کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا سامسونگ نرم‌افزارهای تاچ‌ویز را در اس 6 حذف می‌کند؟

گزارش‌های جدید از تصمیم سامسونگ برای حذف نرم‌افزارهای پیش‌فرض و قابلیت‌های اضافی در  پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس 6 حکایت دارند. با وجود اینکه این مساله خبر خوشی برای کاربران خواهد بود، اما هنوز برای خارج کردن تاچ‌ویز از صحنه بسیار زود است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با اندکی گشت و گذار در سرخط خبرها متوجه خواهید شد که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 6، اهمیت بسیاری برای این کمپانی داشته و احتمالا دستگاه شاخصی در میان محصولات سری اس سامسونگ خواهد بود. یکی از اصلی‌ترین مواردی که مطرح است، کاهش یا حذف برنامه‌های سنگین پیش‌فرض موسوم به Bloatwareها است. برخی شایعات حتی حکایت از آن دارند که سامسونگ بخش‌های بسیاری از رابط کاربری TouchWiz خود را نیز ساده‌سازی خواهد کرد تا آنچه طی سال‌های متوالی موجب سنگین شدن بخش نرم‌افزاری دستگاه‌های سامسونگ شده سرانجام سر و سامان یابد.

گزارش‌هایی که از چند ماه پیش تا کنون با آن‌ها مواجه بوده‌ایم، چنین ادعا می‌کنند که نسل بعدی گوشی هوشمند سامسونگ با نام رمز «پروژه‌ی صفر» یا Project Zero شناخته می‌شود و غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم دارد این سری محصول خود را از ابتدا بازسازی کند. حال آیا می‌توان کلمه‌ی «صفر» در این نام رمز را به Bloatwareها و به صفر رساندن آن‌ها نیز تعمیم داد؟

شایعاتی که پس از اعلام این مساله طی چند هفته بدست آمد نشان می‌داد که سامسونگ در حال کار بر روی تجربه‌ی کاربری دستگاه‌های خود در بخش نرم‌افزار است تا این تجربه را تا سطح نزدیک به دستگاه‌های نکسوس گوگل که از اندروید خام بهره می‌برند ساده کند. بنا به گزارش جدید منابعی نظیر SamMobile، سامسونگ در حال حذف تک تک خصوصیت‌های افزوده شده‌ای است که می‌توانند در قالب اپلیکیشن‌های جداگانه به کاربر ارائه شوند. ایده‌ی اصلی از این قرار است که چنین خصوصیاتی در قالب افزودنی‌های قابل انتخاب در اختیار کاربرانی که مایل به استفاده از آن‌ها هستند قرار گیرد اما خبری از اجبار کاربرانی که علاقه‌ای به این خصوصیات ندارند برای همراه داشتن آن‌ها در میان نباشد.

از ظاهر قضیه چنین بر می‌آید که اپلیکیشن‌هایی نظیر S Voice و S Translator احتمالا به مرکز نرم‌افزاری گوگل پلی یا فروشگاه اختصاصی خود سامسونگ یعنی Galaxy Apps منتقل خواهند شد و بصورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های سامسونگ نصب نخواهند بود. چنین اقدامی می‌تواند برای سامسونگ به یک مزیت تاکتیکی بدل شود که به موجب آن، اپلیکیشن‌های ویژه‌ی این تولیدکننده تنها از بستر فروشگاه اختصاصی آن قابل دریافت بوده و در مرکز دیگری یافت نخواهند شد. البته اجرای چنین سیاستی نیازمند دسترسی بسیار ساده‌ی کاربران و اطلاع آن‌ها از وجود این اپلیکیشن‌هاست.

با وجود اینکه این خبر برای دنبال‌کنندگان دنیای اندروید بسیار جذاب به نظر می‌رسد، ممکن است جریان به آن شکل که تصور می‌شود پایه‌ای نبوده و در عوض شاهد ادامه‌ی روندی باشیم که سامسونگ پیش از این نیز در دستگاه‌های قبلی خود در پیش گرفته بود. سامسونگ در یکی دو سال اخیر با عرضه‌ی هر یک از گوشی‌های پرچمدار خود تا حدودی از پیچیدگی‌های رابط کاربری تاچویز کاسته و هر بار تعدادی از خصوصیات کم کاربرد و سنگین را از آن حذف کرده است. یکی از نمونه‌های بارز این تغییرات آهسته، گلکسی نوت 4 است که هم‌اکنون در مرکز توجه دنیای موبایل قرار دارد. در بررسی‌های صورت گرفته بر روی این دستگاه نظیر بررسی زومیت، گلکسی نوت 4 بخاطر ساده‌سازی تاچ‌ویز و کاهش آیتم‌های اضافی موجود در دستگاه‌ها و انتقال برخی موارد به مرکزهایی نظیر Galaxy Gifts یا Galaxy Apps با نقدها و واکنش‌های مثبتی مواجه شده است.

