کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شبکه ۴G ایرانسل در خوزستان راه‌اندازی شد

آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان توسط ایرانسل در اهواز، آبادان و دزفول راه‌اندازی شد


Irancell-Ahvaz

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پس از اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه، شبکه ۴G/LTE (نسل چهارم) بعنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول توسط ایرانسل و طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در سالن همایش‌های هتل پارس اهواز راه اندازی شد. در حال حاضر شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، شیبان، شوش، اندیمشک، گتوند و بهبهان به شبکه نسل ۳ (۳G) ایرانسل پیوسته اند و توسعه شبکه نسل سه و چهار در استان خوزستان ادامه دارد.

همچنین همزمان با راه اندازی رسمی این خدمات در مناطق تحت پوشش و به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، ۳G و ۴G به بازار عرضه شد. با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی های تلفن همراه، قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE را دارا می‌باشند، این مودم‌ها با هزینه کمتر امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم را برای کاربران فراهم می‌سازند.

علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ایرانسل فعلی خود را به Usim تبدیل نمایند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند. تعویض سیم کارت فعلی ایرانسل به سیم Usim و یا خرید یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل، استفاده از گوشی، تبلت و یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم ایرانسل، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باندپهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش cellular network و یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات ۴G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از خدمات نسل ۴ را برای کاربران فراهم می‌آورد.

گفتنی است سیم کارت های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند.مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، میتوانند کددستوری #۶*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOs، آندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است.

هم اکنون بیش از ۱۲۷ شهر کشور تحت پوشش خدمات نسل ۳ ایرانسل قرار دارند و توسعه پرشتاب ارتقا شبکه ادامه دارد. همچنین، ارائه خدمات نسل چهارم نیز در حال حاضر در شهرهای بزرگ و مراکز استانهایی نظیر اهواز، آبادان، دزفول، شیراز، مشهد مقدس، قم، قزوین، تبریز، تهران، ارومیه، کرج، همدان و بابل در دسترس میباشد و مناطق تحت پوشش به مرور توسعه می یابد. فهرست به روز مناطق تحت پوشش نسل های سوم و چهارم ایرانسل همواره از طریق وبسایت irancell.ir قابل مشاهده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24907 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/09 تعداد مشاهده: 2034
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

M.SADEGH 1393/11/10 03:44
هه
جالبه
کلان شهری مثل اراک هنوز تحت پوشش نیست
خنده داره رویکرد ایرانسل برای تحت پوشش قرار دادن 4G
شهروند 1393/11/09 23:17
ایرانسل اول پوشش 3g و 4g تهران رو تکمیل کنه بقیه جاها پیش کش ، وقتی از اوپراتور هاشون می پرسی فلان منطقه تهران 4g داره میگن ما هم نمی دونیم! فقط به ما گفتن تهران 4g داره!!!
ر ح 1393/11/09 11:48
مدیر عاملش دزفولی بوده و اونجا را در اولویت گذاشته خخخخخ