کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش ۱۸ درصدی فروش آیپد در سه ماهه‌ی آخر ۲۰۱۴

همانطور که بسیاری از تحلیلگران صنعتی پیش‌بینی کرده بودند، در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۴ میلادی فروش آیپد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرد. اما تیم کوک، مدیر عامل اپل، خوش‌بین است و آینده‌ای با پتانسیل بالا را برای نسل بعدی آیپد‌ها تصور می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سه ماهه‌ای چهارم سال ۲۰۱۴ اپل ۲۱.۴ میلیون دستگاه آیپد فروخت که این رقم نشان از کاهش ۱۸ درصدی فروش این محصول دارد. کمپانی اپل در طول سه ماهه مشابه سال پیش موفق به فروش ۲۶ میلیون دستگاه آیپد شده بود. این افت فروش شیب منفی ۲۲ درصدی در درآمد سال به سال اپل به وجود آورده و در سال مالی گذشته تنها ۹ میلیارد دلار را نصیب این کمپانی آمریکایی کرده است. آیپد با فروش بیشتر خود در سه ماهه مشابه سال قبل ۱۱.۵ میلیارد دلار درآمد برای اپل در پی داشت.

با این‌حال، کوک تسلیم این موضوع نشده و آینده‌ای روشن را برای خط تولید تبلت‌های اپل در ذهن متصور است. البته باید در نظر داشت که سمت تیم کوک اقتضا می‌کند که آینده‌ای روشن و مشخص را از آیپد در ذهن داشته باشد و به این زودی‌ها ناامید نشود. وی در طول کنفرانس گزارش مالی جدید کمپانی اپل گفت: «من برنامه‌ خاصی را طرح ریزی نکردم، صریح می‌گویم من برای محصولی بسیار متفاوت در سه ماهه آینده یا سه ماهه بعد آن طرح و نقشه‌ای ندارم. بلکه به بلند مدت فکر می‌کنم.» تیم کوک همچنین به صورت محتاطانه به سرمایه گذاران هشدار داد که به صورت سال به سال یا در کوتاه مدت ممکن است «بهبود معجزه آسایی» را مشاهده نکنند.

گفته‌های تیم کوک، خیلی واضح مشخص می‌کند که اپل حداقل تا شش ماه آینده برای به وجود آوردن یک تغییر بزرگ در خط تولید آیپد آمادگی ندارد. شایعات پیش از این از تولید «آیپد پرو» با نمایشگر ۱۲ اینچی حکایت داشتند، اما شواهد و مدارکی در تایید این تبلت هنوز وجود ندارد. در ماه ژانویه تصویری از این تبلت منتشر شد که نشان می‌داد این تبلت جدید در حالت افقی از بلندگوی استریو پشتیبانی می‌کند.

در طول کنفرانس، تیم کوک همچنین گفت که بیشتر آیپد‌های این شرکت به افرادی فروخته شده که برای اولین‌بار آیپد خریداری کرده‌اند. برای مثال، ۵۰ درصد از خریداران آیپد در ایالات متحده، ژاپن و انگلیس آیپد را برای اولین بار تهیه می‌کردند. در بازار چین حدود ۷۰ درصد افراد اولین آیپد خود را در طول سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ خریداری کرده‌اند. با توجه به این اعداد و ارقام اپل معتقد است هنوز بازار اشباع نشده و خریدارن بالقوه‌ و تازه‌ای برای تبلت این کمپانی حضور دارند. 

علاوه بر رشدی که اپل برای آیپد تصور می‌کند، آمارها نشان داده که نرخ استفاده از این دستگاه توسط کاربران تا شش برابر بیشتر از تبلت دیگر کمپانی‌ها است. آیپد همچنین توانسته در بیشتر بازار‌ها ۷۱ تا ۸۰ درصد سهم مرورگری وب تبلت‌ها را به خود اختصاص دهد. اما به صورت کلی، اپل برنامه‌ای برای تولید سخت افزار، نوآوری و برنامه‌ای در آیپد ندارد و تنها به آینده پلتفرم خود برای فروش بیشتر دلخوش کرده است.

در پایان تیم کوک اعلام کرد:

«تا ۹۰ روز آینده برای افزایش فروش آیپد پیش بینی نمی‌کنم اما در دراز مدت، معتقدم آیپد سهم بیشتری را به دست خواهد آورد، این محصول عالی در کنار دیگر محصولات خلاقانه‌ای که داریم،  آینده‌ای روشن خواهد داشت.»


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24895 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/09 تعداد مشاهده: 1426
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر