کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد!

یک صفحه‌کلید بیش از هر چیز ابزاری برای تبدیل چکیده ذهن و افکار ما به ادبیات کتبی است، به زبان ساده‌تر تبدیل گفتار به متن؛ اما این تمام آن چیزی نیست که یک صفحه‌کلید می‌تواند انجام دهد. اکنون یک صفحه‌کلید هوشمند واقعی ارائه شده که خودش را به‌صورت خودکار شارژ کرده، تمیز و لکه‌گیری می‌کند و حتی می‌تواند تهدیدهای امنیتی را تشخیص و اطلاع دهد.


SMART KEYBOARD

یک صفحه‌کلید باید داده‌های حاصل از اعمال کاربر را به کامپیوتر انتقال دهد و انرژی این انتقال یا از طریق کابل یواس‌بی تأمین می‌شود و یا به‌صورت بی‌سیم و باتری  فراهم می‌گردد، درهرحال به یک منبع انرژی نیاز دارد. شارژ این منبع انرژی می‌تواند یکی از ایده‌های باشد که جای کار دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ صفحه‌کلید به انرژی بسیار کمی برای فعالیت خود نیاز داشته که بدون باتری هم می‌توان آن تأمین کرد. توجه پژوهشگران برای حل این مسئله به انرژی الکتریکی موجود در بدن انسان جلب شده. با هر بار ضربه بر روی حروف کیبورد، میزان بسیار اندکی از انرژی الکتریکی از طریق القای الکتروستاتیک ایجاد می‌شود که گجت مذکور می‌تواند از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز خود استفاده کند.

می‌دانیم که صفحه کلید با عرق دست و انگشت کاربر یا گرد و غبار محیط کثیف شده و در بلند مدت آسیب می‌بیند. یکی از راه‌حل‌های ارائه شده، استفاده از پوشش قابل شستشو است. صفحه کلید جدید ضد آب بوده و آب را همچون یک صفحه چرب از خود دور کند و در مقابل گرد و غبار هم مقاوم است.امنیت بالا مبحث دیگریست که می‌توان از یک صفحه کلید هوشمند انتظار داشت.

selfpoweringkeyboard

این صفحه‌کلید هوشمند علاوه بر رمزگذاری می‌تواند به فاکتورهای امنیت بیومتریک تجهیز شود تا حتی در صورت به دست آوردن رمز عبور، تنها خود فرد بتواند رمز را وارد کند در غیر این صورت اجازه ورود صادر نخواهد شد. صفحه‌کلید هوشمند از طریق بررسی ریتم تایپ کردن، سرعت تایپ و اندازه انگشتان می‌تواند کاربر را شناسایی کند.
هر سه قابلیتی که صحبتش شد در صفحه‌کلید طراحی شده وجود دارند و نمونه آزمایشی آن نیز تولید شده، اما هنوز راه زیادی برای عرضه نمونه تجاری آن باقیست زیرا هزینه تمام شده هر یک از این صفحه‌کلیدهای هوشمند، اکنون چیزی حدود ۵۰ برابر صفحه‌کلیدهای رایج در بازار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24906 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/09 تعداد مشاهده: 1579
اخبار مرتبط
سافت گذر