کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای تعمیر لپ‌تاپ به کجا باید مراجعه کرد؟

متاسفانه قبلا روی لپ‌تاپ شما کار شده و چون این کار به‌درستی انجام نشده، این امکان وجود دارد که با تعمیرات توسط ما هم مشکل برطرف نشود. اگر این مورد برایتان قابل قبول است، بخش فنی ما بدون اینکه ضمانتی بابت درست شدنش بدهد، کار را تحویل می‌گیرد.

لپ‌تاپ

این پاسخ مسوول دستگاه شرکت به یکی از مشتری‌ها بود که بسیار هم از مشکل به وجود آمده ناراحت شده بود و به دستگاهش نیاز زیادی داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ من دستگاه را به یکی از شرکت‌های همین پاساژ داده بودم. از کجا باید می‌دانستم این شرکت درست کار نمی‌کند؟

این سوال بسیاری از افرادی است که به هر دلیل به تعمیرگاه و مرکز خدماتی مراجعه می‌کنند، اما روش‌های اعتماد کردن و تشخیص صلاحیت آن مجموعه را نمی‌دانند. بیشتر نارضایتی‌های به‌وجود آمده برای مشتریان نیز ناشی از همینبی‌اطلاعی از نحوه ارزیابی مراکز خدماتی است؛ نکته‌ای که در بسیاری از صنوف وجود دارد و خطاهای افراد غیرمتخصص خسارت‌های عموما غیرقابل برگشتی را وارد می‌کند.

برای مثال، در مورد پیش‌آمده اشکال از نحوه تعویض چیپ گرافیک بود که در مورد این مشکل اگر PCB دستگاه بیش از حد حرارت ببیند یا قطعه نصب‌شده از دمای اصلی تعریف‌شده بیشتر گرم شود، کاربر هزینه تعویض قطعه را پرداخت کرده، اما در نهایت هنوز یک دستگاه قابل اعتماد ندارد و در زمانی بسیار کوتاه دستگاه دوباره خراب شده و این بار دیگر به احتمال بسیار زیاد قابل تعمیر نخواهد بود.

برای آگاهی کاربران از نحوه سرویس‌دهی مجموعه‌ها، اتحادیه فناوران رایانه تهران به تفکیک جواز کسب فعالان این صنف اقدام کرده است که به اختصار در این مقاله توضیح داده می‌شود.

سطح اول جواز: فروشندگی و ارایه خدمات اولیه ماشین‌های اداری، رایانه و لوازم مربوطه

این نوع جواز که به اشتباه جواز تعمیر و فروش در بین عوام شناخته می‌شود، به سرویس‌دهنده فقط اجازه فروش کالا و نصب برنامه‌های اولیه و راه‌اندازی دستگاه را می‌دهد؛ به این معنی که ایشان اجازه باز کردن دستگاه شما و تعمیرات اساسی را ندارد و فقط می‌تواند برای ارتقا رم، هاردیا ODD و نصب نرم‌افزارهای کاربری اقدام کند و اجازه تعمیر دستگاهی که خاموش است، شارژ نمی‌کند؛ یا مشکلاتی از این دست، در این سطح نبوده و مجاز نیست.

سطح دوم جواز: فروش و تعمیرات رایانه، ماشین‌های اداری و قطعات مربوطه

دارندگان این نوع جواز‌ها پس از گذراندن امتحان‌های اتحادیه و سازمان‌های فنی حرفه‌ای و بازرسی کارگاهشان برای نحوه سرویس‌دهی و داشتن تجهیزات و لوازم لازم برای انجام کار تعمیرات، اجازه سرویس‌دهی به شما را پیدا می‌کنند. معمولا این گروه سرویس‌دهندگان خطای بسیار کمتری از گروه اول داشته و پاسخگویی بهتری به نیازهای مشتریان دارند.

سطح سوم جواز: تولید، فروش و تعمیرات ماشین‌های اداری‌، رایانه‌، قطعات و لوازم مربوطه

دارندگان این نوع از جواز، علاوه بر گذراندن دوره‌ها و امتحان‌های سطح دوم، خود کالایی را تولید کرده و عرضه می‌کنند. هرچند تعداد دارندگان این جواز بسیار اندک بوده و معمولا در حیطه خدمات وارد نمی‌شوند، اما در سطح دارندگان جواز تعمیرات اطلاعات داشته و اجازه فعالیت دارند. البته هفت نوع جواز دیگر هم وجود دارد که مورد بحث ما نبوده و لزومی به ذکر آنها نیست. در هنگام مراجعه به شرکت‌ها یا فروشگاه‌های عرضه‌کننده خدمات، توجه به نوع جواز، می‌تواند به کسب بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان برای شما منجر شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24298 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/06 تعداد مشاهده: 2094
اخبار مرتبط
سافت گذر