کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برخی دستگاه‌های لومیا به ویندوز 10 بروزرسانی نخواهند شد

کاربران قدیمی ویندوز فون احتمالا تصمیم ناخوشایند مایکروسافت مبنی بر بروزرسانی نشدن دستگاه‌های قبلی به ویندوز فون 8 را به یاد دارند. حال آیا مایکروسافت تصمیم دارد در خصوص ویندوز 10 نیز شیوه‌ی مشابه را در پیش بگیرد؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ به نظر می‌رسد قرار نیست تمام دستگاه‌های نسل فعلی ویندوز فون، چشم‌شان به جمال ویندوز 10 روشن شود. برخلاف ادعای قبلی منابع رسمی مایکروسافت، برخی دستگاه‌های لومیا که به ویندوز فون 8 یا 8.1 مجهز شده‌اند به ویندوز 10 بروزرسانی نخواهند شد.

در ماه نوامبر، در حساب توییتر مایکروسافت سوالی در خصوص بروزرسانی دستگاه‌ها به نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز فون مطرح شد و مایکروسافت نیز در پاسخ اعلام کرد که «تمام دستگاه‌های مجهز به ویندوز فون 8، بروزرسانی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.» این پاسخ در توییت رسمی دیگری به این شکل تکمیل شد که «ما تصمیم داریم در آینده، تمام دستگاه‌های ویندوز فون 8 را به ویندوز 10 بروزرسانی کنیم».

این در حالی است که روز گذشته در وبلاگ Lumia Conversations، مایکروسافت به موضع قبلی خود پشت کرده و گفته‌ی خود را به این شکل تصحیح کرده است که اغلب گوشی‌ها (لومیا و سایر دستگاه‌ها) به ویندوز 10 بروزرسانی خواهند شد و نه تمام آن‌ها. کریس وبر، معاون فروش بخش محصولات موبایل مایکروسافت می‌گوید:

همانند هر بروزرسانی ارائه شده برای یک پلتفرم، همه‌ی گوشی‌ها به ویندوز 10 ارتقا نخواهند یافت یا از تمام قابلیت‌های ارائه شده در آن پشتیبانی نخواهند کرد و برخی ویژگی‌ها و تجربه‌های کاربری مشخص، نیاز به سخت‌افزارهای پیشرفته‌تر آینده خواهند داشت. هدف ما این است که اکثریت گوشی‌های لومیا که به ویندوز فون 8 یا 8.1 مجهز هستند به اکوسیستم ویندوز بپیوندند.

اگر به تازگی اقدام به خرید پرچمداران ویندوز فون کرده‌اید یا یکی از پایین‌رده‌های جدید نظیر لومیا 535 به بالا را در اختیار دارید، به احتمال فراوان برای بروزرسانی با مشکلی روبرو نخواهید بود. اما آن دسته از کاربران که به خرید دستگاه‌هایی از چرخه‌ی حیات ویندوز فون 8 اقدام کرده‌اند، بخصوص مدل‌هایی که از کمتر از 1 گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار است، از هم‌اکنون نگران اطلاعات بیشتر در خصوص بروزرسانی محصولات به ویندوز 10 خواهند بود.

انتظار می‌رود دستگاه‌های موبایل در ماه فوریه به پیش‌نمایش فنی ویندوز 10 اضافه شوند؛ بنابراین احتمالا در آن زمان اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه‌هایی که به ویندوز 10 ارتقا می‌یابند بدست خواهیم آورد. همچنین مشخص خواهد شد کدام دستگاه‌ها، با رویکرد سیستم‌عامل یکپارچه‌ی مایکروسافت در تضاد خواهند بود و از نسل جدید سیستم‌عامل این شرکت بی‌نصیب خواهند ماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24813 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/05 تعداد مشاهده: 1289
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

™Ashkan 1393/11/05 10:47
این نظریه رد هستش چون تو کنفرانس 1 بهمن این موضوع مطرح شد و خبرشم پیچید!همگی ویندوز10 رو تو گوشی تجربه میکنن ولی بعضیا با امکانات کمتر