کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توسعه‌دهندگان باید اپ‌های خود را برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه کنند!

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، بیشتر سراغ سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌روند و این وسط سر پلت‌فرم‌هایی چون ویندوزفون و بلک‌بری بی‌کلاه می‌ماند. هر چند این نکته را نیز باید در نظر داشت که عمده گوشی‌های هوشمند موجود در دست کاربران از نوع اندروید یا iOS هستند. با این حساب، آیا می‌توان توسعه‌دهندگان را مجبور کرد تا برای بلک‌بری و ویندوز اپلیکیشن ایجاد کنند؟ ما می‌گوییم نه! اما نظر “جان چن” مدیرعامل بلک‌بری دقیقا برعکس است.


baby-Cry

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ جان چن، در نامه‌ اخیر خود به چند عضو کنگره آمریکا، عنوان کرده است که نیاز به ایجاد اپلیکیشن‌هایی است که صرف نظر از نوع سیستم عامل، قابل اجرا بر روی تمامی پلت‌فرم‌ها باشند. او اپلیکیشن‌هایی چون iMessage و نت‌فلیکس را مثال زد. چن افزود در حالی که امکان اجرای اپ BBM بلک‌بری بر روی گجت‌های iOS قابل اجراست، اما iMessage تنها بر روی گجت‌های اپل کار می‌کند و اپلیکیشن‌های نت‌فلیکس نیز فقط بر روی اندورید و iOS عمل می‌کند و قابل اجرا برای بلک‌بری نیست.
چن در نامه خود نوشته است:

“بسیاری از سازندگان اپلیکیشن‌ها تمام خدمات خود را تنها به کاربران آیفون و اندروید ارائه می‌دهند. تداوم این روند منجر به ایجاد یک فضای دو قطبی در اکوسیستم وایرلس شده است که سبب شده است کاربران آیفون و اندروید بیشترین سهم را از اپلیکیشن‌های موجود داشته باشند. این فضا دقیقا شکل آشکاری از تبعیض است که مدافعان بی‌طرف فقط در حد لفظی، به آن انتقاد کرده‌اند. بنابراین چنانچه هدف ما دسترسی به یک اینترنت آزاد، باز و بی‌طرف است باید به دنبال بستری به منظور تولید محتوا برای تمام پلت‌فرم‌ها باشیم. تمام کاربران این حق را دارند که به اپلیکیشن‌های‌ انتخابی خود به شکل قانونی دسترسی داشته باشند و تولیدکنندگان محتوا و اپلیکیشن نیز باید به این فضای تبعیض‌آمیز در دنیای موبایل، خاتمه دهند.”

در واقع می‌توان گفت نامه آقای مدیر عامل، نوعی درخواست برای الزام توسعه‌دهندگان در ساخت اپلیکیشن برای تمامی پلت‌فرم‌هاست!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24821 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/05 تعداد مشاهده: 1384
سافت گذر