کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه صفحه ای از وب را به صورت PDF یا MHT فایل ذخیره کنیم؟

از ما خواسته شده تا روش ذخیره کردن صفحات وب بدون تغییر در فرمت و تصویر ها را توضیح دهیم.برسام در این مقاله دو روش برای دخیره کردن صفحات وب را برای شما معرفی می کند.با ما همراه باشید:

وب

 
به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ دو روش برای دخیره کردن صفحات وب وجود دارد. در حقیقت این دو روش طرح جدیدی از صفحات را ایجاد نمیکنند اما خیلی شبیه به طرح اولیه صفحات هستند. اولین روش به شما کمک میکند که یک pdf فایل خوب و استاندارد بسازید. روش دوم ساختن mht فایل یا mhtml فایل است. با این روش گزینه های کمتری برای خواندن mht فایل ها خواهید داشت اما آنها بیشتر شبیه به صفحه ی اصلی وب هستند.

این دو روش هر دو برای ذخیره سازی صفحات وب از مرورگر هایی مانند کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر قابل اجرا هستند.

وب

 pdf فایل:

برای ساختن یک pdf فایل، خیلی راحت صفحه ی مورد نظر را به صورت pdf پرینت می کنید.

با مرورگر کروم خیلی راحت میتوانید اینکار را انجام دهید. ابتدا بگذارید تا صفحه ی مورد نظر کاملاً  لود شود. سپس Ctrl-P را فشار دهید تا صفحه ی پرینت مرورگر ظاهر شود. روی Change در پایین صفحه کلیک کنید تا لیستی از پرینتر های موجود را ببینید. اما علاوه بر پرینتر ها، گزینه ای به نام save as a PDF را خواهید دید.

اگر از مرورگر هایی مانند اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید، باید مانند قبل Ctrl-P را فشار دهید تا صفحه ی پرینت مرورگر را ببینید. اما بجای save as a PDF، گزینه ی Print to file را خواهید دید که صفحه را بصورت pdf ذخیره نخواد کرد. بنابراین شما به برنامه ی print-to-PDF احتیاج خواهید داشت که رابطی بین ویندوز و print drive است. برنامه های زیادی همانند این وجود دارد و شما احتمالاً  یکی از آنها  نصب کرده اید.

اگر گزینه ی PDF را بین print drivers ها ندارید، برنامه ی BullZip PDF Print را دانلود و نصب کنید.

MIME HTML فایل:

 فرمت MIMI HTML یا همان MHTML، صفحات را بایگانی کرده و نوشته ها، کد ها و تصاویر را در یک فایل ذخیره می کند( بجز ویدیو ها). این فایل خود بیشتر شبیه به صفحه ی اصلی وب است.

یکی از مرورگر هایی که فایل های MHTML را پشتیبانی می کند اینترنت اکسپلورر است. برای ذخیره کردن صفحه ی دلخواه، ابتدا Ctrl-S را فشار دهید تا صفحه ی save as ظاهر شود. روی قسمت save as type کلیک کنید تا منو ی مورد نظر را ببینید. سپس بر روی (Web Archive, single file (*. mht کلیک کنید. متاسقانه مرورگر های کروم و فایرفاکس فایل های MHTML را بصورت خود به خود پشتیبانی نمیکنند. اما راه هایی برای حل این مشکل هستند.

وب

اگر از فایرفاکس استفاده میکنید، لازم است که Mozilla Archive Format را همراه با MHT و faithful save را نصب کنید.

برای کاربران کروم کمی این مسئله پیچیده تر است. ابتدا باید به قسمت محل آدرس مرورگر( جایی که URL ها را تایپ میکنید) بروید. سپس chrome://flags/ را تایپ کنید و کلید enter را فشار دهید. بعد به دنبال گزینه ی save as MHTML بگردید و فعالش کنید. سپس کروم را بسته و دوباره باز کنید. به محض اینکه این تغییرات را ایجاد کردید، در صفحه ی save as و در منوی save as type گزینه هایی به نام MHT و یا MHTML را خواهید یافت.

chrome-save-to-mht

شما میتوانید فایل های MHTML را در اینترنت اکسپلورر و دیگر مرورگر ها بعد از ایجاد تغییرات گفته شده بخوانید. همچنین میتوانید اپلیکیشن reader را برای آندروید و ios دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24450 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/14 تعداد مشاهده: 5369
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمیدرضا 1394/05/03 18:20
بسم الله الرحمن الرحیم
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

سلام ممنون از دوست گرامی lilhk هم خیلی ممنون
انشاءالله سربلند باشید
lilhk 1393/10/14 12:19
برای تبدیل صفحات وب به PDF با تمام جزئیات :
ابتدا نرم افزار FastStone Capture را نصب کنید
سپس نسخه پرتابل نرم افزار XnView را نصب کنید
نرم افزار FastStone Capture بصورت اسکرول از تمام صفحه وب عکس میگیرد . عکس گرفته شده را در ریشه یک درایو ذخیره کنید .
سپس با نرم افزار XnView عکس ذخیره شده را به PDF تبدیل کنید .
تمام برنامه های دیگر برای تبدیل صفحات وب به PDF اینچنین تمیز و بدون هیچ تغییری در صفحه وب ، عمل نمیکنند و همه ناقص هستند .