galaxy note4 zoomit 05

ممکن است رسیدن به مرحله‌ی دلخواه ما برای سامسونگ نیازمند صرف زمان بیشتری باشد اما به نظر می‌رسد سرانجام سامسونگ صدای کاربران خود را شنیده و از جاه‌طلبی خود در ارائه‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری کاسته است. تغییر برند مرکز Samsung Apps به Galaxy Apps و Music Hub به سرویس گسترده‌تر Milk Music هر دو نشانه‌ی رفتار عاقلانه‌تر و البته متواضع‌تر سامسونگ در قیاس با گذشته است. تحت کنترل درآوردن خصوصیات نرم‌افزایر جاسازی شده درون سیستم‌عامل دستگاه کار چندان ساده‌ای نیست اما احساس می‌کنیم سامسونگ سرانجام از تلاش برای اختراع دوباره‌ی گوشی هوشمند با عرضه‌ی هر پرچمدار جدید دست کشیده است.

سرراست کردن قابلیت‌ها بجای حذف آن‌ها

سامسونگ در این مسیر به هیچ عنوان تنها نیست؛ سازندگانی نظیر موتورولا و اچ‌تی‌سی مدت‌هاست اقدام مشابهی را به انجام می‌رسانند. دلایل بسیار خوبی برای اجرای چنین سیاستی می‌توان بر شمرد که بعنوان اولین نمونه، باید گفت بروزرسانی یک اپلیکیشن مستقل از پایه‌ی دستگاه بسیار ساده‌تر است. یکی از دلایل اصلی دیرکرد سازندگان در ارائه‌ی بروزرسانی برای دستگاه‌های اندرویدی، سیاست در هم تنیدن اپلیکیشن‌ها، قابلیت‌ها و پایه‌ی سیستم‌عامل است که ناکارآمدی خود را به وضوح اثبات کرده است. با توجه به کاهش سرعت ارائه‌ی بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید به مرور زمان، این فرصت در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد که در طی مسیر به تازه‌سازی بخش‌هایی از تجربه‌ی کاربری در دستگاه‌های خود بپردازند.

البته به هیچ‌عنوان تصور نکنید قرار است TouchWiz به کلی محو شود. ادغام هویت اختصاصی هر شرکت در دستگاه‌ها از مهم‌ترین مسائل برای آن‌ها به شمار رفته و یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد تمایز نسبت به رقبا در نظر گرفته می‌شود. هیچ کس خواستار دستگاه‌هایی کاملا مشابه در دنیای اندروید نیست. کمپانی‌ها همچنین منابع عظیمی به توسعه‌ی قابلیت‌ها و ایجاد تجربه‌ی کاربری اختصاص می‌دهد که در دستگاه‌های رقیب یافت نشود. بنابراین خالی کردن دستگاه‌ها از هرگونه اپلیکیشن سفارشی، سرویس و بهینه‌سازی اقدامی بسیار کوته‌فکرانه و احتمالا مضر برای اهداف اصلی خواهد بود.

35417436 02 d-620x348 f-1 c-352x212

حتی اگر فشار سایر بازیگران بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند نیز کافی نباشد، کمپانی‌هایی نظیر هوآوی، آلکاتل و زدتی‌ای روز به روز در حال رقابتی‌تر شدن و بدست آوردن قدرت بیشتر هستند که هر یک در درجه‌ی خاص خود، به ارائه‌ی بهینه‌سازی‌ها و تجربه‌ی کاربری اختصاصی به مشتریان می‌پردازد. بنابراین با این نگاه، منتظر نباشید خصوصیاتی نظیر Smart Stay یا Multi Window از دستگاه‌های سامسونگ نیز حذف شود.

سال جدید، فرصت جدید

اندروید 5 آبنبات چوبی، به سازندگان فرصتی برای شروع دوباره داده است. سامسونگ این موقعیت را در اختیار دارد تا با معرفی گلکسی اس 6، به ارائه‌ی چیزی کاملا متفاوت و ساختارشکن بپردازد و هرآنچه ناخوشایند بوده را برچیند. سامسونگ در واقع به اجرای چنین سیاستی نیاز مبرم خواهد داشت و خود مسئولان آن نیز متوجه این مساله شده‌اند؛ حتی این را نیز به خوبی می‌دانند که کاربران هم متوجه جریان شده‌اند.

به هر اندازه‌ای که سخت‌افزارها در طی یک سال دچار تحول می‌شوند، تصور می‌کنیم کاربران اهمیت چندانی به مشخصات فنی نمی‌دهند. یکی از کم‌اهمیت‌ترین مسائل در ساخت دستگاه برای بازار امروز، این است که پردازنده توسط چه شرکتی ساخته شده یا رزولوشن این نمایشگر 5 اینچی دوبرابر شده است یا خیر. آنچه در نهایت حائز اهمیت خواهد بود، این مساله است که استفاده از دستگاه چه حس و تجربه‌ای را منتقل خواهد کرد و از پس انجام چه کاری بر خواهد آمد. این همان مساله‌ای است که سامسونگ برای موفقیت باید بر آن متمرکز شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24942 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/12 تعداد مشاهده: 1555
سافت گذر