینده از راه می‌رسد

بر اساس اطلاعاتی که امروز به بیرون درز کرده، می‌توانیم از صحت شایعاتی قبلی مبنی بر قصد سونی از به بازار فرستادن بزرگ‌ترین تبلت این شرکت که به احتمال زیاد ۱۳ اینچی خواهد بود، اطمینان کسب کنیم.


Xperia-Tablet-Z2

تا پیش از این خبرهایی در رابطه با نیت سونی از عرضه یک تبلت ۱۳ اینچی برای رقابت با بزرگ جسته‌های سامسونگ و مایکروسافت شنیده می‌شد، اما امروز برخی منابع نزدیک به این شرکت ژاپنی تائید کرده‌اند که دستگاه مذکور احتمالاً در ماه‌های اولیه سال ۲۰۱۵ و شاید همزمان با رونمایی از سری چهارم زد معرفی گردد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ از آنجا که شرکت پگاترون مهارت خاصی در سر هم کردن تبلت های بزرگ جسته دارد و این مهارت را در همکاری با اپل و مایکروسافت در مونتاژ سری‌های آی‌پد و سرفیس اثبات کرده، انتظار می‌رود سونی نیز پگاترون را به‌عنوان شریک سخت‌افزاری خود در تولید تبلت ۱۳ اینچی قرار دهد.

اما تا به این لحظه میدانیم که بزرگ‌ترین تبلت سونی دارای نمایشگر ۱۲.۹ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و چگالی تصویر ۳۵۰ پیکسل بر اینچ خواهد بود. مدل پردازنده این دستگاه هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده است، اما از آنجایی پردازنده‌های میان‌رده برای صفحه‌نمایشی با این وضوح مناسب نیستند این احتمال می‌رود که اسنپ‌دراگون ۸۱۰ قلب آن را به تپش درآورد. همچنین طبق شایعه قبلی این تبلت ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

در این تبلت، سونی ظاهراً قرار است از یک سنسور Exmor RS 1/2.3” با وضوح ۸ مگا پیکسل و توانایی فیلم‌برداری ۴K استفاده کند. طبق شایعات این محصول تنها ۸.۶ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که با توجه به ابعاد آن ضخامت قابل قبولی محسوب می‌گردد. انتظار می‌رود سونی برای بزرگ‌ترین تبلت خود قیمت تأمل‌برانگیز  ۱۰۰۰ دلار را در نظر داشته باشد که با توجه به نیت اپل در به بازار فرستادن یک مدل ۱۲ اینچی از آی‌پد که هم‌اکنون با نام iPad Pro شناخته می‌شود کار ناشیانه‌ای است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24297 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/06 تعداد مشاهده: 1730
سافت گذر