کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیدا کردن گوشی به سرقت رفته با شماره IMEI

از دست دادن تلفن برای هر یک از ما بسیار ناراحت کننده است، اما اگر بخواهید از طریق قانونی برای پیدا کردن آن اقدام کنید ممکن است به شماره IMEI دستگاه خود نیاز داشته باشید.

Android-Device-Manager

به گزارش سافت گذر به نقل ازگوشی؛ هنگامی که شما دستگاه تلفن یا تبلت خود را گم می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که چه اطلاعاتی روی آن داشته اید، چه عکسایی ممکن است در حافظه آن باشد که شما نخواهید دیگران آنها را ببینند و چقدر باید پول صرف کنید تا تلفن جدیدی بخرید. اگر شما از قبل اطلاعات خود را با برنامه مدیریت آندروید (یا آندروید دوستان) بازگردانده اید وقت آن است که با پلیس و شبکه موبایل خود تماس بگیرید و وضعیت را شرح دهید.

اپراتور شما ممکن است نامه ای از طرف پلیس بخواهد تا ثابت کنید شما واقعا دستگاه تلفن خود را گم کرده اید. علاوه بر مدل و مشخصات ظاهری گوشی ممکن است پلیس یا شبکه همراه شما شماره اختصاصی بین المللی گوشی (IMEI) شما را برای شناسایی دستگاه بخواهد. این شماره منحصراً به دستگاه شما اختصاص پیدا کرده است و به شبکه موبایل شما این امکان را می‏دهد که سرویس دهی به دستگاه تلفن شما را قطع کند و یا آن را در لیست سیاه خود به عنوان گوشی سرقتی قرار دهد.

اگر شما شماره IMEI دستگاه خود را نداشته باشید چکار خواهید کرد؟

به عنوان یک خبر جدید و خوش آیند به شما میگوییم که میتوانید شماره IMEI خود را بدون داشتن تلفن خود به دست آورید. اما چگونه:

با وارد شدن به گوگل داشبرد خودتان در www.google.com/settings شروع کنید.

پس از وارد شدن به حساب کاربری خودتان،بر روی آیکون آندروید کلیک کنید.شما لیست تمامی گوشی هایی که به وسیله آن وارد حساب کاربری خود شده اید را خواهید دید.

گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و شماره IMEI آن را کپی کنید.

امیدوارم با همکاری پلیس و شبکه همراه خودتان، هرچه زودتر گوشی خود را دوباره به دست آورید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24931 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/11 تعداد مشاهده: 2474
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید محمد حسینی 1393/11/11 15:45
سلام گوشی منو دزدیدن میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم ؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عسگر شاهعلی زاده 1393/11/11 12:39
باسلام متاسفانه کارتن گوشی خودم را ندارم تا شماره سریال گوشی را ردیابی کنم